Ik woon daar toevallig ook in de buurt en heb het me vaak afgevraagd. Aan 1 kant loopt het fietspad, maar heb je geen uitzicht. Aan de andere kant is er niet eens een vluchtstrook, en al helemaal geen plek om te lopen? Of wel?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:11 schreef DW457 het volgende:
De van Brienenoordbrug, al is dat wel een uitdaging.
De van Brienenoordbrug was ook het eerste wat in me opkwam. Je zou dan met een pick-up in de file richting Feyenoord kunnen rijden, zodat je vanuit de achterbak de foto's kan maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:14 schreef Vigile het volgende:
[..]
Ik woon daar toevallig ook in de buurt en heb het me vaak afgevraagd. Aan 1 kant loopt het fietspad, maar heb je geen uitzicht. Aan de andere kant is er niet eens een vluchtstrook, en al helemaal geen plek om te lopen? Of wel?
Noem het dan iets anders, een 'stads overzicht'.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:49 schreef pokkerdepok het volgende:
hoe kun je nou de skyline fotograferen vanaf een hoog gebouw? daarvoor moet je juist op horizon niveau staan.
Volgens mij zit je hier niet in Onzinquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:36 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
De van Brienenoordbrug was ook het eerste wat in me opkwam. Je zou dan met een pick-up in de file richting Feyenoord kunnen rijden, zodat je vanuit de achterbak de foto's kan maken.
ik vind dit niet echt skylinequote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:04 schreef Ener-G het volgende:
Zoiets bedoel je?
http://www.dakvanrotterdam.nl/
Dat is wat ik bedoel inderdaadquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:04 schreef Ener-G het volgende:
Zoiets bedoel je?
http://www.dakvanrotterdam.nl/
Blijkbaar dus wel wat TS zocht.quote:
Jawel hoor, er is een parallelstrook voor fietsers. Is wel aan de oostkant van de bruggen, dus veel skyline zie je daar niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:13 schreef SunChaser het volgende:
Vn brienenoord kom je niet op zonder auto. Maar in de file richting Breda zou kunnen.
Vanaf de andere kant (waar je dus niet kunt/mag komen) zie je ook niet echt de typische Rotterdam skyline omdat er nog een slinger in de Maas zit na de Brienenoord...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jawel hoor, er is een parallelstrook voor fietsers. Is wel aan de oostkant van de bruggen, dus veel skyline zie je daar niet.
Dan zocht TS een panoramafoto, dat kanquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:16 schreef Ener-G het volgende:
Maar je kan via die site wel mooi locaties spotten
[..]
Blijkbaar dus wel wat TS zocht.
Voor die prijs heb je een dronequote:
Een drone waar je niet mee mag vliegen, waar je dus een licentie en toestemming voor moet hebben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Voor die prijs heb je een drone
En lange sluitertijden lijkt me ondoenlijk met een 10 meter hoge mast waarop je een 4 kilo zware dslr monteert
Niet voor particulier gebruikquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
Een drone waar je niet mee mag vliegen, waar je dus een licentie en toestemming voor moet hebben.
http://www.quadrocopter.com/Cinestar-6-Ready-to-Fly_p_643.htmlquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
Want een drone die 4kg kan dragen is betaalbaar voor de particulier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |