abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132294996
Ik hoop dat we 86 kunnen evenaren, dat is mogelijk..... MAAR .... dan moet het geluk aan onze kant wa staan.
Want herinner je je nog Brazilie in Japan, daar konden we toen doorgaan hoor onterechte afgekeurde goal van Wilmots. En dan heb je dat doelpunt van Platt in minuut 120 op het WK Italie .
Belgie is eigenlijk altijd goed op de grote tornooien, maar toen het geluk niet aan onze kant en de scheidsrechters meestal tegen.
Maar nu er grote namen in onze ploeg zitten zal de scheids meer onze kant kiezen, dat is gewoon zo in voetbal. Dus meer kans op geluk en penaltys en zo.

Ik hoop eigenlijk da we Holland loten in de kwartfinale of zo ,
De laatste 15 jaar nog niet verloren van Nederland 6 keer gespeeld tegen elkaar
2 keer gewonnen .... 4 - 2 thuis en 0 - 1 in Holland
4 keer gelijk 1 - 1 , 2 - 2 , 0 - 0 en dan een keertje 5 - 5

in de geschiedenis speelden we 125 keer tegen mekaar 55 keer won holland Belgie 41 keer 29 draws.

Belangrijk detail op een WK of EK heeft Nederland nog nooit gewonnen van Belgie.

---------Vertonghen----------------------------------------------------------------------------------van Rhijn
---------------------------------------------------------------------------- Robben
------------------------------------------------Hazard
--------------------------------------------------------------------------------------------------------Strootman
----------Vermaelen
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Vlaar
----------------------------Witsel

Courtois----------------------Dembélé--------Benteke------Van Persie-----VDVaart----------------Stekelenburg

---------------------------Fellaini
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Martins Indi
----------Kompany
---------------------------------------------------------------------------------------------------------Sneijder
---------------------------------------------De Bruyne
------------------------------------------------------------------------------Lens
--------Alderweireld------------------------------------------------------------------------------------Willems
BELGICA
MISTRZ ŚWIATA_CHAMPION DU MONDE_DÜNYA ŞAMPİYONU_VERDENSMESTER_CAMPIONE DEL MONDO_CAMPION MONDIAL_世界のチャンピオン_СВЕТОВЕ&
  Redactie Sport vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:51:08 #27
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132295526
wat een irritante kutpost met al die nutteloze bolds.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:10:08 #28
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_132298062
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een irritante kutpost met al die nutteloze bolds.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_132298107
Arrogante kut Belgen, zoals de geschiedenis altijd heeft bewezen zullen ze weer falen.
pi_132298630
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 oktober 2013 16:11 schreef Tranquilize het volgende:
Arrogante kut Belgen, zoals de geschiedenis altijd heeft bewezen zullen ze weer falen.
http://www.vi.nl/nieuws/5(...)s-kampioen-wordt.htm
pi_132298817
quote:
Bewijst niet waarom België niet zou kunnen verrassen in 2018.

Natuurlijk zijn er enkele voorwaarden aan verbonden, dat jongens als Januzaj, Pereira, Musonda enzo voor België zullen kiezen
  Forum Admin vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:57:03 #33
35723 crew  GGMM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')