SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Klopt weinig van gquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
er is zo'n site ultimatedb.nl daar kun je de prijzen van spelers zien van de afgelopen week/maand
Wilshere voor Diaby. Of Fellainiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Waar verbeteren volgens jullie?
Assaidi voor Poldi johquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Wilshere ga ik denk ik eerst met Bruyne laten rouleren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:53 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wilshere voor Diaby. Of Fellaini
Heb ik al, die rouleert met Podolquote:
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wilshere ga ik denk ik eerst met Bruyne laten rouleren.
[..]
Heb ik al, die rouleert met Podol
Bij coop is hij konkokut. Kan nooit goed passen met die slungelquote:
Omdat ik zo meer aan het team gewend raak. En zo merk ik elke keer beter welke spelers ik wel of niet goed vind. Diaby doet het eigenlijk wel goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:57 schreef DuTank het volgende:
[..]Maar waarom pak je niet twee teams en rouleer je die?
Tot nu toe speel ik bijna alleen met 352 en bevalt dat juist primaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
352 vond ik zo kut he. Kon er niet mee winnen. Speel nu 433 (3) en dat gaat stukken beterVerder nice team
Hoe laat had je je tentamen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tot nu toe speel ik bijna alleen met 352 en bevalt dat juist primaThanks, ik ben benieuwd kan alleen morgen pas weer spelen
En mijn tentamen weer gehad dus nu hoef ik hier niet meer zoveel te komen SOGgen
cam>cm kaartje voor meer swagquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:52 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Half 4. Was maar een simpel midtermpje MIS. Jij ook tentamen gehadquote:
Jackson Martinez Lukaku en IF Muriel zijn tot nu toe mijn favo's al is Muriel ofc ook goedquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie nou echt en goede spits. Drogba en Benzema zijn i.i.g. niet echt ideaal.
If Mboyoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Wat vinden jullie nou echt en goede spits. Drogba en Benzema zijn i.i.g. niet echt ideaal.
Mwah zo kan hij ook nog in teams als CAM zonder gezeikquote:
Benteke doet het goed bij mij. Demba Ba is ook prima.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Aight toen was ik klaar met mijn tentamen jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Half 4. Was maar een simpel midtermpje MIS. Jij ook tentamen gehad?
Lekker. TOTW is bagger imho, alleen eigenlijk mag ik dat hier niet zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:16 schreef poker4lifee het volgende:
presentatie overleefd![]()
nog wat gemist hier, goed totw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |