abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 oktober 2013 @ 14:28:25 #1
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132260893

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgui2.gifpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 oktober 2013 @ 14:28:51 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132260908
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vriend hier reist elke dag naar Delft (vanuit IJsselstein), dat duurt ook ongeveer 45 min. (Wel met de auto, met de trein ben je dan iets langer bezig). Is ook prima te doen ja :Y
Hij gaat alleen wel vroeg weg om de files te vermijden.
k heb een dik jaar vanuit Utrecht naar Voorburg/Leidschendam gependeld met de trein. In de randstad is dat allemaal goed te doen.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 oktober 2013 @ 14:29:08 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132260919
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef MissBliss het volgende:
Ik ben van een saaie, rustige gemeente verhuisd naar de stad maar ik vind het echt heerlijk hoor *O* Ik wil voorlopig niet terug naar een kleinere stad of dorp.

Maar het heeft ook meganadelen inderdaad, ik heb aan alle kanten buren bijvoorbeeld :r klein 2 tweekamerappartement waar je je al scheel aan betaald, nieuw huis kopen wordt een uitdaging ben ik bang :')

Maar toch, de sfeer O+ winkels altijd open O+ op 2 minuten afstand tientallen restaurantjes om uit te kiezen O+
dat heb ik ook allemaal hier :D
en niet eens in de grote stad
Today is life -

Dale Carnegie
pi_132261074
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:29 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat heb ik ook allemaal hier :D
en niet eens in de grote stad
Mja, Amsterdamn zal heus niet de enige plek zijn die dat heeft idd :+
Maar tis een groot verschil met Zwijndrecht :) (En Dordrecht, wat ook best groot is natuurlijk).
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 oktober 2013 @ 14:38:42 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_132261257
44 jaar in Haarlem gewoond en nu al 6 jaar tot volle tevredenheid op het boerenland O+

Nou ja, behalve als ons uitzicht weg is door de mais :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_132261543
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:38 schreef Rewimo het volgende:
44 jaar in Haarlem gewoond en nu al 6 jaar tot volle tevredenheid op het boerenland O+

Nou ja, behalve als ons uitzicht weg is door de mais :P
Ik zou best graag vrijer willen wonen hoor, lijkt me echt heerlijk O+
pi_132261666
Ik zou het liefst ergens afgelegen, in een bosrijke omgeving willen wonen. Dat lijkt mij het heerlijkst. Vrienden van me waar ik laatst op housewarmingparty ben geweest wonen nu tussen 2 dorpen aan de doorgaande weg, maar hebben achter dus een tuin van een meter of 100, welke voor de helft bebost is. Dat is echt geweldig. Om het huis ook allemaal van die monumentale kastanjebomen, die hebben het echt goed getroffen. Ja, alleen het verkeer van die doorgaande weg hoor je wel goed.
pi_132261852
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou het liefst ergens afgelegen, in een bosrijke omgeving willen wonen. Dat lijkt mij het heerlijkst. Vrienden van me waar ik laatst op housewarmingparty ben geweest wonen nu tussen 2 dorpen aan de doorgaande weg, maar hebben achter dus een tuin van een meter of 100, welke voor de helft bebost is. Dat is echt geweldig. Om het huis ook allemaal van die monumentale kastanjebomen, die hebben het echt goed getroffen. Ja, alleen het verkeer van die doorgaande weg hoor je wel goed.
Vrienden van ons zijn nu in een (goed goed, piepklein huurappartement) aan de hei gaan wonen..echt, die maken een koprol vanaf hun balkon en ze lopen over de heide.....*jaloers*.... O+

Ergens in het bos bij Driebergen/Zeist staat dit schattige huisje. (Wel met wat wandelpaden eromheen, maar who cares :{w ) Ik vermoed dat het helaas een recreatiewoning is en sowieso niet te betalen (Zeist....) en het heeft maar een kleine tuin (hoewel je dus zou kunnen zeggen dat een bos als achter-en voortuin ook niet verkeerd is....) maar: O+ O+ O+

Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 oktober 2013 @ 15:00:37 #9
13151 crew  Rewimo
pi_132261993
Wat een schattig huisje O+

Maar hier is het ook niet verkeerd wonen :)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_132262027
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:

[ afbeelding ]
Is dat allemaal van jullie, dat land? Wauw! :D
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 oktober 2013 @ 15:02:47 #11
13151 crew  Rewimo
pi_132262051
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:01 schreef Candaasje het volgende:

Is dat allemaal van jullie, dat land? Wauw! :D
Ja *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 17 oktober 2013 @ 15:04:20 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132262102
quote:
t idee van de tijd en energie voor het onderhoud maken me nu al moe en onrustig.
wat dat betreft zit ik wel goed, appartementje met eigen parkeerplaats, op 2 min van de winkelstraat, restaurantjes in de straat waar mijn binnenhofje aan ligt, naast de straat ligt een groot park en op 5 min de andere kant uit sta ik op de hei.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_132262200
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:02 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ja *O*
wilikook! Ruilen? :P

Zo, tijd om appels te gaan schillen; de goudrenetten waren in de aanbieding, dus dat vond ik wel genoeg redenen om appeltaart te bakken :9
pi_132262256
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Vrienden van ons zijn nu in een (goed goed, piepklein huurappartement) aan de hei gaan wonen..echt, die maken een koprol vanaf hun balkon en ze lopen over de heide.....*jaloers*.... O+

Ergens in het bos bij Driebergen/Zeist staat dit schattige huisje. (Wel met wat wandelpaden eromheen, maar who cares :{w ) Ik vermoed dat het helaas een recreatiewoning is en sowieso niet te betalen (Zeist....) en het heeft maar een kleine tuin (hoewel je dus zou kunnen zeggen dat een bos als achter-en voortuin ook niet verkeerd is....) maar: O+ O+ O+

[ afbeelding ]
Zo, dat ziet er ook heel idyllisch uit zeg. Heel mooi. Ik zou zelf dan ook voor een klein en knus huisje kiezen. Vind ik veel fijner wonen dat een heel groot ruim huis. Zo zonde allemaal van de ruimte die je dan niet gebruikt.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:00 schreef Rewimo het volgende:

[ afbeelding ]
Ziet er ook niet verkeerd uit nee. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:04 schreef Ynske het volgende:

[..]

t idee van de tijd en energie voor het onderhoud maken me nu al moe en onrustig.
wat dat betreft zit ik wel goed, appartementje met eigen parkeerplaats, op 2 min van de winkelstraat, restaurantjes in de straat waar mijn binnenhofje aan ligt, naast de straat ligt een groot park en op 5 min de andere kant uit sta ik op de hei.
Daar heb je ook wel gelijk in. Dat is iets waar je ook echt zin in moet hebben. Ik ben wat dat betreft ook geen tuinman hoor. Die vriend van me met zijn vrouw heeft nu dus ook ontzettend geluk dat ie recht tegenover een tuincentrum woont. Ze hebben ook al kennis gemaakt met de eigenaar, waarbij er al wat gesprekjes zijn gevoerd over het tuinonderhoud. Grote kans dat ze hem dat laten doen. Was overigens ook een hele vriendelijke man, stelde gelijk zijn parkeerplaats beschikbaar voor tijdens het feest, was echt tof. Dus daar komen ze wel goed mee weg, want hun hebben ook niet echt groene vingers.
pi_132262380
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:09 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Zo, dat ziet er ook heel idyllisch uit zeg. Heel mooi. Ik zou zelf dan ook voor een klein en knus huisje kiezen. Vind ik veel fijner wonen dat een heel groot ruim huis. Zo zonde allemaal van de ruimte die je dan niet gebruikt.

Ik ook :Y . Ik hou enorm van knus en kneuterig (ik zou het liefst een bedstee willen, een woonkamer met een openhaard/kachel, etc.) en ik heb een hekel aan schoonmaken.... :D
Eigenlijk is het huisje waar ik nu woon qua grootte prima (nouja, goed, vooruit, een extra slaapkamer(tje) zou wel handig zijn, en iets meer opbergruimte ook...) maar de locatie en het ontbreken van een tuin vind ik wel minpunten.

Ahja...het duurt nog even voor we willen en kunnen verhuizen. :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 15:15:16 #16
163650 Greys
pi_132262437
quote:
Zoiets zou ik ook geweldig vinden, ik geloof dat ik het alleen best lastig zou vinden om vaak alleen thuis te zijn dan, qua eng :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 oktober 2013 @ 15:16:25 #17
163650 Greys
pi_132262476
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 14:55 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh hallo, O+ droomhuis O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 oktober 2013 @ 15:16:54 #18
13151 crew  Rewimo
pi_132262494
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:08 schreef Candaasje het volgende:
wilikook! Ruilen? :P

Zo, tijd om appels te gaan schillen; de goudrenetten waren in de aanbieding, dus dat vond ik wel genoeg redenen om appeltaart te bakken :9
Nee, niet ruilen want dan moet ik ook appels kopen ;) Nu kan ik ze zo plukken.
pi_132262539
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh hallo, O+ droomhuis O+
Elke keer als ik er langs loop, sta (eh loop dus..) ik te zwijmelen als een verliefde puber...... hihi

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Nee, niet ruilen want dan moet ik ook appels kopen ;) Nu kan ik ze zo plukken.
Ze liggen op het aanrecht hoor, je kunt ze zo schillen! :P
pi_132262577
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:13 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik ook :Y . Ik hou enorm van knus en kneuterig (ik zou het liefst een bedstee willen, een woonkamer met een openhaard/kachel, etc.) en ik heb een hekel aan schoonmaken.... :D
Eigenlijk is het huisje waar ik nu woon qua grootte prima (nouja, goed, vooruit, een extra slaapkamer(tje) zou wel handig zijn, en iets meer opbergruimte ook...) maar de locatie en het ontbreken van een tuin vind ik wel minpunten.

Ahja...het duurt nog even voor we willen en kunnen verhuizen. :)
En dan ook van die ouderwetse donkerhouten meubels enzo :@ Zullen we samen zo'n huisje kopen? :D Wat jij nou zegt vind ik ook allemaal supertof.

En ik woon nu ook prima hoor, qua rust en dergelijke, maar toch. Mijn overgrootmoeder had vroeger dus ook zo'n alleenstaand huisje, met echt zo'n jaren 80 inrichting maar dan van de 19e eeuw, en ik heb dan altijd het gevoel dat zo'n huis "leeft" ofzo. Dat heb ik met waar ik woon totaal niet. Da's gewoon een huis.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Zoiets zou ik ook geweldig vinden, ik geloof dat ik het alleen best lastig zou vinden om vaak alleen thuis te zijn dan, qua eng :@
Dat zei de vrouw van mijn achterneef ook, die vond het huis en de tuin ook geweldig, maar die bomen doodeng _O-
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 17 oktober 2013 @ 15:22:19 #21
13151 crew  Rewimo
pi_132262691
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:18 schreef Candaasje het volgende:

Ze liggen op het aanrecht hoor, je kunt ze zo schillen! :P
:D
pi_132262770
Soms heb je wel eens als je met iemand aan de telefoon gezeten hebt dat diegene zo'n fijne stem heeft of dat je er zo leuk mee kan praten dat je daarna zo'n O+ gevoel hebt. Dat heb ik nu ook. Alleen weet ik uit vorige gesprekken ook dat ze getrouwd is en 2 kinderen heeft, welcome back reality :')
pi_132262817
quote:
2s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

En dan ook van die ouderwetse donkerhouten meubels enzo :@ Zullen we samen zo'n huisje kopen? :D Wat jij nou zegt vind ik ook allemaal supertof.

En ik woon nu ook prima hoor, qua rust en dergelijke, maar toch. Mijn overgrootmoeder had vroeger dus ook zo'n alleenstaand huisje, met echt zo'n jaren 80 inrichting maar dan van de 19e eeuw, en ik heb dan altijd het gevoel dat zo'n huis "leeft" ofzo. Dat heb ik met waar ik woon totaal niet. Da's gewoon een huis.
Is goed! (Vertel jij het Chris even, of vind je het geen probleem om met z'n 3en in een huisje te wonen? :D )
pi_132262830
quote:
11s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:24 schreef Kper_Norci het volgende:
Soms heb je wel eens als je met iemand aan de telefoon gezeten hebt dat diegene zo'n fijne stem heeft of dat je er zo leuk mee kan praten dat je daarna zo'n O+ gevoel hebt. Dat heb ik nu ook. Alleen weet ik uit vorige gesprekken ook dat ze getrouwd is en 2 kinderen heeft, welcome back reality :')
Oef, das minder ja.... -O-
pi_132262923
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Is goed! (Vertel jij het Chris even, of vind je het geen probleem om met z'n 3en in een huisje te wonen? :D )
Als ik wel mijn eigen kamer heb waar ik me af terug kan trekken, waarom niet, ik neem aan dat Chris gewoon een vriendelijke kerel is en geen psycho zoals Trevor uit GTA 5 :P

quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 15:25 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oef, das minder ja.... -O-
En ze heeft ook geen Facebook, dus ik kan niet checken of het beeld wat ik in mijn hoofd van haar heb wel klopt :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')