Seizoen 3 met onbekende Nederlanders die nog niet aan bewust mollen terwijl je de mol niet bent doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk
Ik denk dat ik eerst een seizoen ga kijken waarvan ik helemaal niets weet en daarna dan het seizoen van vorig jaar. Volgens mij ga ik dat evengoed leuk vinden, ook als ik al weet dat het Kees is. Dan zie ik het vanuit een 'onbekend' standpunt eerst en daarna kan ik op andere dingen letten omdat ik het al weet. Dan zit ik er vast helemaal in tegen januari!
Hier zijn ze allemaal terug te vinden: http://widmgemist.nl/quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:56 schreef Greys het volgende:
Staan alle seizoenen op Uitzending Gemist ofzo, trouwens?
Als je de nieuwere seizoenen met BN-ers kent wellicht wel. Men heeft een hoop geleerd in de loop der jaren bij de productie en alles er om heen heeft ook een vogelvlucht genomen qua mogelijkheden. Internet, twitter etc.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:59 schreef Guanabana het volgende:
Seizoen 3 wordt overigens wel wat te rooskleurig bekeken vind ik. De Mol was leuk ja, maar ik heb wat afleveringen teruggekeken pasgelden, en alles is nog wel behoorlijk traag. Maar met onbekende Nederlanderds vind ik het sowieso minder.
Dat vond ik vorig seizoen dus niet aan de orde. Seizoen 12 wel, maar dat was sowieso een ramp. Daarvoor ook wel redelijk vaak ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:07 schreef laziness het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat een mol vaak helemaal niet hoeft te mollen omdat de rest dat wel doet
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben je nu alweer aan het hitsen!!!!
Absoluut waar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat vond ik vorig seizoen dus niet aan de orde. Seizoen 12 wel, maar dat was sowieso een ramp. Daarvoor ook wel redelijk vaak ja.
Maar ik vind vooral dat de cast ervoor zorgt of iets een leuk seizoen is. Een goede mol zorgt er eigenlijk alleen in retrospect voor of dat seizoen geslaagd was of niet, want je weet toch pas op het laatst zeker wie het is en wat hij heeft gedaan.
Haha, dat is waar. Ik zat vorig jaar steeds te hopen dat Paulien, Zarayda of Tania eruit gingquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:19 schreef DeLuna het volgende:
Ik hoop niet dat ze alle 10 leuk zijn want dan is het dus nooit leuk als er iemand uit gaat#fwp
Haha die wilde ik er juist niet uit hebbenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Ik zat vorig jaar steeds te hopen dat Paulien, Zarayda of Tania eruit ging
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha die wilde ik er juist niet uit hebben![]()
Oké, apart...quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha die wilde ik er juist niet uit hebben![]()
Ik vond Paulien met de aflevering leuker worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, dat is waar. Ik zat vorig jaar steeds te hopen dat Paulien, Zarayda of Tania eruit ging
Of Tygoquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favoriet ligt er altijd als eerste uit, dus het zal wel Freek als eerste exit zijn.
Mijn Mol ligt er altijd als eerste uit.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Mijn favoriet ligt er altijd als eerste uit, dus het zal wel Freek als eerste exit zijn.
Ja jij kunt me qua smaak wel aardig inschatten, dus ik denk dat je gelijk hebt dat ik er over ga hyperenquote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn Mol ligt er altijd als eerste uit.![]()
Oh Greys ik ben helemaal hyper dat je mee gaat kijken, je gaat dit zo tof vinden, hyperventileren en slapeloze nachten.
Zaraydaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:21 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja jij kunt me qua smaak wel aardig inschatten, dus ik denk dat je gelijk hebt dat ik er over ga hyperen![]()
Je maakt daar ook blogs over begrijp ik? Want ik vond je Boer Zoekt Vrouw blogs zelfs leuk zonder dat ik ooit het programma zag!
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen heb ik WIDM ook geblogt. Als het meezit komend seizoen ook.
Graag, vond ze altijd leuk om te lezen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, vorig seizoen heb ik WIDM ook geblogt. Als het meezit komend seizoen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |