Dat helptquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb het gekregen van m'n broer en m'n ouders wisten niet wat GTA nou was, dus ja
neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, lolly gekregen van de zuster?
quote:
Hier moet je er een afspraak voor maken. Nou ja goed, ik had die van mij een week geleden ofzoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee
Kon wel direct doorlopen, alle oudjes waren al geweest. Vroeg op de middag was het stervensdruk
[..]
Heb je niet zoveel te doen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik heb nu al ongeveer 600 uur in GTA 4 zitten.
quote:
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij wasquote:
Verdeeld over drie jaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Heb je niet zoveel te doen?
Ik mocht gta al op me 7e spelen ;$quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn moeder wist wel wat het was. En pokemon mocht ik eindelijk een keer kijken op m'n 9e. Toen de rage al voorbij was
Ja, wel aardig thanks, met jou ookquote:
Oh ik kreeg gewoon vandaag tussen 13:00 en 18:00 opgekregenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier moet je er een afspraak voor maken. Nou ja goed, ik had die van mij een week geleden ofzo![]()
Vandaag wel nog niks vervelends gebeurdquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wel aardig thanks, met jou ook
Lekker flexibel welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh ik kreeg gewoon vandaag tussen 13:00 en 18:00 opgekregen
En alle oudjes staan dan als eerste klaar
Mooi, hopelijk blijft dat ook zoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:12 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Vandaag wel nog niks vervelends gebeurd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |