Enlighten me alsjeblieft.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En ik googel me de pest trouwensik denk dat heel veel opgelost kan worden door wat
je eet, niet genezen maar het helpt wel, bij mij werk dat zo, maar ik heb misschien weer iets
heel anders dan jij, er zijn wel honderden verschillende auto immuunziekte's, dus dat is ook
moeilijk.
Ah... ga ik even lezen! had ik niet gezien, ik keek alleen even in mijn eigen actieve topics..quote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Enlighten me alsjeblieft.
Ik heb toevallig een topic lopen waarin ik om tips vraag om m'n weerstand/immuunsysteem te verhogen, aangezien ik nu om de haverklap geveld ben door griep/verkoudheid.
Misschien ff daarheen verhuizen anders?
LIF / Immuunsysteem versterken?
Geeft niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ga ik even lezen! had ik niet gezien, ik keek alleen even in mijn eigen actieve topics..
Ik heb weer héél iets anders dan jij, maar ik geloof oprecht dat eten en drinken een grote invloedquote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Geeft niet?Maar ik ben oprecht geïnteresseerd naar hoe jij het ziet en wat je doet
Ik blijf maar lezen dat als je de griepprik haalt, je dan niet de griep krijgt, maar dat is NIET zo.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou die prik heeft dus niet gewerkt
Nou ja, ik weet niet hoe zwaar de griep bij Mirjam was, dat zou zij moeten vertellen, maar ik heb in elkquote:Op maandag 6 januari 2014 19:16 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik blijf maar lezen dat als je de griepprik haalt, je dan niet de griep krijgt, maar dat is NIET zo.
Als je de griep krijgt, dan valt die niet zo zwaar dankzij de griepprik.
Is al een paar keer gezegd.
Maar wordt over heen gelezen...
De een is de ander niet hequote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet hoe zwaar de griep bij Mirjam was, dat zou zij moeten vertellen, maar ik heb in elk
geval hélemaal geen griep gehad, ook niet een beetje zeg maar..
Ben jij dokter? gewoon een vraag hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 19:23 schreef Cici het volgende:
[..]
De een is de ander niet he![]()
Ging mij erom (zo las ik het) dat mensen denken geen griep te krijgen als ze de griepprik halen.
Want dat hoeft dus niet zo te zijn.
De griepprik zorgt ervoor dat de griep niet zo zwaar aankomt bij de risicogroepen
Nee, jarenlange astmapatiëntequote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben jij dokter? gewoon een vraag hoor
Ah... ja de dokter heeft het mij ook uitgelegd, maar ik ben een beetje eigenwijsquote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, jarenlange astmapatiënte![]()
Huisarts en longarts hebben mij de griepprik ooit mooi uitgelegd
Die heb je er ook tussen zittenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... ja de dokter heeft het mij ook uitgelegd, maar ik ben een beetje eigenwijs
En heb je nu wel de griep gehad, maar milder?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Cici het volgende:
[..]
Die heb je er ook tussen zitten![]()
Ik heb de prik jarenlang niet gehaald, stronteigenwijs, ik word toch wel ziek, met of zonder prik.
Totdat mij dus werd verteld dat MET griepprik de griep niet zo zwaar aankomt, mocht je de griep krijgen.
Toen maar het zekere voor het onzekere genomen en ga nu elk jaar voor de prik.
Dat ene dagje wat pijn daar waar de prik werd gezet (omdraaien tijdens slapen en wakker worden omdat het zeer gevoelig is) neem ik maar voor lief
Was een serieuze vraag hoor, ben ik oprecht benieuwd naar, anders was ik dit topic niet begonnen...quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
En heb je nu wel de griep gehad, maar milder?
Toevallig ben ik op dit moment herstellende, maar niet van een griep, maar een fikse verkoudheid, denk ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Was een serieuze vraag hoor, ben ik oprecht benieuwd naar, anders was ik dit topic niet begonnen...
klink niet fijn in elk geval! Sterkte! Ik hoop dat je snel weer hersteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:02 schreef Cici het volgende:
[..]
Toevallig ben ik op dit moment herstellende, maar niet van een griep, maar een fikse verkoudheid, denk ik.
Waar ik mee moet oppassen ivm mijn longen.
Maar ben goed herstellende, werd vorige week zondag al benauwd wakker en de 2 opvolgende ochtenden ook. Toen erg verkouden (hoesten, dik gifgroen slijm![]()
![]()
, zwaar gevoel op de borstkast, oorpijn). Vandaag ff boodschappen gedaan, is altijd een test van mij als ik weer iets opknap, als ik bezweet en trillerig thuis kom dan ben ik nog niet helemaal opgeknapt en dat gebeurde dus vandaag, dus morgen blijf ik nog even thuis.
Hoop woensdag weer te kunnen werken, want thuis blijven zuigt ook...
Dank je wel, ben op de goede weg.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klink niet fijn in elk geval! Sterkte! Ik hoop dat je snel weer hersteld.
Ik hoop dat er meer mensen reageren op mijn vraag en dat ze zo eerlijk zijn als Mirjam is geweestquote:Op maandag 6 januari 2014 20:27 schreef Cici het volgende:
[..]
Dank je wel, ben op de goede weg.
Jij succes met het krijgen van antwoorden op je vragen
Dat is vette pechquote:Op maandag 6 januari 2014 20:37 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Prik gehaald, nog geen griep gehad, klopt even af
Wel twee dagen na de griepprik gebeten door de kat. Hoppa tetanusprik in de andere arm en een antibiotica...daar word je wel flink beroerd van...
Weer zo'n oproep gekregen. Ik laat 'm lekker liggen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 11:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vervolg.
Mijn huisarts gevraagd. Die wist eigenlijk ook niet goed waarom ik de uitnodiging had gekregen. Hij heeft het me noch aan- noch afgeraden.
ik krijg sinds ik bij deze huisarts zit ook elk jaar een oproep. Alleen weet ik nu dat ik diabetes heb en dat zou wel een reden kunnen zijn om hem toch te halenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer zo'n oproep gekregen. Ik laat 'm lekker liggen.
Ik denk dat gezond blijven nog belangrijker is, dus jij mag hem hebbenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 15:03 schreef TheMechanic het volgende:
Ik denk dat weerstand opbouwen erg belangrijk is voor het menselijk lichaam. Dit gebeurt dan ook na een flinke griep.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |