Dat heugelijke moment is bijna zoverquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of je wacht gewoon tot de zon schijnt
beetje schudden en dan gaat de inkt misschien weer lopenquote:
En ik dan?quote:
Oh ja, natuurlijk. Dan komt er pas wat uitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mja, hij doet waarschijnlijk niets, misschien moet je eerst even goed schudden.
It's gonna be okayquote:
Als dat niet werkt kun je hem ook in je mond nemen. Om er op te ademen, weet je wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Dan komt er pas wat uit
Een beetje eraan zuigen om de inkt naar de punt te trekkenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als dat niet werkt kun je hem ook in je mond nemen. Om er op te ademen, weet je wel?
Heb jij nog nooit een succesvol gezin gemaakt om ze vervolgens te laten verdrinken in het zwembad door het trappetje weg te halen?quote:
En als ie 't dan nog niet doet, fuck it dan, dan kan ik 'm net zo goed als dildo gebruiken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als dat niet werkt kun je hem ook in je mond nemen. Om er op te ademen, weet je wel?
IKKE IKKE IKKE!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een succesvol gezin gemaakt om ze vervolgens te laten verdrinken in het zwembad door het trappetje weg te halen?
Jij snapt het.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef Dearest het volgende:
[..]
En als ie 't dan nog niet doet, fuck it dan, dan kan ik 'm net zo goed als dildo gebruiken.
/dancequote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Oh, jij mag wel meeschudden.
Nee, omdat het op volgorde staat van wie hier het langst komt. Alleen Fubar en Ess staan niet goed.quote:
Nee. Nog nooit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit een succesvol gezin gemaakt om ze vervolgens te laten verdrinken in het zwembad door het trappetje weg te halen?
Jaaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:56 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
IKKE IKKE IKKE!Hahaha, dat was leuk! Of opsluiten in een brandende keuken
Ik vond alleen GTA Vice City leukquote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Nog nooit.
Ik speelde liever GTA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |