Waarom zou je dat willen verstoppen? is toch heugdelijk nieuwsquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Om er nog een doosje pleisters in te doen en een pakje kauwgom. Zo valt die test minder op.
Heugdelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen verstoppen? is toch heugdelijk nieuws
Zielige mensen die graag in een zielig spotlight staan, klaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat mensen heel erg verontwaardigd en geshockeerd er over doen, ik heb zoiets van..ik kan wel begrijpen waarom mensen het racistisch vinden. En de mensen die zich er het meest druk om maken zijn dus niet die het racistisch vinden maar de mensen die elke keer roepen 'handen van onze zwarte piet af' blabla
Ik kan het niet begrijpen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef ntm het volgende:
[..]
Wat mij opvalt is dat mensen heel erg verontwaardigd en geshockeerd er over doen, ik heb zoiets van..ik kan wel begrijpen waarom mensen het racistisch vinden. En de mensen die zich er het meest druk om maken zijn dus niet die het racistisch vinden maar de mensen die elke keer roepen 'handen van onze zwarte piet af' blabla
Jij hebt vroeger ook gewoon pepernoten van zwarte piet gekregen, en nu kun je het ineens wel begrijpen dat men het racistisch vindt?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:40 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
Dat gezever over zwarte piet elke keer weerwaarom heeft iedereen daar een mening over.. laat ze lekker pepernoten strooien en kinderen blij maken.
quote:
Zijn dan ook vooral die ouders die de link slavernij leggen, voor de kids is het gewoon leuk want cadeaus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt vroeger ook gewoon pepernoten van zwarte piet gekregen, en nu kun je het ineens wel begrijpen dat men het racistisch vindt?
Daar zijn andere manieren voorquote:
Ja, daarom. Dat gezever altijd dat je niets zwart mag noemen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zijn dan ook vooral die ouders die de link slavernij leggen, voor de kids is het gewoon leuk want cadeaus.
Campina is pas erg met hun blankenvlaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat gezever altijd dat je niets zwart mag noemen.
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Campina is pas erg met hun blankenvla
Ben dat hele gedoe om racisme nu tochwel beu, " mwehhh slavernij vroegahquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:52 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dat gezever altijd dat je niets zwart mag noemen.
anouk is dan ook gewoon raarquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Anouk vindt dit een leuke manier blijkbaar.
Misschien dacht ze wel dat het los zou lopen. Vast niet met opzet al die mensen teleurgesteld.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Inderdaad, maar Anouk vindt dit een leuke manier blijkbaar.
Trouw mij.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben dat hele gedoe om racisme nu tochwel beu, " mwehhh slavernij vroegah" ja big fucking deal, heb ik toch niks mee te maken lul ga verder met je leven ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |