Als je het over een onveilige buurt hebt...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
zo. gaat lekker daar. zo'n onveilige buurt?
Nee het tegenovergestelde eigenlijk. Dit is het enige huis in heel de straat dat verhuurt is omdat het niet verkocht wordt. Maar geen hennep voor zover we weten. Vriend heeft even buiten staan luisteren en hoorde iets over opium maar toen kwam er een vliegtuig over. Ik weet dus nog niks.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:40 schreef sararaats het volgende:
[..]
zo. gaat lekker daar. zo'n onveilige buurt?
dank jequote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Greys het volgende:
Beterschap Laysa!
Ik duim ook voor Roos maar moet even teruglezen waarvoor ook alweer CHECK!![]()
thnx, maar ga er nog steeds van uit dat het verwaarloosde griep is.quote:
normaal zet je die in je lijstjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hele domme vraag maar: hoe doen we dat met adressen voor SS en zo
Normaal zou ik het snappen hoor maar voor mij de eerste keer SS dus: As in: lijstje op Lootjesdinges? Van mijn slachtoffer staat daar ook geen adres bij nl.quote:
Goed dat je bent gegaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:53 schreef Toekito het volgende:
My only friend, the end!
Hmmm huisarts vertrouw het niet dus doorgestuurd naar het Erasmus (mijn 2de huis) nu ff uurtje gewerkt en dan zo maar naar "huis".
Over wachten mag je klagen hoor dat is gewoon rotquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx![]()
beetje story of my life aan het worden![]()
maar ik wil niet klagen
Dus had Laysa gelijk, ik hoop dat het snel opgelost wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:38 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest even ean naar bed brengen.
Wij kwamen thuis en er stonden 2 politieauto's waaronder een busje en de brandweer bij de buren. Inmiddels is er een wit busje bijgekomen waar 2 mannen met een koffertje en een fototoestel uitkwamen, en later kwam er nog een personenauto bij waar iemand in burger maar met handschoenen uitstapte. Geen idee of en wat er gevonden is.
Zo even terug lezen want ik moet duimen voor roos volgens mij.
Ha ik heb een slachtofferquote:
Ik wist het ook nietquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:14 schreef knoblaucha6 het volgende:
Hele domme vraag maar: hoe doen we dat met adressen voor SS en zo
O dan heb jij minstens mijquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Normaal zou ik het snappen hoor maar voor mij de eerste keer SS dus: As in: lijstje op Lootjesdinges? Van mijn slachtoffer staat daar ook geen adres bij nl.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:51 schreef Ynske het volgende:
Ik zei dus... Ha, we gaan doodhttp://www.safetyanalyse.(...)roshima-atoombommen/
Oepsquote:
Succesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:37 schreef Toekito het volgende:
Zal vandeweek de mijne ff toevoegen nog
Nu dus op weg naar Erasmus
Jij hebt daar invloed zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:41 schreef Rewimo het volgende:
Zit op het werk en kan dus nog geen lootje zien.
Aan de andere kant hebben ze FOK! weer gedeblokkeerd dus kan ik tenminste weer meelezen hier
I wishquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |