3GS kan idd echt niet meer mee, 5s is eind deze maand wel leverbaar denk ik.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer komt die uit? Begin nl nu zo onderhand wel mijn 3Gs beu te worden, plus dat ie echt richting verslijten gaat en ik nog steeds hetzelfde abonnement heb van 3 jaar geleden
Dat heeft toch iedere tech-nerd fokker?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet de neiging anderen mijn voorkeuren op te willen leggen.
O ik kan er nog mee bellen, iMessagen, whatsappen, facebooken, grinderen. Alles eigenlijk wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3GS kan idd echt niet meer mee, 5s is eind deze maand wel leverbaar denk ik.
Blijkbaar wel, want iedereen moet van jou een telefoon met een miljoen functies, of ze nou werken of niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval niet de neiging anderen mijn voorkeuren op te willen leggen.
Die Nokia's zijn wel leuk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, de huidige topmodellen zijn rond de 500 euro, Voor 250 euro heb je ook een meer dan fatsoenlijke mid-end smartphone.
De nieuwe iPhone welquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een telefoon kost dan ook lang geen 800 euro.
Ik weet niet waar je het idee opgevat hebt dat een status-led vergelijkbaar is met "allerlei kermis-attracties zien kniperen", maar dat is gewoon pertinent niet zo. Ik denk dat dit nadeel gewoon vooral in je hoofd zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, die onderscheid ik wel vanaf het scherm. Hoef ik niet allerlei kermis-attracties voor te zien knipperen. Vind ik, zoals genoemd werd, een beetje tokkie.
Neequote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het idee opgevat hebt dat een status-led vergelijkbaar is met "allerlei kermis-attracties zien kniperen", maar dat is gewoon pertinent niet zo. Ik denk dat dit nadeel gewoon vooral in je hoofd zit.
De mijne niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap het gebitch op verschillende kleuren berichtmelding niet echt...
iPhone heeft toch ook gewoon een led die (langzaam) knippert bij een binnenkomend bericht?
Je zet ook de trilfunctie en beltonen uit? Stel je voor dat het afleidt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NeeIk hou gewoon niet van knipperende dingetjes aan mijn telefoon. Het leidt me af. Ik zie ze bij anderen wel eens. Vind het irritant. Da ik nl de hele tijd op letten.
Die van mij heeft het ook nietquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne niet.
En als de 5Gs dat zou hebben zou ik t meteen uitschakelen (als dat tenminste kan).
Nou, en dat kan dus ook bij Android, het is niet verplicht om dat aan te hebben. Net zoals het niet verplicht is, om dat dan maar af te zeiken, als je het zelf niet gebruikt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De mijne niet.
En als de 5Gs dat zou hebben zou ik t meteen uitschakelen (als dat tenminste kan).
Ik heb vaak de beltoon uitstaan, alleen trilfunctie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zet ook de trilfunctie en beltonen uit? Stel je voor dat het afleidt.
Een smartphone is gemáákt om je af te leiden, dat is zo'n beetje het hoofddoel van het hele apparaat.
Wat een bullshitquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je zet ook de trilfunctie en beltonen uit? Stel je voor dat het afleidt.
Een smartphone is gemáákt om je af te leiden, dat is zo'n beetje het hoofddoel van het hele apparaat.
Ik heb zelfs de tril uit. Klinkt altijd zo hard op een bureau. Ik check gewoon zo nu en dan ff met 1 knopje of er iets nieuws is (push berichten), that's it.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb vaak de beltoon uitstaan, alleen trilfunctie.
Nee, iPhones hebben helemaal geen status-led. Denk dat daar ook de verwarring vandaan komt, dat de iPhone gebruikers denken dat het vergelijkbaar is met een flits van de flitser-led.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:58 schreef stbabylon het volgende:
iPhone heeft toch ook gewoon een led die (langzaam) knippert bij een binnenkomend bericht?
M'n Nokia had aan weerszijden twee kleine lampjes die blauw oplichtten bij sms of gemiste oproep. Hoefde alleen maar even in de tas te kijken om te zien of ik iets gemist hadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, iPhones hebben helemaal geen status-led. Denk dat daar ook de verwarring vandaan komt, dat de iPhone gebruikers denken dat het vergelijkbaar is met een flits van de flitser-led.
De 6300? Die had ik ookquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Nokia had aan weerszijden twee kleine lampjes die blauw oplichtten bij sms of gemiste oproep. Hoefde alleen maar even in de tas te kijken om te zien of ik iets gemist had
Ja en dat is nu net het verschil. Ik check gewoon zo nu en dan ff met één oogopslag of er iets nieuws is, zonder dat ik knopjes hoef in te drukken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zelfs de tril uit. Klinkt altijd zo hard op een bureau. Ik check gewoon zo nu en dan ff met 1 knopje of er iets nieuws is (push berichten), that's it.
Ik kand aar dus niet tegen, als iets knippert op mijn bureau en ik bv geen tijd heb om het te checken. Dan denk ik steeds "Aaaaaaah er is iets nieuws, er is iets nieuws, ik wil het wetennnn!"quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n Nokia had aan weerszijden twee kleine lampjes die blauw oplichtten bij sms of gemiste oproep. Hoefde alleen maar even in de tas te kijken om te zien of ik iets gemist had
quote:
1 oogopslag of 1 drukje (homeknop). Ach. T is maar wat je al te veel moeite vind en wat je afleidend vindt hequote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja en dat is nu net het verschil. Ik check gewoon zo nu en dan ff met één oogopslag of er iets nieuws is, zonder dat ik knopjes hoef in te drukken.
Als ik mijn smartphone net zo veel zou gebruiken als zo'n nokia, zou die volgens mij ook makkelijk 3-4 dagen kunnen draaien op één batterijlading.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms mis ik die eenvoudige telefoons welEn blind sms'en met T9. En een batterij die vijf dagen Lowlands gewoon volhoudt.
Ik kan echt niet sms'en op de iPhone. Op de iPad kan ik ook niet typen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als ik mijn smartphone net zo veel zou gebruiken als zo'n nokia, zou die volgens mij ook makkelijk 3-4 dagen kunnen draaien op één batterijlading.
Blind SMS-en kon ik al niet, en gaat met een echt (nouja echt, touch maar wel gewoon querty) toch echt veel sneller.
Ik zet gewoon internet uit op de 3Gs en dan houdt ie het heel LL vol. Dan maar geen "Kijk, ik heb roti!" foto'squote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soms mis ik die eenvoudige telefoons welEn blind sms'en met T9. En een batterij die vijf dagen Lowlands gewoon volhoudt.
Ah rightquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:02 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nee, iPhones hebben helemaal geen status-led. Denk dat daar ook de verwarring vandaan komt, dat de iPhone gebruikers denken dat het vergelijkbaar is met een flits van de flitser-led.
Dan draai je je telefoon om, als je er geen tijd voor hebt.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kand aar dus niet tegen, als iets knippert op mijn bureau en ik bv geen tijd heb om het te checken. Dan denk ik steeds "Aaaaaaah er is iets nieuws, er is iets nieuws, ik wil het wetennnn!"
Maar goed, als het er op zou zitten de functie, dan zette ik hem gewoon uit. Ook geen probleem.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan draai je je telefoon om, als je er geen tijd voor hebt.
Wat snap je niet aan LED?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, die onderscheid ik wel vanaf het scherm. Hoef ik niet allerlei kermis-attracties voor te zien knipperen. Vind ik, zoals genoemd werd, een beetje tokkie.
Oh, je merkt dat je disco-opmerking gewoon als een tang op een varken slaat, dus nu is het plots een zinloze discussiequote:
Ik werk bij Philips en zou niet weten wat een LED is?quote:
O, je merkt als je terugleest dat de disco-opmerking niet van mij was?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, je merkt dat je disco-opmerking gewoon als een tang op een varken slaat, dus nu is het plots een zinloze discussie
Gaat mij prima af. Even een toetsenbord installeren met fatsoenlijke autocorrect doet wonderen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan echt niet sms'en op de iPhone. Op de iPad kan ik ook niet typen.
Disco, kermis, potatoe, potatoe (die werkt echt niet geschrevenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, je merkt als je terugleest dat de disco-opmerking niet van mij was?
Kermis/disco, potato/potato.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want als de launcher crasht op jouw telefoon zal iedere telefoon dat wel hebben?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want iedereen moet van jou een telefoon met een miljoen functies, of ze nou werken of niet.
Er zijn mensen die gewoon willen dat het ding wat het goed, goed doet. En niet wanhopig probeert meer te kunnen dan de iPhone en dus met hele frustrerende dingen op de proppen komt.
Nogmaals, ik zou Swype echt missen nu, maar een hoop dingen zeker weer niet. Zoals launcher crashes.
Knipperend is voor mij afleidend en kermis. Klaar. Meningen en smaken kunnen toch gewoon verschillen? Maak deze onzin alsjeblieft niet mijn discussie zegquote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kermis/disco, potato/potato.
Jij noemt het tokkie...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben heel deze disussie niet begonnen en reageer alleen mee dat een knipperend lampje voor mij te afleidend zou zijn and all of a sudden is het MIJN discussie?
![]()
Doe normaal.
Aangezien je denkt dat het een schijnwerper is, blijkbaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik werk bij Philips en zou niet weten wat een LED is?
De Lumia 520 is niet voor niets de meeste populaire WP8 foon. Lijkt me wel leuk voor er bij. Vind de 720 ook gewoon echt een mooie foon. Mits zwart.quote:
Ja, als ik voorwerpen zie met knipperende lampjes, en van kleur verwisselend, dan vind ik dat kermis en tokkie. Ik zie dat bij andermans telefoontjes ja. op bureau's, in donkere bios-zalen etc. Ik, persoonlijk, vind het niks. Dat is een subjectieve mening en doet niets af aan het feit dat anderen het mooi en/of handig of zelfs noodzakelijk vindn.quote:
GTA!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:10 schreef Ang3l het volgende:
Dit zijn echt van die GuildWars versus Wold of Warcraft discussies![]()
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:15 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Aangezien je denkt dat het een schijnwerper is, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |