goed ideequote:
Gaat het om wraak nemen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:54 schreef Ryon het volgende:
Zwarte Sint met witte Pieten. Ik ben voor. Waarom ook niet?
Maar echte tuinbroekdragende butch-dykes met korte pittige kapsels zijn uiteraard weer uitgesloten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:54 schreef Aardappeltaart het volgende:
Twee Sinten naar elkaar? Zwart en wit? Lijkt me goed voor de homo-emancipatie, alsmede relaties tussen rassen. Motie aangenomen. Kan deze jaarlijkse traditie dan naar de ijskast?
Waarom niet? Is geen probleem toch?quote:
Zei m'n vrouw vannacht ook.quote:
Dit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:46 schreef poemojn het volgende:
Dit kan toch alleen maar verliezers kennen, wat de uitkomst ook is.
ja. Laat mensen in hun eigen omgeving gewoon zelf invullen hoe ze het willen vieren. Zo veranderen tradities. Niet van bovenaf.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:54 schreef Ryon het volgende:
Zwarte Sint met witte Pieten. Ik ben voor. Waarom ook niet?
Oké.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:01 schreef tong80 het volgende:
Hij wilde institutionalisering zeggen.
Hoezo moet dat? Wraak nemen is een beetje vreemde reden. Jullie discrimineren ons nou discrimineren wij jullie. Als een Witte Sint met Zwarte Pieten racistisch is, is een Zwarte Sint met Witte Pieten dat ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waarom niet? Is geen probleem toch?
Ik dacht dat je getrouwd was met FOK!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei m'n vrouw vannacht ook.
Flauwe grap, ik weet het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |