Dat heeft niks met mode te maken maar meer met het feit dat Israël pretendeert vrede te willen en ondertussen oorlog zaait. Getuige dit topic.quote:Ik weet wel dat de meeste reacties weer negatief zullen zijn tegenover de Joodse staat. Dat is blijkbaar de nieuwste mode.
Die vergelijking slaat als een lul op een drumstel.quote:70 jaar geleden stonden de Joden er alleen voor tegen Hitler. Nu, 70 jaar later staat de Joodse staat er alleen voor tegen Iran. Hetzelfde doel, andere methode.
Nee, dit is gewoon achterlijk. En ik denk dat het merendeel van de Israëlische bevolking het daar mee eens is.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef zwaaien het volgende:
Ik weet wel dat de meeste reacties weer negatief zullen zijn tegenover de Joodse staat. Dat is blijkbaar de nieuwste mode.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef zwaaien het volgende:
70 jaar geleden stonden de Joden er alleen voor tegen Hitler. Nu, 70 jaar later staat de Joodse staat er alleen voor tegen Iran. Hetzelfde doel, andere methode.
Wtf? Dit is onzin.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:07 schreef zwaaien het volgende:
70 jaar geleden stonden de Joden er alleen voor tegen Hitler. Nu, 70 jaar later staat de Joodse staat er alleen voor tegen Iran. Hetzelfde doel, andere methode.
Dat weet ik. Iran wil Israël vernietigen. Ahmadinejad was daar gewoon heel open over. Nu hebben ze een nieuwe president die sluw is maar al lachende een bom aan het maken isquote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:17 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wtf? Dit is onzin.Sowieso heeft Israel het doel niet om Iran te vernietigen, alleen maar om zichzelf veilig te stellen. De aanval is dus sowieso niet bedoeld op het leger maar op het atoomprogramma.
Ja ja, iedereen is een antisemiet die de joden van de wereld wil hebben. Als ze er niet openlijk voor uitkomen zullen ze het stiekem wel aan het plannen zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:18 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat weet ik. Iran wil Israël vernietigen. Ahmadinejad was daar gewoon heel open over. Nu hebben ze een nieuwe president die sluw is maar al lachende een bom aan het maken is
Het leger van Israël hoort bij de beste ter wereld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Jellereppe het volgende:
Alsof Israël de troepen en munitie heeft om Iran in haar eentje aan te vallen. Zonder hulp lopen ze een groot risico. Ik denk niet dat Iran achterover gebukt gaat zitten bij een eventuele aanval op haar installaties.
Verder wel heel hypocriet. De ene staat mag wel kernwapens hebben en de andere niet! Daarnaast lijkt het mij echt niet dat Iran haar voortbestaan op het spel gaat zetten om zo'n ministaatje van de kaart te vegen. Ze weten dat ze daarna zelf een grote parkeerplaats worden. Dit is gewoon oorlogstaal van een oorlogsmisdadiger die van geen ophouden weet en het met lede ogen aanziet hoe Iran toenadering zoekt tot de vijf permanente leden van de Veiligheidsraad + Duitsland om de economische sancties op haar economie te kunnen verlichten en dat wil Israël natuurlijk niet.
Zeker als je nagaat dat ze het Amerikaanse leger ook in hun broekzak hebben.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het leger van Israël hoort bij de beste ter wereld.
eh? dus door de boycot van Iraanse producten, is de export van israel gestegen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 00:24 schreef Jellereppe het volgende:
Alsof Israël de troepen en munitie heeft om Iran in haar eentje aan te vallen. Zonder hulp lopen ze een groot risico. Ik denk niet dat Iran achterover gebukt gaat zitten bij een eventuele aanval op haar installaties.
Verder wel heel hypocriet. De ene staat mag wel kernwapens hebben en de andere niet! Daarnaast lijkt het mij echt niet dat Iran haar voortbestaan op het spel gaat zetten om zo'n ministaatje van de kaart te vegen. Ze weten dat ze daarna zelf een grote parkeerplaats worden. Dit is gewoon oorlogstaal van een oorlogsmisdadiger die van geen ophouden weet en het met lede ogen aanziet hoe Iran toenadering zoekt tot de vijf permanente leden van de Veiligheidsraad + Duitsland om de economische sancties op haar economie te kunnen verlichten en dat wil Israël natuurlijk niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |