SPOILER: Bonus-RayOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. "I just use my muscles as a conversation piece, like someone walking a cheetah down 42nd street."
Arnold Schwarzenegger
Rockhard geworden.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nouja sterker nog, in den beginne kreeg ik zo'n 3x30 minuten personal training. Liet die jongen me een soort side-planks doen, op zich niks mis mee, maar hij draaide steeds mee zodat hij aan mijn achterkant lag zeg maar op de maten als ik dan niet hoog genoeg kwam gaf hij dat aan door met z'n hand tegen m'n billen te duwen
Ultieme creepmodus baan
Mental Image gecreëerd. Soms motiveerde ik JB wel eens om te sporten door foto's van MsMessy naar der te sturenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef fathank het volgende:
Leeft Weismann überhaupt nog of is zn hoofd geplet tijdens het beffen van MsMessy?
hey keek man hoe maak je hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Cake-Man het volgende:
hey jonges hebbe julie me gemist hahaha
lift jij eigenlijk wel?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Cake-Man het volgende:
hey jonges hebbe julie me gemist hahaha
ja goed man rustig hoe is t met jou danquote:
Post eerst het verhaal maar - dan zal ik daarna beoordelen wat het ongeveer waard is en dat bedrag overschrijven op je Paypalaccount.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik heb ook nog een glute kickback verhaal maar daar vraag ik wel een bijdrage van 5 euro voor
jah rustig pik heb je nog lopen traine laatste tijd ofnie danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ja goed man rustig hoe is t met jou dan
laterz
jy denk eg dak dom ben ofso hequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Post eerst het verhaal maar - dan zal ik daarna beoordelen wat het ongeveer waard is en dat bedrag overschrijven op je Paypalaccount.
rustig man beetje verhuize werke enzo druk gehad deze week wel weer gegaanquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:43 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
jah rustig pik heb je nog lopen traine laatste tijd ofnie dan
Er is genoeg competent personeel, het kan alleen lastig zijn dat van die 99% bagger te scheiden. Gewoon op dbb werven of die ene goede instructeur bij een andere sportschool wegkapen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:52 schreef fathank het volgende:
Gymmanager lijkt me echt een kut baan. Geen competent personeel te vinden
beter man je moet wel blijfe traine pik anders is alles voor nix geweest maarja je zit zow weer op je ouwe nivoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
rustig man beetje verhuize werke enzo druk gehad deze week wel weer gegaan
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lol dit kan maar beter in inches zijn zeg wtf
Dit ja. JB heeft ongetwijfeld al de nodige joekels voorbij zien komen in haar leven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar jij bent black dus je hebt een verstoord referentiekader.
+100 voor je progressie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
there is hope for natty brahs
Jeff met Arnold vergelijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:11 schreef Drinky het volgende:
Wat haat iedereen of Jeff hij is de nieuwe arnold en niemand kan daar blijkbaar tegen. Een Arnold per generatie jongens, volgend leven beter
moet wel ja, als ze te klein zijn komen ze niet voorbij mn billenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
[..]
Dit ja. JB heeft ongetwijfeld al de nodige joekels voorbij zien komen in haar leven.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:04 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
moet wel ja, als ze te klein zijn komen ze niet voorbij mn billen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |