abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:07:04 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_132254071
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:07:16 #2
149959 SQ
snelle trees
pi_132254078
555. Bazennummer.
disclaimer
pi_132254108
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
de boodschap is denk ik meer dat je dus niet meteen als een uitgezakte dweil op de bank hoeft te gaan vegeteren. Maar zo voel ik dat :P
maar daar hoef je ook niet een kind voor te krijgen.. en toch doen een hoop mensen dat..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_132254132
Een vriendin van me had een tummy tuck laten doen net voor ze zwanger werd, die zag er ook zo uit. Wie weet heeft dit mens wel 2 nanny's. En zit ze lekker aan de prescription drugs. En misschien heeft ze het ook wel allemaal zelf voor elkaar gekregen. Kan allemaal, het is maar net waar je prioriteiten liggen.
Spoilers!
pi_132254154
help ik ben te dik
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:09:44 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_132254161
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:08 schreef Barreltje het volgende:

[..]

maar daar hoef je ook niet een kind voor te krijgen.. en toch doen een hoop mensen dat..
True. Die hebben al helemaal geen excuus :P
En natuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet maar het lijkt me ook raar om je aangesproken te voelen als je niet zit met het feit dat je wat zwaarder bent / op de bank hangt. Maar ik zal wel gek denken.
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:10:19 #7
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_132254180
Vraag : iemand hier nog c1000 pakketzegels waar men niks mee doet? :)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_132254203
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
de boodschap is denk ik meer dat je dus niet meteen als een uitgezakte dweil op de bank hoeft te gaan vegeteren. Maar zo voel ik dat :P
Met een kind van 8 maanden? Fat chance. De meeste vrouwen zijn nog bezig met ontzwangeren (9 maanden op, 9 maanden af). Ik gaf nog borstvoeding, mijn dochtertje sliep niet door, ik was weer aan het werk, ik kolfde op het werk, we moesten het brengen en halen van de kinderen logistiek rondkrijgen, het huishouden had aandacht nodig, mijn lief ook. Ik wist me amper staande te houden.

Dat zijn geen excuses, maar dat is gewoon de realiteit voor het merendeel van de vrouwen met zulke kleine kinderen. Wat mij betreft mag elke vrouw die in die fase zit en de tijd neemt om even op de bank te vegeteren een lintje krijgen. Ga toch heen met dat belachelijke ideaal! Good for her, maar doe niet alsof andere vrouwen zich er makkelijk vanaf maken met smoesjes (wat die tekst insinueert).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132254277
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

True. Die hebben al helemaal geen excuus :P
En natuurlijk moet iedereen lekker zelf weten wat ie doet maar het lijkt me ook raar om je aangesproken te voelen als je niet zit met het feit dat je wat zwaarder bent / op de bank hangt. Maar ik zal wel gek denken.
hmm.. ik heb ook geen excuus.. behalve dat IK te lui ben :P
ghehe.. mja en liefdesverdriet heb/had.. al is dat nu ook bijna geen excuus meer :P
dus.. binnenkort weer gewoon doen ;)
( al is mijn gewicht mooi constant gebleven de afgelopen tijd <85 *O* )
pi_132254281
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Met een kind van 8 maanden? Fat chance. De meeste vrouwen zijn nog bezig met ontzwangeren (9 maanden op, 9 maanden af). Ik gaf nog borstvoeding, mijn dochtertje sliep niet door, ik was weer aan het werk, ik kolfde op het werk, we moesten het brengen en halen van de kinderen logistiek rondkrijgen, het huishouden had aandacht nodig, mijn lief ook. Ik wist me amper staande te houden.

Dat zijn geen excuses, maar dat is gewoon de realiteit voor het merendeel van de vrouwen met zulke kleine kinderen. Wat mij betreft mag elke vrouw die in die fase zit en de tijd neemt om even op de bank te vegeteren een lintje krijgen. Ga toch heen met dat belachelijke ideaal! Good for her, maar doe niet alsof andere vrouwen zich er makkelijk vanaf maken met smoesjes (wat die tekst insinueert).
Maar dit beeld gaat niet over iedereen, toch?
Sowieso het borstvoedingsgebeuren, zeker in de VS, is helemaal niet vanzelfsprekend. Dat scheelt al een heleboel vermoeidheid.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132254322
help
calorien
over
9000
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:15:50 #12
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132254387
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sowieso het borstvoedingsgebeuren, zeker in de VS, is helemaal niet vanzelfsprekend. Dat scheelt al een heleboel vermoeidheid.
ik kan me voorstellen dat het op de een of andere manier ook makkelijker gaat bij een 3e.. :@ dan heb je al een bepaald ritme en dan hoef je niet alles op nieuw te leren/uit te vinden..
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:15:56 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_132254390
huuuu, ik wilde geen extreem emotionele discussie aanwakkeren!
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:17:24 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132254429
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
als het over kinderen gaat.. :P
pi_132254431
quote:
99s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
Te laat! :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:18:02 #16
149959 SQ
snelle trees
pi_132254444
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]

als het over kinderen gaat.. :P
daar ging het niet eens over ;(
Sorry moeders! Ik wilde niemand provoceren!
disclaimer
pi_132254485
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het een heel verknipt ideaal opleggen aan vrouwen. Er is niets mis mee om na de geboorte van je kind de tijd te nemen voor je kind, het nieuwe ritme, de aanpassingen die daarvoor nodig zijn, en niet te vergeten rust (slapen!). Het is geen schande als je een kind van 8 maanden hebt en nog uitgelubberd bent. Het komt wel weer, je wereld wordt weer groter, je gaat weer aan jezelf willen werken. Natuurlijk, bekende mensen zien er zo gauw weer strak uit. Maar ten koste van wat? Er was pas op TLC een vrouw die 2 dagen na de bevalling weer ging werken. 'What's your excuse?'

Maar ik ben m'n ei wel weer kwijt, hoor. :+ Ik vind het gewoon jammer om zoveel vrouwen om me heen te zien die zich ongelukkig met zichzelf voelen omdat ze niet aan een bepaald ideaal (dat ze echt zichzelf vaak opleggen) kunnen voldoen.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:20:47 #18
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132254537
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het een heel verknipt ideaal opleggen aan vrouwen. Er is niets mis mee om na de geboorte van je kind de tijd te nemen voor je kind, het nieuwe ritme, de aanpassingen die daarvoor nodig zijn, en niet te vergeten rust (slapen!). Het is geen schande als je een kind van 8 maanden hebt en nog uitgelubberd bent. Het komt wel weer, je wereld wordt weer groter, je gaat weer aan jezelf willen werken. Natuurlijk, bekende mensen zien er zo gauw weer strak uit. Maar ten koste van wat? Er was pas op TLC een vrouw die 2 dagen na de bevalling weer ging werken. 'What's your excuse?'

Maar ik ben m'n ei wel weer kwijt, hoor. :+
scheelt toch weer 150 gram :P
pi_132254548
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Oh, als we toch eieren zouden leggen, dan zou ons leven zoveel makkelijker zijn. O+
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:21:29 #20
149959 SQ
snelle trees
pi_132254549
quote:
7s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

80 kcal aight.
disclaimer
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:21:59 #21
149959 SQ
snelle trees
pi_132254566
quote:
10s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, als we toch eieren zouden leggen, dan zou ons leven zoveel makkelijker zijn. O+
Als daar een volgroeide baby uit zou moeten kunnen breken ging ik toch liever voor de buidel _O-
disclaimer
pi_132254582
Ik snap niet waarom je je de mening van nitwits aan zou trekken.

Prima. Neuken we niet. All good.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:23:59 #23
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132254620
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

:o
o|O
pi_132254677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

Oh, dat fat shaming week interesseert me dan weer geen bal. Ik vind het vooral vervelend als normale, gezonde mensen elkaar dit soort dingen aan gaan praten.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 11:27:24 #25
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_132254729
quote:
0s.gif Op donderdag 17 oktober 2013 11:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, dat fat shaming week interesseert me dan weer geen bal. Ik vind het vooral vervelend als normale, gezonde mensen elkaar dit soort dingen aan gaan praten.
of dat normale mensen het zichzelf aan praten ..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')