abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 14:11:28 #1
7074 moussy
kuttekop
pi_132225398
enzo
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_132225486
Waar we allemaal kapot gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:13:51 #3
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_132225503
Gezellig hier. Ik ben ook van de kop in het zand brigade voorlopig.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_132225532
Nee, ik denk niet dat het helpt. Ik denk ook niet dat je echt iets anders kunt doen, behalve je volstoppen met jodium. Dat vind ik echter wel een brug te ver nog, dus doe ik ook maar kop in het zand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_132225533
Struisvogel politiek dit . 8-)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_132225566
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef miss_sly het volgende:
Nee, ik denk niet dat het helpt. Ik denk ook niet dat je echt iets anders kunt doen, behalve je volstoppen met jodium. Dat vind ik echter wel een brug te ver nog, dus doe ik ook maar kop in het zand.
ik lees net dat als je over de 40 bent het volstoppen met jodium ook geen goede oplossing meer is een of andere vorm van kanker ..
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_132225595
En dat is toch alleen voor je schildklier?

Die kan eruit toch?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132225600
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Joene het volgende:

[..]

ik lees net dat als je over de 40 bent het volstoppen met jodium ook geen goede oplossing meer is een of andere vorm van kanker ..
O, linkje? Want dan ben ik zo klaar :D
pi_132225619
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef Ticootje het volgende:
En dat is toch alleen voor je schildklier?

Die kan eruit toch?
Preventief schildklieren eruit halen? Creatieve oplossing!
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:16:48 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132225622
quote:
14s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:15 schreef Joene het volgende:

[..]

boh! Dan heb ik nog precies 4 weken! :o

sorry, sarcasme is mijn overlevingsstrategie :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132225697
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:16 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

boh! Dan heb ik nog precies 4 weken! :o

sorry, sarcasme is mijn overlevingsstrategie :@
Ja ik zou het ook zo bekijken :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 oktober 2013 @ 14:19:24 #12
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132225700
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:08 schreef moussy het volgende:

[..]

die wordt nog zeer regelmatig stil gelegd, omdat er weer eens wat is. Mijn meneer heeft er gewerkt overigens, ik kan me nog eens iets herinneren over een briefing ivm onvruchtbaarheid, weet het niet psies meer :@
eigenlijk vind ik dit best interessant. er word altijd zo geheimzinnig over gedaan en veel mensen vergeten dat het inderdaad ook heel dicht bij huis goed mis kan gaan.

ik vraag me dan ook wel eens af wat de gevolgen kunnen zijn.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_132225731
Jodiumtabletten worden aanbevolen voor mensen tot en met 40 jaar. Boven 40 jaar is het advies - op basis van onderzoeken - om de tabletten niet te slikken, omdat vanaf deze leeftijd er geen verhoogd risico op schildklierkanker is aangetoond. Het innemen van de jodiumtabletten heeft boven 40 jaar wel beperkte risico's op allergie en schildklierfunctiestoornisse
pi_132225744
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

eigenlijk vind ik dit best interessant. er word altijd zo geheimzinnig over gedaan en veel mensen vergeten dat het inderdaad ook heel dicht bij huis goed mis kan gaan.

och, wat dacht je van al die fabrieken en chemische toestanden in stedelijke gebieden dan? er staat me iets van bij dat delft het allergevaarlijkste was. chemisch gedoe en een kernreactor!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_132225798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

Joh er kan zoveel misgaan ook in eigenland niet alleen dit soort dingen , maar de botlek is bijvoorbeeld 1 grote bom. Westerlijk havengebied amsterdam idem dito . Elke chemische fabriek in nederland , kan het goed misgaan . Wel is waar niet direct impact op hele land of zelfs wereld maar wel degelijk op een flink gebied rondom die plekken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 oktober 2013 @ 14:22:10 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132225813
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef simmu het volgende:

[..]

och, wat dacht je van al die fabrieken en chemische toestanden in stedelijke gebieden dan? er staat me iets van bij dat delft het allergevaarlijkste was. chemisch gedoe en een kernreactor!
ow dat geloof ik best. genoeg wat de lucht in gepompt word.

t valt me alleen heel vaak op dat mensen zich idd niet beseffen dat er in Nederland ook kernreactors zijn. behalve als de ophef er weer is om Borsele te sluiten.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_132225817
Het kan overal ter wereld misgaan. De wereld staat vol met kerncentrales. In Nederland worden ze dan nog redelijk (hopen we) gemonitord en onderhouden, maar er zijn ook veel (niet-Westerse) landen met kerncentrales waar er veel minder goed wordt gehandeld. Een heleboel kerncentrales zijn inmiddels vele tientallen jaren oud, dus zitten tegen de houdbaarheidsdatum aan.
  woensdag 16 oktober 2013 @ 14:22:42 #18
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132225838
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef simmu het volgende:

[..]

hey, doesnie?
Mijn ukkepukje zoon gaat daar studeren. Over best wel snel. }:|

Doe's opruimen Delft? Nog 2,5 jaar. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 oktober 2013 @ 14:23:31 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132225857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef miss_sly het volgende:
Het kan overal ter wereld misgaan. De wereld staat vol met kerncentrales. In Nederland worden ze dan nog redelijk (hopen we) gemonitord en onderhouden, maar er zijn ook veel (niet-Westerse) landen met kerncentrales waar er veel minder goed wordt gehandeld. Een heleboel kerncentrales zijn inmiddels vele tientallen jaren oud, dus zitten tegen de houdbaarheidsdatum aan.
en wat doet men dan? gewoon door gebruiken met hier en daar een oplapmiddel er tegenaan gegooid
Today is life -

Dale Carnegie
pi_132225864
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef miss_sly het volgende:
Of ze maken er attractieparken van :P
pi_132225872
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:20 schreef Joene het volgende:
Jodiumtabletten worden aanbevolen voor mensen tot en met 40 jaar. Boven 40 jaar is het advies - op basis van onderzoeken - om de tabletten niet te slikken, omdat vanaf deze leeftijd er geen verhoogd risico op schildklierkanker is aangetoond. Het innemen van de jodiumtabletten heeft boven 40 jaar wel beperkte risico's op allergie en schildklierfunctiestoornisse
Maar de jodiumtabletten slikken is toch niet alleen vanwege de kans op schildklierkanker? Zoals ik het lees, gaat het er vooral om ervoor te zorgen dat je lichaam geen ruimte heeft om de radioactieve jodium die vrijkomt op te nemen.
pi_132225923
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef miss_sly het volgende:
n niet te slikken, omdat vanaf deze leeftijd er geen verhoogd risico op schildklierkanker is aangetoond. Het innemen van de jodiumtabletten heeft b
Ja met als gevolg boven de 40 een vergrote kans op schildklier kanker
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 16 oktober 2013 @ 14:25:13 #23
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_132225931
quote:
6s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:23 schreef Joene het volgende:

[..]

Of ze maken er attractieparken van :P
Owjah Kalkar, maar die heeft toch nooit echt als kerncentrale gefunctioneerd?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_132225950
quote:
0s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

Owjah Kalkar, maar die heeft toch nooit echt als kerncentrale gefunctioneerd?
Nope , gebouwd miljoenen in gestopt, en nooit actief geworden :)

Overigens is dat besluit pas genomen in 1991.
pi_132225961
quote:
1s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

hey, doesnie?
Mijn ukkepukje zoon gaat daar studeren. Over best wel snel. }:|

Doe's opruimen Delft? Nog 2,5 jaar. :')
ahjoh, ik heb er 10 jaar met veel plezier gewoond. gewoon niet aan denken. hier kunnen bosbranden ontstaan en zo zonder brandweer is dat ook best kut :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')