Dat is ook zoiets waarvan je denkt vanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:06 schreef Moira. het volgende:
Ik moest voor werkcollege een keer pratende mensen van een afstandje bekijken en dan bestuderen en opschrijven wat ze allemaal deden aan non-verbale communicatie_
Ik voelde er niet zo veel voor om mensen te staan begluren, dus gewoon in de trein op weg naar die les een beetje shit opgeschreven en verzonnen van mensen schuintegenover me in de trein_
Idd, hoewel ik voor een aantal vakken ook wel interessante boeken moest lezen om daar de eerste 'lessen' over therapeutische werkhouding enzo te leren, en ideeën op te doen voor eventuele opdrachten voor cliënten enzo. Dat zijn opdrachten waar je gewoon echt wat aan hebt, omdat je gelijk zo in het diepe wordt gegooid van "zo, en nu ga je even de therapeut spelen"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is ook zoiets waarvan je denkt van__ ja. Als ze nou eens een keer opdrachten geven die je daadwerkelijk motiveren ipv opdrachten geven die je gewoon kan verzinnen was het een stuk makkelijker.
laat je stinktatti's?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:15 schreef OllieWilliams het volgende:
begin een beetje zo van binnenuit langzamerhand weg te rotten geloof ik
Meestal ruiken ze niet, of naar bosviooltjes.quote:
doe jij spiegelogie dan?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik voor een aantal vakken ook wel interessante boeken moest lezen om daar de eerste 'lessen' over therapeutische werkhouding enzo te leren, en ideeën op te doen voor eventuele opdrachten voor cliënten enzo. Dat zijn opdrachten waar je gewoon echt wat aan hebt, omdat je gelijk zo in het diepe wordt gegooid van "zo, en nu ga je even de therapeut spelen"
ik heb dat alleen met veul shoarmaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal ruiken ze niet, of naar bosviooltjes.
Maar als ik eenmaal nodig moet kakken en gekke shit gegeten/gedronken heb, dan krijg je wel eens het idee dat mijn ingewanden weggerot zijn
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meestal ruiken ze niet, of naar bosviooltjes.
Maar als ik eenmaal nodig moet kakken en gekke shit gegeten/gedronken heb, dan krijg je wel eens het idee dat mijn ingewanden weggerot zijn
Dat, of wijn, of überhaupt vleesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:20 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb dat alleen met veul shoarma
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaktherapiequote:
tuintherapiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaktherapie
Ik doe dan beeldende therapieOp de HAN geven ze verder nog muziektherapie, dramatherapie en psychomotorische therapie. Hoorcolleges en uitstapjes etc heb je met heel CTO bij elkaar.
Ja, had daar nog nooit van gehoord voor ik net deze wiki voor je opzocht, eerlijk gezegdquote:
quote:
Hoiquote:
been therequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Het is tijd om het laatste op te maken. 6 dagen over 5 gram, valt te overzien. Het valt mee
maar ik dacht het net meer naar neurologisch zou gaan maar volgens die wiki niet, wat doe je dan wel precies? dansen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, had daar nog nooit van gehoord voor ik net deze wiki voor je opzocht, eerlijk gezegd
Danstherapie wel, maar dat hebben ze in Nijmegen dus niet
doneer het aan de praatgroepquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
[..]
Hoi
Het is tijd om het laatste op te maken. 6 dagen over 5 gram, valt te overzien. Het valt mee
Ja maar ik heb het nu ook specifiek over SLB dan hèquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, hoewel ik voor een aantal vakken ook wel interessante boeken moest lezen om daar de eerste 'lessen' over therapeutische werkhouding enzo te leren, en ideeën op te doen voor eventuele opdrachten voor cliënten enzo. Dat zijn opdrachten waar je gewoon echt wat aan hebt, omdat je gelijk zo in het diepe wordt gegooid van "zo, en nu ga je even de therapeut spelen"
Ik doe toch geen danstherapiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:30 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar ik dacht het net meer naar neurologisch zou gaan maar volgens die wiki niet, wat doe je dan wel precies? dansen?
ik kan wel voorstellen dat als mooie vrouwen gaan strippen voor zieke mensen dat ze zich beter gaan voelen
ja dat is echt gewoon tijdverdoeningquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het nu ook specifiek over SLB dan hèBij andere vakken leren we gelukkig wel duidelijk hoe we bijvoorbeeld een ananmese moeten afnemen en shit en nuttige opdrachten voor verpleegkunde, dit was echt zo van: Cultureel interview en een reflectieverslag maken de rest staat in de handleiding doei.
sounds like a bunch of hippiesquote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik doe toch geen danstherapie
Je bent praktisch bezig met de cliënt. Je laat ze dealen met hun shit dmv creatief bezig te zijn (in mijn geval dus schilderen, kleien, alles wat met beeldend werk te maken heeft) en het praten over je dingen (zoals bij een psycholoog) staat niet voorop (want veel mensen willen/kunnen niet over hun shit praten), maar ze uiten die shit in hun beeldend werk.
Vage omschrijving, maar ben stoned broodjes filet americain aan het vreten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |