Ik zou haar doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:30 schreef kensei het volgende:
Hier heb je onze Pascal
https://www.facebook.com/(...)659&type=1&source=11
Kerel, je killde me toen ik in een helicopter zat bij sandy shore op weg naar de legerbasis. Toen ik respawnde kwam je opnieuw al schietend achter me aan. Daarvoor had je me ook al 2 keer gekilld. Vertel dan niet dat je niet ziet dat het een ander stipje op je radar was of het niet bewust van je is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:56 schreef Dumpafval het volgende:
Kan trouwens best zijn dat ik iemand heb gekilld die in de crew zit maar die het niet als zijn active crew heeft ingesteld, daar kan ik dan verder niks aan doen.
Nee, Pascald en ijs.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef marimbondo het volgende:
Wie zijn dat op de foto? Pasc en aldenijs?
Al 2 uur gezocht zowel daar als bij de golfclub toen ik dat smsje had. Nog steeds niet gevonden, je moet echt geluk hebben dat hij spawnedquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:40 schreef marimbondo het volgende:
Wie zijn dat op de foto? Pasc en aldenijs?
Trouwens, voor degene die een Tailgater zoeken, hij schijnt in het volgende gebied (parkeerplekken Verpucci Beach) te spawnen wanneer je het beruchte smsje van Simeone hebt gekregen...:
[ afbeelding ]
Edit hem aub snel anders krijg je een ban van een modjequote:
Heb jij m al gevonden? Ik ben ook wanhopig opzoek en kom steeds alleen maar die grafbak tegen die er ontiegelijk op lijkt...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:44 schreef kensei het volgende:
[..]
Al 2 uur gezocht zowel daar als bij de golfclub toen ik dat smsje had. Nog steeds niet gevonden, je moet echt geluk hebben dat hij spawned
Fixed. Alleen fix je quote ffquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Edit hem aub snel anders krijg je een ban van een modjeJe mag geen FB shit hier plaatsen.
Lees dan het bericht wat je quote pannekoekquote:Op donderdag 17 oktober 2013 18:45 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Heb jij m al gevonden? Ik ben ook wanhopig opzoek en kom steeds alleen maar die grafbak tegen die er ontiegelijk op lijkt...
En zo'n lifeguard truck ben ik ook nog nergens tegengekomen(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |