SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Van verliezen krijg je ook coinsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die zoveel klaagt zoveel matchcoins hebben dan
Mja Tim heeft ook veel meer
Doelde er meer op dat als ik een spel kut vind ik het niet zo veel zou spelen (waardoor veel matchcois). Al geeft een boost van 1k natuurlijk wel een vertekend beeld (lijken 2 potjes ipv 1)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van verliezen krijg je ook coins
+ in het begin al die coin bonussen gefarmed met CPU divisions, krijg je ook veel coins voor, ik zat al boven de 100k toen de early access was afgelopen volgens mij
Ik heb niet gezegd dat ik het spel kut vind, ik heb gezegd dat ik seasons kut vind en dat speel ik dan ook niet (5 wedstrijden gedaan ofzo) en dat ik slecht ben (detennismaster kan dat bevestigen).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat als ik een spel kut vind ik het niet zo veel zou spelen (waardoor veel matchcois). Al geeft een boost van 1k natuurlijk wel een vertekend beeld (lijken 2 potjes ipv 1)
Ik ben nog slechterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik het spel kut vind, ik heb gezegd dat ik seasons kut vind en dat speel ik dan ook niet (5 wedstrijden gedaan ofzo) en dat ik slecht ben (detennismaster kan dat bevestigen).
Mijn record is 20-0-29 + daarna verloor ik met 4-2quote:
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het mogelijk om Ribery, Van Persie en Robben in een 4231 (2) te hebben zonder dat je twee verdedigers van Manchester United moet gebruiken?
Haagse blufquote:
Edit: Klote nieuwe links ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het mogelijk om Ribery, Van Persie en Robben in een 4231 (2) te hebben zonder dat je twee verdedigers van Manchester United moet gebruiken?
Je hebt een CAM van MU nodig om van Persie aan 9 chem te helpen. Omdat de CDMs bij Bayern moeten spelen om een sterke link te hebben met de vleugels is het daarom ook weer nodig dat de CBs een sterke link hebben met de CAM.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je hebt überhaupt geen BPL speler nodig buiten van Persie toch?
Mogelijk wel, wenselijk is een andere vraag...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ja zo lukt het wel inderdaad, maar of mijn team er nu beter op wordt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mogelijk wel, wenselijk is een andere vraag...
[ afbeelding ]
Zo eventueel nog, maar dat is ook niet echt een vooruitgang:quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja zo lukt het wel inderdaad, maar of mijn team er nu beter op wordt...
[ afbeelding ]
Ik kan het niet afmaken zonder Rooney (of een andere CAM van MU) en 2 CBs van MU.
Misschien moet ik toch maar voor Hazard, Ramires aan de linker kant gaan, dan is het wel makkelijker op te vullen. Vrees dat ik net te weinig coins heb voor Ribery ook.
amateurquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ja zo lukt het wel inderdaad, maar of mijn team er nu beter op wordt...
[ afbeelding ]
Ik kan het niet afmaken zonder Rooney (of een andere CAM van MU) en 2 CBs van MU.
Misschien moet ik toch maar voor Hazard, Ramires aan de linker kant gaan, dan is het wel makkelijker op te vullen. Vrees dat ik net te weinig coins heb voor Ribery ook.
Het gaat er eigenlijk vooral om dat ik Ferdinand niet in mijn team wil hebben. Smalling en Evans zijn gewoon niet sterk genoeg als CB. Vidic mag er best staan maar dat krijg ik weer niet voor elkaar zonder een andere CB van MU. Ik vrees dat het niet mogelijk is, zonder Fer en de Guzman in ieder geval.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:41 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zo eventueel nog, maar dat is ook niet echt een vooruitgang:
[ afbeelding ]
wanneer ga je weer gratis spelers weggeven?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef Confetti het volgende:
Ach joh, zet gewoon een paar spelers neer met 8 chemistry in plaats van matige spelers te gebruiken.
Ik moet ook bikkelen voor coins dit jaarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:46 schreef wonton het volgende:
[..]
wanneer ga je weer gratis spelers weggeven?
Je mag wel van mij kopen. 15 eu per 100kquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik moet ook bikkelen voor coins dit jaar
De situatie is ook weer niet zo nijpend.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Je mag wel van mij kopen. 15 eu per 100k
Tja dat is ook een optie. Of gewoon Lewandowski gebruiken ipv RvP. Dat maakt het leven een stuk makkelijker. Bundesliga is sowieso erg sterk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:45 schreef Confetti het volgende:
Ach joh, zet gewoon een paar spelers neer met 8 chemistry in plaats van matige spelers te gebruiken.
Dit, het gaat helemaal nergens over. Ik zit op te bieden tegen mensen. Bij bv 850 geef ik het op. 3 minuten later staat zet de winnaar van die auction die speler weer te koop voor 900-950.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik moet ook bikkelen voor coins dit jaar
Waarom geen Casillas?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Ja ik ben eruit... Ik doe het wel gewoon zo.
[ afbeelding ]
gr gr
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
+Ultra defense![]()
Laf maar het werkt.
is bij mij niet het geval helaasquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Chase_Utley het volgende:
Het voordeel van niet zo goed zijn, je komt waarschijnlijk veel leukere potjes tegen en je baalt minder erg als je wel een keer wordt ingemaakt door een goede speler.
Ok, Louis.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik selecteer alleen mensen voor mijn team die spelen.
Ik heb van mijn 30 potjes die ik online heb gespeeld er maar tegen een stuk of 10 gespeeld die echt goed waren in die hoge steekbal. Ik doe hem zelf ook wel eens, maar niet elke aanval. En dan moet hij ook nog eens aankomen bij mij wat ook vrij onwaarschijnlijk isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is bij mij niet het geval helaas
Baasquote:
futheadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef RavioliPunch het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/1349662/
Ik ga het toch proberen.
Hoop dat deze formatie wat is en dat de wingers meer naar voren schuiven, in FIFA 13 was 442 voor mij niet mee te spelen.
wefutquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:58 schreef RavioliPunch het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/1349662/
Ik ga het toch proberen.
Hoop dat deze formatie wat is en dat de wingers meer naar voren schuiven, in FIFA 13 was 442 voor mij niet mee te spelen.
Dan vind ik persoonlijk Soldado een stuk beter spelen dan Negredo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
futhead![]()
Probeer Negredo gewoon op de positie van Lukaku.
Heb je Lukaku naast Benteke al geprobeerd danquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Negredo.
[ afbeelding ]
Benteke.
Nee want daar staat nu Jovetic.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Heb je Lukaku naast Benteke al geprobeerd dan
hahaha kkslegt. Check dezequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Negredo.
[ afbeelding ]
Benteke.
Silversquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef wonton het volgende:
[..]
hahaha kkslegt. Check deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je hebt een CAM van MU nodig om van Persie aan 9 chem te helpen. Omdat de CDMs bij Bayern moeten spelen om een sterke link te hebben met de vleugels is het daarom ook weer nodig dat de CBs een sterke link hebben met de CAM.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee want daar staat nu Jovetic.
[ afbeelding ]
Ik heb geen 15kquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
mag ik ff 15k dan kan ik m kopen
Skeerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
mag ik ff 15k dan kan ik m kopen
Benteke voor 15.000 gekochtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat de rest te weinig scoort
jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Benteke voor 15.000 gekocht. Ik had hem met hetzelfde chemkaartje voor 6.100. Is de markt zo erg in elkaar gedonderd?
Door de glitch hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Benteke voor 15.000 gekocht. Ik had hem met hetzelfde chemkaartje voor 6.100. Is de markt zo erg in elkaar gedonderd?
Ow ja, die glitch.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Door de glitch he
Ik heb ook nog Gervinho voor 3k en is nu 500 coins.
Joaquin ipv Pedro?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hoe los ik dit op met zoveel mogelijk dezelfde spelers?
Futheadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ga jij nou maar osm spelenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
verkapte kijk ik gebruik chrome postquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Nope, dit spelbeeld heb ik bij 75% van mn wedstrijden ofzo...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben in de enige die het volgende ervaart?
Nieuw potje, en de tegenstander bakt er helemaal niks van. Ik houd hem continu onder druk, en binnen een kwartier sta ik met 2-0 voor. Het had al 4-0 kunnen zijn, maar ik mis een paar kansen. Vervolgens komt hij eindelijk eens over de middellijn, en een verdwaalde voorzet kopt hij direct binnen (met zijn Ivanovic in de spits_____!). Vervolgens voel je het spelbeeld kantelen; mijn spelers nemen ballen verkeerd aan, simpele passes komen ineens bij een tegenstander terecht...en dat blijft maar doorgaan. Ergens in de tweede helft maakt hij de gelijkmaker, en vanaf dat moment gaat het ineens weer lopen. 10 minuten voor tijd maak ik kort achter elkaar 3-2 en 4-2. Einde wedstrijd...maar die handicap die tijdens een wedstrijd ineens verandert is echt bizar
Het is ook veel extremer dan in FUT13quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope, dit spelbeeld heb ik bij 75% van mn wedstrijden ofzo...
Nooit gehad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nope, dit spelbeeld heb ik bij 75% van mn wedstrijden ofzo...
Momentumquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
die handicap die tijdens een wedstrijd ineens verandert
bronnenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jammer dat Borja dan weg moet maar zeker niet slecht[quote]
Op donderdag 17 oktober 2013 18:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja werkt makkelijker dan wefut vind ik
[..]
hoe weet jij dat nou weer
Tsja ik wist niet om welke spelers het voornamelijk ging en dacht dat je Ljalic ook wel tof vondquote:
WELKE BRONNENquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tsja ik wist niet om welke spelers het voornamelijk ging en dacht dat je Ljalic ook wel tof vond
Ik welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Die prijs van IF Zusidie moet nog zeker door de helft gaan anders hoef ik hem al niet meer
Heeft hij een foutje gemaakt in een wedstrijd ofzo?quote:
Ik vind het wel lekker werkenquote:
Als hij die goal niet had gemaakt dan was Mexico uitgeschakeld in de WK kwalificatiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heeft hij een foutje gemaakt in een wedstrijd ofzo?
Die comments bij hem "Thanks from Mexico" ?
oh vandaarquote:
not bad.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:50 schreef Fuszy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rachel_williams.html
en een stukje in een .gif
[ afbeelding ]
Stream.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ga zo denk ik een pack opening doen van 100k
Er staat er eentje van 123k en eentje van 194k op de markt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh vandaar
Ik vond de prijs wel meevallen namelijk..onder de 90K na amper een dag
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ben nu streaming software aan het downloaden.
Kan ik eindelijk je zwoele stem horenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ben nu streaming software aan het downloaden.
Heskey ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:46 schreef DePresident. het volgende:
Het is wel duidelijk dat Bendtner een beetje de Nederlandse Manolev is. Gezien de comments op zijn IF op futhead.
valt wel mee tochquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:55 schreef DutchSL het volgende:
Die prijs van IF Zusidie moet nog zeker door de helft gaan anders hoef ik hem al niet meer
IF Lavezzi heb ik sowieso al uit mijn hoofd gezet. IF Gervinho ga ik nog wel halen.
Geen Ibra?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even kijken of ik een team in elkaar kan knutselen met Ibarra, Ibarbo en Iborra
ikbenboosquote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:15 schreef wieisboos het volgende:
[..]
valt wel mee toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Krijgt hij nou de credits omdat hij als eerste de referentie oppikt...quote:
Moet zóóveel aanpassen om het weer fatsoenlijk werkend te krijgen. Bijna alle programma's waren blurry en ik wil die startbutton helemaal nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker werken
Zit alleen nog op de preview versie.
Echt hé, ik snapte m ook maar dat leek me vrij normaal..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[..]
Krijgt hij nou de credits omdat hij als eerste de referentie oppikt...
Waar gaat het heen met de wereld.
Doe is reageren op DM.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Erg goed en bij mij in 433 (4) ook verdedigend nog nuttig.
Wat doet Remy daar?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mijn bazenteam begint serieuze vormen aan te nemen
[ afbeelding ]
Gomesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Mijn bazenteam begint serieuze vormen aan te nemen
[ afbeelding ]
ik zag net een bobbel in haar broekquote:
SPOILER: Expeditie RobinsonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Moe je niet trainen Dré?quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Doet fut het bij jullie op ps3?
fut op de psquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:14 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Doet fut het bij jullie op ps3?
Eehm, ja...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer gaan we nou een potje doen DuTank
Is er weer een stagiaire over de netwerkkabel gestruikeld in Seattle?quote:
weer zo'n kneus die een raid array heeft gesloopt zekerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is er weer een stagiaire over de netwerkkabel gestruikeld in Seattle?
Wat is je GT dan voeg ik je alvast toequote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
Eehm, ja...Ik kan dit weekend niet, volgend weekend misschien zaterdagmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
ERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan straks FIFA spelen en dan kei hard ragen en je hele club discardenquote:
Haha vet. ik ga m even opstartenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
En dan straks FIFA spelen en dan kei hard ragen en je hele club discarden
Daar wordt ik zo misselijk van.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weer zo'n kneus die een raid array heeft gesloopt zeker
Was een grapje he, maar ik hoop dat je dat snaptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha vet. ik ga m even opstarten
ben nog bij mijn moeder en morgen half zeven eruit dus ik denk het nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Daar wordt ik zo misselijk van.
Coop doen zo?
Godverdomme jij ook al nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ben nog bij mijn moeder en morgen half zeven eruit dus ik denk het niet
Ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Je verdiende loon! Had je gisteren maar niet zo vervelend moeten doen.
Nee, ik ga fifa'enquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Was een grapje he, maar ik hoop dat je dat snapt
Heb jij Despicable Me 2 nou al gezien? Zag dat hij nu uit was op BR etcquote:
Yep. In de bios nog wel. Geniale filmquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij Despicable Me 2 nou al gezien? Zag dat hij nu uit was op BR etc
Je hebt hem toch niet wit gespoten he?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog bedankt voor die gif he gr gr
Nee, hij staat in mijn gif collectie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt hem toch niet wit gespoten he?Hij was nog wel zo kleurrijk
Een Ajacied kan nooit iemands favoriet zijn. Zeker niet met Suarez als UI.quote:
Man of Steelquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
Nog andere dvdrips die net uit zijn?
Suárez is wel God, dus pas op je woordenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:57 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Een Ajacied kan nooit iemands favoriet zijn. Zeker niet met Suarez als UI.
quote:
Heb hem in de bios gezien, was erg tof vond ik. Duurde wel iets te lang..20-30 minuten minder was wel beter geweest.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:00 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nice! van het weekend even kijken dus
Volgens mij loopt hij 1 op 1 bij mij. Hij mist alleen bizar veel kopkansen, maar dat kan ook aan mij liggen. Geeft overigens meer assists dan de rest van mijn voorhoede bij elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fuszert is IF LUKAKUUUUUUU beetje goed?
Wat is daarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij 1 op 1 bij mij. Hij mist alleen bizar veel kopkansen, maar dat kan ook aan mij liggen. Geeft overigens meer assists dan de rest van mijn voorhoede bij elkaar.. Suarez is trouwens mijn topscorer
Ja hallo. Suarezquote:
Suárez for president mothafucka!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja hallo. Suarez. Dat ik dat knaagdier al in mijn team heb staan is een wonder.
Nee, ik vind het alleen gek dat mijn CAM meer doelpunten maakt dan mijn spits
Ik heb Suarez op CAM en als spits gehad maar vind hem als CAM echt veel fijner scoort ook lekker veel bij mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja hallo. Suarez. Dat ik dat knaagdier al in mijn team heb staan is een wonder.
Nee, ik vind het alleen gek dat mijn CAM meer doelpunten maakt dan mijn spits
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weer zo'n kneus die een raid array heeft gesloopt zeker
Nee, arrogante managers die dingen eisen die niet realiseerbaar zijn op dit tijdstip.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is er weer een stagiaire over de netwerkkabel gestruikeld in Seattle?
Moest vandaag tegen iemand met 3421 met op de flanken Schurrle, Assaidi, Walcott en Nani, dat was even zweten. Gelukkig had ik Benteke.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef Toefjes het volgende:
Eto'o, Nani, Sturridge, Vidic. Fellaini tegenover me... Dit wordt geen succes
Dus zeiden ze tegen jou; less fokking more working?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Nee, arrogante managers die dingen eisen die niet realiseerbaar zijn op dit tijdstip.
Zoiets maar dan wanking ipv fokking.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus zeiden ze tegen jou; less fokking more working?
fuck chem.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/1362425/
Life, surprise and leat a commentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef cherrycoke het volgende:
http://www.futhead.com/14/squads/1362425/
Dat was altijd best wel geniaal ja.quote:
Pens! Euhhh hands!quote:
quote:Dennis Bergkamp presenteert vrijdag zijn voetbalbiografie. De man die als speler zijn voeten liet spreken, neemt nu het woord.
In het boek vertelt Bergkamp dat de technische staf een strijdplan had bedacht waarmee Real Madrid 'volledig zoek kon worden gespeeld'. Dat mislukte door een gebrek aan lef. Die gezonde arrogantie waar Ajax altijd om bekend stond, lijkt een beetje weggelekt uit de clubcultuur.
“Ik moet hier heel voorzichtig in zijn, omdat dit mijn gevoel is,” aldus Bergkamp in gesprek met Ajax Life. “Als je in de jeugd als speler alle oplossingen krijgt aangereikt, zijn er geen problemen meer. In het eerste elftal zie je vervolgens spelers zoeken naar mensen die oplossingen aanreiken.”
“Spelers gaan in zijn algemeenheid niet zelf op zoek naar hun eigen persoonlijkheid. Daardoor mis je misschien af en toe eens een klootzak in je elftal, iemand die vooral lef heeft, maar ook gogme. Ik was ook een ander type dan Marco van Basten en Bryan Roy, maar ik had wel lef en durf. Ik wilde mezelf laten zien in een uitwedstrijd tegen Real Madrid.”
Een van de Ajacieden die de juiste uitstraling heeft, is Stefano Denswil. Denswil liet die uitstraling zien in de wedstrijd tegen AC Milan. “Maar hij zit wel al drie tot vier jaar in een individueel traject. Daarin leren we spelers wat hun kwaliteit is en dat ze die best mogen laten zien,” luidt de reactie van Bergkamp.
“Ik heb me als stagiair in de jeugdopleiding wel verbaasd hoe vlak de jongens waren. Waar is nou je eigen wil? Dan moet je er in de jeugd alles aan proberen te doen om spelers te ontwikkelen zonder dat je ze afvlakt. Als iemand naar links loopt, terwijl dit volgens het spelsysteem niet klopt, moet je hem maar verkeerd laten lopen. Misschien verrast hij je wel.”
Hij had meer alcohol op dan ik denk ik. een bloedeloze 5-4 winstquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest vandaag tegen iemand met 3421 met op de flanken Schurrle, Assaidi, Walcott en Nani, dat was even zweten. Gelukkig had ik Benteke.
hahaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef byah het volgende:
De shit is aan, sinds ik Robben heb gekocht heb ik geen wedstrijd (+8) meer gewonnen
Spelen kan je dus ook niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef byah het volgende:
De shit is aan, sinds ik Robben heb gekocht heb ik geen wedstrijd (+8) meer gewonnen
Geef maar gratis aan mijquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef byah het volgende:
Dure spelers zijn slecht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef byah het volgende:
Als je niet met Robben kan omgaan kan je Fifa net zo goed weer verkopen. Sorry hoor...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:32 schreef byah het volgende:
Excuses is wel op zijn plaats na deze belachelijke opmerking ja!!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je niet met Robben kan omgaan kan je Fifa net zo goed weer verkopen. Sorry hoor...
Gelijkspelletje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:44 schreef Toefjes het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe de finale van Lingo is afgelopen?
Care to elaborate?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Excuses is wel op zijn plaats na deze belachelijke opmerking ja!!
Boven de 11 beslist zelf toch in Brabantquote:
quote:
Zat hij bij je in de klas?quote:
Universitaire studie en je hebt moeite met wat Engels? Teringquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat engels van je echt niet man. Kan het niet gewoon in het nederlands?
Hij kent alleen het woord sausagebreadjequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Universitaire studie en je hebt moeite met wat Engels? Tering
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kent alleen het woord sausagebreadje
Ahhh, there comes the monkey out of the sleevequote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij kent alleen het woord sausagebreadje
20-30 minuten rijdenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 21:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Moe je niet trainen Dré?
Je bent niet geweest he
Ja jongen wat doe je nou stoer? Denkt je dat ik het fijn vindt om door jou gepesd te worden ofzeu?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Universitaire studie en je hebt moeite met wat Engels? Tering
je friese vriend laat hem wel even tandjes tuffenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja jongen wat doe je nou stoer? Denkt je dat ik het fijn vindt om door jou gepesd te worden ofzeu?
Ja telkens tramp goals maken en lb+y gebruikenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
Yo Iwan, bijgekomen van gisteren?
Zakdoekje?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja telkens tramp goals maken en lb+y gebruiken![]()
hahahaah heb je verloren van hughquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja telkens tramp goals maken en lb+y gebruiken![]()
Hij heeft 1 schot en goal en die adler is 2x MOTM bij hemquote:
Heb 1x met Bpl team gespeeldquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft 1 schot en goal en die adler is 2x MOTM bij hemBeetje hele tijd afspelen voor de keeper zelfs kopballen
Dat soort mensenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij heeft 1 schot en goal en die adler is 2x MOTM bij hemBeetje hele tijd afspelen voor de keeper zelfs kopballen
Dus ? Gomez en Klose hebben slechte heading zekerquote:
Hoe kan Adler dan 2x man of the match zijn? Eerste wedstrijd was 4-1. Dan kan mijn keeper nooit man of the match zijn geweest.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dus ? Gomez en Klose hebben slechte heading zeker
Bij de hand klote limburgertje.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:08 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe kan Adler dan 2x man of the match zijn? Eerste wedstrijd was 4-1. Dan kan mijn keeper nooit man of the match zijn geweest.
Jij mag niet eens meeclubbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Meer kan ik ook niet zeggen.
Iwan![]()
![]()
Stoerquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
je friese vriend laat hem wel even tandjes tuffen
okquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
Deadliest Warrior BETA nu open en release op 14 november.![]()
1e pot van jou ? Het kwam echt uit op verlenging en toen maakte je steeds trampgoals.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die eerste pot was duidelijk voor mij.
Die 2de had je veel meer kansen inderdaad, maar hij wou er gewoon niet in.
Tramp goals is klasse, verdediging uitspelen zodat je 2 vs keeper komt is gewoon goed.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:10 schreef BDIL het volgende:
[..]
1e pot van jou ? Het kwam echt uit op verlenging en toen maakte je steeds trampgoals.
Als dat een russisch spel is dan hoeft het voor mij niet hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:09 schreef TBakkert het volgende:
In ieder geval een stuk knapper dan vorig jaar. Dit jaar duiken CPU verdedigers en keeper er ook nog vaak tussenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tramp goals is klasse, verdediging uitspelen zodat je 2 vs keeper komt is gewoon goed.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk knapper dan vorig jaar. Dit jaar duiken CPU verdedigers en keeper er ook nog vaak tussen
Pass ik dat balletje af word ik weer van achter getackled en dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In ieder geval een stuk knapper dan vorig jaar. Dit jaar duiken CPU verdedigers en keeper er ook nog vaak tussen
Dit. Pingels tegenkrijgen om niks. En vervolgens tackelt de tegenstander me van achter, terwijl de bal al weg is....onbestraftquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Pass ik dat balletje af word ik weer van achter getackled en dan is er niets aan de hand
Divisie 1 hier komen wequote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:17 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer van die rainbow over de keeper
Gister met clubs was de ergste. Ik liep naast de tegenstander en drukte nergens op. Liep er alleen naast en ineens een penal. Dat was in de 90+10e minuut ofzo.... blessure tijd duurde abnormaal lang.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Pingels tegenkrijgen om niks. En vervolgens tackelt de tegenstander me van achter, terwijl de bal al weg is....onbestraft
tijd om de JSF's te gaan testen binnenkortquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:19 schreef Kamikazie het volgende:
http://nos.nl/artikel/563772-inbraak-russisch-pand-den-haag.html
Het gaat ook maar door he.
Dat heb ik ook al eens gehadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:18 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gister met clubs was de ergste. Ik liep naast de tegenstander en drukte nergens op. Liep er alleen naast en ineens een penal. Dat was in de 90+10e minuut ofzo.... blessure tijd duurde abnormaal lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |