Dit.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Skv het volgende:
Wat verwacht je hier nou aan reacties op?
Wat zei je begeleider toen je dit met hem/haar besprak?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht niet geschoten is altijd mis, misschien dat er wel mensen zijn die ervaring hebben met het schrijven van een scriptie (en/of lange tijd uit de schoolbanken zijn geweest) en het leuk zouden vinden iemand te helpen/adviseren. Mocht er iemand zijn op dit forum die er anders over denkt, dan hoor ik graag van diegene in een privé bericht.
Misschien kan je je hulpvraag herformuleren in een vraag waarbij mensen ook een idee krijgen van wat je nou precies wil en waar je vastloopt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht niet geschoten is altijd mis, misschien dat er wel mensen zijn die ervaring hebben met het schrijven van een scriptie (en/of lange tijd uit de schoolbanken zijn geweest) en het leuk zouden vinden iemand te helpen/adviseren. Mocht er iemand zijn op dit forum die er anders over denkt, dan hoor ik graag van diegene in een privé bericht.
Ben jij nou aan het vragen of hij deelvragen wil stellen op zijn algemene FOK!-onderzoeksvraag?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:08 schreef Skv het volgende:
[..]
Misschien kan je je hulpvraag herformuleren in een vraag waarbij mensen ook een idee krijgen van wat je nou precies wil en waar je vastloopt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ben jij nou aan het vragen of hij deelvragen wil stellen op zijn algemene onderzoeksvraag op FOK!?
Lijkt me juist moeilijkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:24 schreef Catch22- het volgende:
bij marketing gaat het alleen maar om blabla, dat lukt je al niet?
Doe toch maar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik durf mijn begeleider niet om hulp te vragen voor ik deelvragen heb geformuleerd waarmee ik verder kan. Ik heb maanden niets van mij laten horen vanwege persoonlijke omstandigheden en iedere keer als ik mijn scriptie op probeer te pakken blokkeert alles in mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop