Ja!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:24 schreef Maharbal het volgende:
Zullen we de (zwaar) non-actieve afgestudeerde helden van het topic eens uit het lijstje beginnen te halen?
Nou.. twee agenten die afgestuurd worden op een oproep en daar in de woning een volwassen man in beschonken toestand aantreffen plus twee minderjarige kinderen die overduidelijk niet happy zijn, dat zij die situatie dan inschatten dat die volwassen man bedreigend is voor de kinderen en hem daarom dus meenemen naar het bureau om zijn roes uit te slapen, snap ik volkomen in hun manier van optreden. Op dat moment wisten zij niet dat ze met een diplomaat te maken hadden.quote:
Tevens de niet-afgestudeerden gaarne.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:24 schreef Maharbal het volgende:
Zullen we de (zwaar) non-actieve afgestudeerde helden van het topic eens uit het lijstje beginnen te halen?
What about Actaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:34 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tevens de niet-afgestudeerden gaarne.
Als je een lijstje kan geven, ga ik de OP wel actualiserenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:24 schreef Maharbal het volgende:
Die blijft, uiteraard.quote:
Dat gaat imo wat te ver.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die krijgt het erelidmaatschap van de SC uiteraard
Volgens mij ging ie weg toen jij in dit topic kwam, dus of er een verband is..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:35 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Waarom is hij er nou niet meer?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens mij ging ie weg toen jij in dit topic kwam, dus of er een verband is..
Erik zal in zijn nopjes zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:38 schreef Spiegelei het volgende:
[..]Zeker omdat ik illegaal ben
Dat wil ik niet op m'n geweten hebben hoor, dan ben ik wel pleite.
Kom ik in januari legaal terug!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Erik zal in zijn nopjes zijn.
Dit bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou.. twee agenten die afgestuurd worden op een oproep en daar in de woning een volwassen man in beschonken toestand aantreffen plus twee minderjarige kinderen die overduidelijk niet happy zijn, dat zij die situatie dan inschatten dat die volwassen man bedreigend is voor de kinderen en hem daarom dus meenemen naar het bureau om zijn roes uit te slapen, snap ik volkomen in hun manier van optreden. Op dat moment wisten zij niet dat ze met een diplomaat te maken hadden.
Andersom, in Rusland, bij de woning van de Nederlandse diplomaat viel twee keer in korte tijd zo maar out of the blue de stroom uit. Plotsklaps in no time stonden daar twee engineers voor de deur, 'jo, we zijn van het installatiebedrijf, we komen het stroomlek onderzoeken' Beetje fishy no? Dat is gewoon een doelbewuste actie om Nederland een hak te zetten i.v.m. de tolerantie van homo's door als eerste land het geregistreerd parnterschap mogelijk te maken, Rusland te wijzen op die anti-homowet etc etc. Dus vind ik het nogal de pot verwijt de ketel dat-situatie. Rusland moet niet mauwen, achteraf bleek pas dat de agenten een diplomaat hadden aangehouden en mee hadden genomen naar het bureau. Andersom wisten en die engineers dat die Nederlandse diplomaat in dat appartementscomplex vertoefde en door stroomstoring te veroorzaken wilden ze eenvoudig binnen komen.
Die Russische diplomaat zou in die beschonken toestand zich ook niet als een mak lammetje laten meenemen door de politie, dus voldoet ie aan wederspannigheid waarop de politieagenten hem vast hardhandig hebben meegenomen voor verhoor. Das lijkt mij niet abnormaal in de normale uitoefening van hun dagelijkse taak. Afijn, daarom vind ik het kwalijker wat er nu in Rusland gebeurt dan wat er in NL die diplomaat is overkomen.
Hey Spiegeleitje. Word je dan mijn OU-maatje?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:39 schreef Spiegelei het volgende:
[..]
Kom ik in januari legaal terug!
kom je even posten als je dood ligt te bloeden in een greppel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef Speedy_T het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer liften
Ben benieuwd
Mooi he.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:49 schreef Ties02 het volgende:
Hey leuk arrest ben net met dat onderwerp en hoofdstuk bezig
Ik ga na mijn tentamen ook weer aan de slagquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef Speedy_T het volgende:
Voor het eerst sinds weken weer liften
Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |