SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat het precies is voordat ik voor niets een afspraak met de huisarts maak?
[ Bericht 4% gewijzigd door Mirjam op 17-10-2013 10:07:17 ]
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:37 schreef nimmaa het volgende:
Hallo fokkers,
Ik heb sinds zo'n drie weken een hard bultje net onder de rand van mijn eikel zitten. Het lijkt erop dat het in de ader zit en doet absoluut geen pijn. Een SOA is uit te sluiten aangezien ik een vaste vriendin heb en het altijd veilig doeHeb er helemaal geen last van, maar ben toch even gaan googlen of het geen kwaad kan. Hierbij kwam ik op de volgende waarbij ik enige overeenkomsten trof.
Echter spreekt men hier vooral over een soort van koord in de ader, terwijl het bij mij slechts een bultje is en is het pijnlijk, terwijl ik er totaal niets van voel, ook niet als ik er in knijp.
Heb even een foto bijgevoegd voor de duidelijkheid.i'm not looking, im not looking.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand wat het precies is voordat ik voor niets een afspraak met de huisarts maak?
is it gone ??
[ Bericht 2% gewijzigd door Mirjam op 17-10-2013 10:07:29 ]
Volgens mij stijfquote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:48 schreef Chloroform het volgende:
Is die foto genomen toen je penis in slappe of in stijve toestand was?
Denk stijf, ziet er nogal uit als een gespannen situatiequote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:48 schreef Chloroform het volgende:
Is die foto genomen toen je penis in slappe of in stijve toestand was?
Misschien dat hij heel hard z'n vel naar achter trekt. Weenie.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Denk stijf, ziet er nogal uit als een gespannen situatie
Misschien is hij een soort voyeur.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Misschien dat hij heel hard z'n vel naar achter trekt. Weenie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |