abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132230899
Ik ben op dit moment bezig met het schrijven van mijn scriptie. Nou ja, bezig... ik loop dus al vast bij de deelvragen.
Ik ben een lange tijd niet actief bezig geweest met mijn studie en nu lijkt het op de een of andere manier onmogelijk om verder te komen!

[ Bericht 56% gewijzigd door eriksd op 16-10-2013 19:32:55 ]
Delivered without an information leaflet
pi_132230975
Wat verwacht je hier nou aan reacties op?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 16:57:03 #3
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132231035
quote:
7s.gif
Op woensdag 16 oktober 2013 16:55 schreef Skv het volgende:
Wat verwacht je hier nou aan reacties op?
Dit.
Je bent waarschijnlijk al meer dan een maand met je scriptie bezig. Je hebt alleen nog geen deelvragen?
pi_132231052
Vooral vaag blijven dat helpt.
pi_132231120
Dat de letter 'h' in 'hbo' nog steeds voor 'hoger' staat slaat echt nergens op.
pi_132231187
Toch altijd weer jammer als mensen van die stereotypes en vooroordelen komen bevestigen.
pi_132231316
Ik dacht niet geschoten is altijd mis, misschien dat er wel mensen zijn die ervaring hebben met het schrijven van een scriptie (en/of lange tijd uit de schoolbanken zijn geweest) en het leuk zouden vinden iemand te helpen/adviseren. Mocht er iemand zijn op dit forum die er anders over denkt, dan hoor ik graag van diegene in een privé bericht.

[ Bericht 100% gewijzigd door eriksd op 16-10-2013 19:33:05 ]
pi_132231339
quote:
0s.gif
Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht niet geschoten is altijd mis, misschien dat er wel mensen zijn die ervaring hebben met het schrijven van een scriptie (en/of lange tijd uit de schoolbanken zijn geweest) en het leuk zouden vinden iemand te helpen/adviseren. Mocht er iemand zijn op dit forum die er anders over denkt, dan hoor ik graag van diegene in een privé bericht. :)
Wat zei je begeleider toen je dit met hem/haar besprak?
pi_132231412
quote:
0s.gif
Op woensdag 16 oktober 2013 17:05 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik dacht niet geschoten is altijd mis, misschien dat er wel mensen zijn die ervaring hebben met het schrijven van een scriptie (en/of lange tijd uit de schoolbanken zijn geweest) en het leuk zouden vinden iemand te helpen/adviseren. Mocht er iemand zijn op dit forum die er anders over denkt, dan hoor ik graag van diegene in een privé bericht. :)
Misschien kan je je hulpvraag herformuleren in een vraag waarbij mensen ook een idee krijgen van wat je nou precies wil en waar je vastloopt.
  Boks-Chick woensdag 16 oktober 2013 @ 17:16:08 #10
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_132231644
quote:
7s.gif
Op woensdag 16 oktober 2013 17:08 schreef Skv het volgende:

[..]

Misschien kan je je hulpvraag herformuleren in een vraag waarbij mensen ook een idee krijgen van wat je nou precies wil en waar je vastloopt.
Ben jij nou aan het vragen of hij deelvragen wil stellen op zijn algemene FOK!-onderzoeksvraag?
lolwut
pi_132231668
quote:
8s.gif
Op woensdag 16 oktober 2013 17:16 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ben jij nou aan het vragen of hij deelvragen wil stellen op zijn algemene onderzoeksvraag op FOK!?
_O-
pi_132231749
Slotje? Word een beetje moe van al deze topics. 13.giffoto
"Don't ever give up."
pi_132231855
Ik durf mijn begeleider niet om hulp te vragen voor ik deelvragen heb geformuleerd waarmee ik verder kan. Ik heb maanden niets van mij laten horen vanwege persoonlijke omstandigheden en iedere keer als ik mijn scriptie op probeer te pakken blokkeert alles in mij.

[ Bericht 100% gewijzigd door eriksd op 16-10-2013 19:33:15 ]
  woensdag 16 oktober 2013 @ 17:24:26 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132231869
bij marketing gaat het alleen maar om blabla, dat lukt je al niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132232978
Alles weg?
pi_132234733
Jammer dat mensen haar niet hebben gequote ;(
pi_132234808
Haha wat is dit nu weer voor een topic? :P
TS kiest het hazenpad.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_132239005
Ik heb in een vergelijkbare situatie gezeten. Nu is mijn scriptie gelukkig toch af, maar ik heb wel heel veel tijd verspild. Zonde achteraf.

Advies: Stap over je schaamte heen en wees eerlijk tegen je begeleider. Je kan de verloren tijd toch niet meer inhalen. Als je nu gaat wachten met contact opnemen dan ben je weer heel veel tijd kwijt. Dan staat het nog steeds vreemd dat je maar zo weinig gedaan hebt in al die maanden.
  donderdag 17 oktober 2013 @ 14:34:56 #19
376125 CapnIzzy
Geef aye voor de kapitein
pi_132261139
quote:
11s.gif
Op woensdag 16 oktober 2013 17:24 schreef Catch22- het volgende:
bij marketing gaat het alleen maar om blabla, dat lukt je al niet?
Lijkt me juist moeilijker :z
Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
pi_132286405
quote:
0s.gif
Op woensdag 16 oktober 2013 17:23 schreef gekke_sandra het volgende:
Ik durf mijn begeleider niet om hulp te vragen voor ik deelvragen heb geformuleerd waarmee ik verder kan. Ik heb maanden niets van mij laten horen vanwege persoonlijke omstandigheden en iedere keer als ik mijn scriptie op probeer te pakken blokkeert alles in mij.
Doe toch maar.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop