Voor sloopwerk mag je me altijd een pm sturenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dankje, maar ik moet 'm nog wel bezichtigen en accepteren
Oh dat kan ik je nu al vertellen, m'n moederquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd wie het moeilijker gaat krijgen, jij of je moeder
Die wil een sleutel van je huis zodat ze lekker vaak onverwachts op visite kan komenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat kan ik je nu al vertellen, m'n moeder
Nijmegen is meer gewild i guess. Laagste.was 20e ofzo voor Apeldoorn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik ben steeds 68e, 40e, of 83e.
Wat moet er gesloopt worden in een huur appartement?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor sloopwerk mag je me altijd een pm sturen
Terwijl Apeldoorn geen kleine stad is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nijmegen is meer gewild i guess. Laagste.was 20e ofzo voor Apeldoorn.
Er is altijd wel iets te slopen, als je maar wil.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet er gesloopt worden in een huur appartement?
Oh boy, zeker je eerste woning.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet er gesloopt worden in een huur appartement?
Ja mooi niet dusquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die wil een sleutel van je huis zodat ze lekker vaak onverwachts op visite kan komen
Klopt, Arnhem heb je bijvoorbeeld al sneller kans.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nijmegen is meer gewild i guess. Laagste.was 20e ofzo voor Apeldoorn.
Dat valt best mee inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Terwijl Apeldoorn geen kleine stad is.
Maar dat mag vaak niet. Je mag soms niet eens een nieuwe keuken plaatsen, tenzij je 'm weer meeneemt en de oude terugzet als je weggaat.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets te slopen, als je maar wil.
Maar ik wil niet in Arnhem wonen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, Arnhem heb je bijvoorbeeld al sneller kans.
Klopt. Kan mij niet bedenken wat er gesloopt zou kunnen worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh boy, zeker je eerste woning.
Dus mag je best slopen, als je het later maar weer in oude staat herstelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat mag vaak niet. Je mag soms niet eens een nieuwe keuken plaatsen, tenzij je 'm weer meeneemt en de oude terugzet als je weggaat.
Dan zal ik maar niet zeggen dat ik een kastje heb gesloopt van de nieuwe keuken hierquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dat mag vaak niet. Je mag soms niet eens een nieuwe keuken plaatsen, tenzij je 'm weer meeneemt en de oude terugzet als je weggaat.
Ja of de huur gaat omhoogquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan is slopen dus totaal niet praktisch. En als je huurwoning niet heel groot is, waar moet je dan al die keukenonderdelen bewaren? En muren en dat soort dingen moet je sowieso laten staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus mag je best slopen, als je het later maar weer in oude staat herstelt.
Ik heb ooit een flat gehad waarbij de muur tussen de woonkamer en de slaapkamer was weggehaald zodat er 1 grote woonkamer was.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Arnhem had ik ook prima gevonden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klopt, Arnhem heb je bijvoorbeeld al sneller kans.
Ja, of je betaalt ''verwijderingskosten". Onzinnig hoge bedragen, terwijl de keuken die je plaatst de woning alleen maar beter zal maken.quote:
Je denkt in problemen, denk nu eens in kansen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan is slopen dus totaal niet praktisch. En als je huurwoning niet heel groot is, waar moet je dan al die keukenonderdelen bewaren? En muren en dat soort dingen moet je sowieso laten staan.
Ik doe het via loting, dus dat is een kwestie van gokken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je nog een jaar of 10 geduld hebben voor een woning in Nimma
Ik ben hier om de sfeer om zeep te helpen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:15 schreef twi het volgende:
Is het nog wel eens leuk hier of is Vinniee er altijd?
Boh ninja editquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben hier om de sfeer om zeep te helpen.
Dat is echt absurd!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb ooit een flat gehad waarbij de muur tussen de woonkamer en de slaapkamer was weggehaald zodat er 1 grote woonkamer was.
Dat was gedaan door ongeveer 5 huurders voor mij.
Het is dus zelfs zo dat als de huurder na mij had gezegd dat hij/zij die muur terug zou willen dat ik voor die kosten had kunnen opdraaien.
Zo oneerlijk!
Als je wil slopen, moet je kopen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je denkt in problemen, denk nu eens in kansen.
Zo heb ik mijn laatste ook gehad, was 3e op lijst en er waren 32 woningen over van de 54. (nieuwbouw)quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe het via loting, dus dat is een kwestie van gokken.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, of je betaalt ''verwijderingskosten". Onzinnig hoge bedragen, terwijl de keuken die je plaatst de woning alleen maar beter zal maken.
Ik heb één keer zelfs de eerste plek gehad, dus het moet mogelijk zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo heb ik mijn laatste ook gehad, was 3e op lijst en er waren 32 woningen over van de 54. (nieuwbouw)
En kun je niet kopen en zit je met een verhuurder.quote:
Klopt.quote:
Ken je niet iemand bij de gemeente/woningbouw?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb één keer zelfs de eerste plek gehad, dus het moet mogelijk zijn.
Wtf. Ook kwam er een huis voorbij, waarbij de badkamer en keuken gerenoveerd moesten worden (vorige huurder heeft het zeker mishandeld?). Maar er zou wel een huurverhoging komen daarna.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ook zo bij m'n ma haar huis. Badkamer en keuken zouden vernieuwd worden maar toilet beneden niet. Als ze dat wel had laten doen dan had ze extra huur moeten gaan betalen
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En kun je niet kopen en zit je met een verhuurder.
Lekker slopen ook al is dat dan later wat duurder
Als het echt iets is wat me dwarszit, dan zou ik dat wel doen. Maar het lijkt me lullig dat te eisen van mensen die er eigenlijk niks aan kunnen doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik was allang blij dat degene na mij die muur niet terug wilde. En stiekem kan je beter zelf eisen dat iets in oude staat wordt hersteld ook al is die ouder staat slechter.
Als ik zoiets lees trek ik een 'quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wtf. Ook kwam er een huis voorbij, waarbij de badkamer en keuken gerenoveerd moesten worden (vorige huurder heeft het zeker mishandeld?). Maar er zou wel een huurverhoging komen daarna.
Tjah, ik vind het ook te belachelijk voor woorden. Ik hoop dat er inmiddels al een wetswijziging ofzo is geweest hierover.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het echt iets is wat me dwarszit, dan zou ik dat wel doen. Maar het lijkt me lullig dat te eisen van mensen die er eigenlijk niks aan kunnen doen.
Nee, helaas.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ken je niet iemand bij de gemeente/woningbouw?
Dat wil ook wel eens helpen.
Er staat niet eens bij wat de nieuwe prijs dan zou worden. Dan ga ik sowieso al niet reageren.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik zoiets lees trek ik een ''-gezicht.
Zou eigenlijk wel moeten. Het is toch belachelijk als je moet opdraaien voor iets wat een huurder lang, lang geleden een keer heeft gedaan.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah, ik vind het ook te belachelijk voor woorden. Ik hoop dat er inmiddels al een wetswijziging ofzo is geweest hierover.
Ik schrok ook behoorlijk toen ik dat hoorde.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten. Het is toch belachelijk als je moet opdraaien voor iets wat een huurder lang, lang geleden een keer heeft gedaan.
Precies, voor hetzelfde geld betaal je ineens veel meer.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Er staat niet eens bij wat de nieuwe prijs dan zou worden. Dan ga ik sowieso al niet reageren.
Vertelden ze het pas na het tekenen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok ook behoorlijk toen ik dat hoorde.
Hij was leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies, voor hetzelfde geld betaal je ineens veel meer.
Hihaho woordgrap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |