En toen drukte je met 3 kameraadjes zeker op een eitje met een eigen koepel en zag je allemaal roze sterretjes?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:05 schreef Divje het volgende:
Wauw. Ik lag net kwijlend op de grond "The pink stars are falling" te roepen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:39 schreef denkjedat het volgende:
<-------------Kan iemand mijn idioot ook laten flippen?
Dat heb ik verdrongen. Té slechtquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef MilkTea het volgende:
[..]
En toen drukte je met 3 kameraadjes zeker op een eitje met een eigen koepel en zag je allemaal roze sterretjes?
Edit: iemand zin om er één van mijn UI te maken?![]()
Moment. Ik heb een ideequote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef MilkTea het volgende:
[..]
En toen drukte je met 3 kameraadjes zeker op een eitje met een eigen koepel en zag je allemaal roze sterretjes?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:02 schreef MilkTea het volgende:
[..]
over aids gesprokenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Kan iemand hiervan een UI voor mij maken?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je niets van zien als je hier 60x60 van maakt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan misschien wel de frames stuk voor stuk in een kleiner deel hakken, zodat je bijvoorbeeld de rechter bovenhoek niet uitvergroot maar eruitknipt en er zo een UI van maken.quote:
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan je niet 1 ster gebruike ipv alle 4?
Oh 3 eruit halen? Zo dus?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je ziet nu 4 glitter dingen, als je er 3 eruithaald? Misschien is het dan beter zichtbaar
neenee die ik nu gebruik is coolquote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh 3 eruit halen? Zo dus?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |