Wat een opluchting! En gaat alles nu ook echt goed?quote:Op woensdag 6 november 2013 08:47 schreef Abby79 het volgende:
Vanmiddag eindelijk naar huis!
6 oktober tot 6 november... lang genoeg
Ik heb nog heel lang fysio nodig voor mijn polsen, maar ook die gaan al wat beter. Maar voor alles weer 100% is ben ik maanden verder.quote:Op woensdag 6 november 2013 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat een opluchting! En gaat alles nu ook echt goed?
Ochermquote:Op donderdag 7 november 2013 11:35 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij hebben ze in de lente gezegd dat ik rond de feestdagen geopereerd kon worden. Hormoondokter die mij de operatiekeuze afraadt, afspraken die niet gepland worden, nu heb ik pas met de darmchirurg een afspraak (want die optie ga ik voor). En nu heb ik dat zelf moeten regelen, krijg ik te horen dat de wachtlijst makkelijk 10 maanden kan zijn vanaf de goedkeuring, en ik ipv in januari pas in oktober ofzo geopereerd wordt.
Ik kan mn boosheid niet echt uitdrukken in tekstga er dus werk van maken
Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ochermik hoop dat 't snel allemaal wel goed op gang komt en geregeld wordt enzo!
Dat is echt niet nodig hoorquote:Op donderdag 7 november 2013 11:46 schreef Maisnon het volgende:
Maarja, als ik Abby's verhaal zo zie voel ik me dan ook weer een aansteller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |