SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Van verliezen krijg je ook coinsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hoe kan iemand die zoveel klaagt zoveel matchcoins hebben dan
Mja Tim heeft ook veel meer
Doelde er meer op dat als ik een spel kut vind ik het niet zo veel zou spelen (waardoor veel matchcois). Al geeft een boost van 1k natuurlijk wel een vertekend beeld (lijken 2 potjes ipv 1)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van verliezen krijg je ook coins
+ in het begin al die coin bonussen gefarmed met CPU divisions, krijg je ook veel coins voor, ik zat al boven de 100k toen de early access was afgelopen volgens mij
Ik heb niet gezegd dat ik het spel kut vind, ik heb gezegd dat ik seasons kut vind en dat speel ik dan ook niet (5 wedstrijden gedaan ofzo) en dat ik slecht ben (detennismaster kan dat bevestigen).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doelde er meer op dat als ik een spel kut vind ik het niet zo veel zou spelen (waardoor veel matchcois). Al geeft een boost van 1k natuurlijk wel een vertekend beeld (lijken 2 potjes ipv 1)
Ik ben nog slechterquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik het spel kut vind, ik heb gezegd dat ik seasons kut vind en dat speel ik dan ook niet (5 wedstrijden gedaan ofzo) en dat ik slecht ben (detennismaster kan dat bevestigen).
Mijn record is 20-0-29 + daarna verloor ik met 4-2quote:
Jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het mogelijk om Ribery, Van Persie en Robben in een 4231 (2) te hebben zonder dat je twee verdedigers van Manchester United moet gebruiken?
Haagse blufquote:
Edit: Klote nieuwe links ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Is het mogelijk om Ribery, Van Persie en Robben in een 4231 (2) te hebben zonder dat je twee verdedigers van Manchester United moet gebruiken?
Je hebt een CAM van MU nodig om van Persie aan 9 chem te helpen. Omdat de CDMs bij Bayern moeten spelen om een sterke link te hebben met de vleugels is het daarom ook weer nodig dat de CBs een sterke link hebben met de CAM.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Je hebt überhaupt geen BPL speler nodig buiten van Persie toch?
Mogelijk wel, wenselijk is een andere vraag...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:25 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha ja zo lukt het wel inderdaad, maar of mijn team er nu beter op wordt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mogelijk wel, wenselijk is een andere vraag...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |