Trap 8,5 haha. Zat bij de laatste 4 en nog het enige meisje, maar onze klas heeft een erg slechte conditie volgensmijquote:
Nope...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:05 schreef Prospos het volgende:
Eye of the tiger. Of een loop van run Forest, run.
Laatste 4? Bij 8,5 rende serieus bijna onze hele klas nog, nouja. Min de meiden, een paar mensen die renden hem altijd helemaal uit tot 14,5 ofzeuquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:08 schreef xSannee het volgende:
[..]
Trap 8,5 haha. Zat bij de laatste 4 en nog het enige meisje, maar onze klas heeft een erg slechte conditie volgensmij
Je hebt gradaties meende ik. Op de sportclub 11, middelbare school 13. Ongeveer dan, tijdje terug.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Laatste 4? Bij 8,5 rende serieus bijna onze hele klas nog, nouja. Min de meiden, een paar mensen die renden hem altijd helemaal uit tot 14,5 ofzeu
Is ook heel raar, bij ons kon in de tweede toen we hem nog hadden idd ook iedereen wel tot 12 rennen, maar deze was heel anders, tot de volgende trap duurde veel langer.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:10 schreef Nelvalhil het volgende:
Laatste 4? Bij 8,5 rende serieus bijna onze hele klas nog, nouja. Min de meiden, een paar mensen die renden hem altijd helemaal uit tot 14,5 ofzeu
Ja misschien omdat het wat moeilijker word na 5 jaar? O.oquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:14 schreef xSannee het volgende:
[..]
Is ook heel raar, bij ons kon in de tweede toen we hem nog hadden idd ook iedereen wel tot 12 rennen, maar deze was heel anders, tot de volgende trap duurde veel langer.
Nee...Het was echt heel anders. Maar misschien was onze test wel gewoon helemaal anders en dat daarom wij ook als enige deze muziek hadden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:14 schreef Nelvalhil het volgende:
Ja misschien omdat het wat moeilijker word na 5 jaar? O.o
Ik stopte bij 2, je kon geen onvoldoende halenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:16 schreef Jellereppe het volgende:
Haha. Ah, mooie herinneringen komen naar boven. Ik stopte altijd bij trap 6, dat was een nipte voldoende. Luie donder die ik was. Je moest voor gym verplicht een voldoende halen.
Inderdaad waarom zou je willen presteren op school.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:39 schreef gelestipjes het volgende:
Ik vond het altijd wel mooi geweest als ik niet de eerste afvaller was. Je had er ook altijd een paar van die types tussen zitten die helemaal tot het uiterste gingen en die dan aan het eind van de gymles stonden over te geven.
Nou, voor gym vond ik dat inderdaad niet zo belangrijk, zolang ik uiteindelijk maar gewoon een voldoende had.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:48 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad waarom zou je willen presteren op school.
Inderdaad waarom zou je de beste conditie en fysiek willen als je gewoon een voldoende kan zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:49 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou, voor gym vond ik dat inderdaad niet zo belangrijk, zolang ik uiteindelijk maar gewoon een voldoende had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |