OP-babequote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ben gewisseld van huisarts. Geloof dat daar ook een nieuwe drogist bij hoorde.quote:
Apotheek waarschijnlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben gewisseld van huisarts. Geloof dat daar ook een nieuwe drogist bij hoorde.
Morgen eens checken.
Maar ik ga lekker slapen.
tsja persoonlijk zou ik nooit iets met een collega beginnen maargoed.. dat is een andere discussie.. maarja als ze er zelf achter staan is het goed toch? het is minder bindend als trouwen, dus als het niet blijkt te werken kan 1 van de 2 altijd nog weg. Is wel behoorlijk wat meer rompslomp natuurlijk, maaroged dat moeten ze dan toch zelf ondervindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik vind dat dus snel. Ik vind het wel erg vlot gekozen, het lijkt mij niet zomaar een stap die je zomaar neemt. Je woont immers samen enzo. Het zijn ook nog eens directe collega's.
haha dat is wel bijzonderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mn moeder vind het verschrikkelijk. Toen ze vroeg wat zij op mn lichaam kreeg en ik antwoordde met 'niks' was ze volgens mij best beledigd.![]()
Mijn andere oma noemde mijn zus ordinair met haar navelpiercing en met haar eerste tattoo. Bij mij vond ze het geweldig.
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben gewisseld van huisarts. Geloof dat daar ook een nieuwe drogist bij hoorde.
Morgen eens checken.
Maar ik ga lekker slapen.
Ja moeilijk...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet. Ik zal mijn ouders nooit uit mijzelf vertellen over mijn leven. Ze kennen me ook totaal niet. Als ze me naar dingen zouden vragen zal ik ze eerlijk antwoord geven.
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja moeilijk...
Zal ook schelen hoe je band met je ouders is enzo maar dat is een hele andere discussie natuurlijk
-----
Pika pika doet niet veel Fera
Ik zie 'm zelf namelijk wel. Dus ik weet niet of het aan mij of aan jou ligt.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
OP foto
Of m'n pc doet weer vaag, zat net ook al raar te doen met updates
mooi hoe ze kunnen veranderen daarin. Mijn pa is er ook geen voorstander van, geeft zichzelf een plaatje gegeven toen ie 13 was en zich verveelde en heeft daar nu nog spijt van. Maar de creatieve geest in hem bekijkt de plakplaatjes van mij en mn zus wel heel goed en vind dat dan ook echt mooi. Mooi maar dom.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:04 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
tsja persoonlijk zou ik nooit iets met een collega beginnen maargoed.. dat is een andere discussie.. maarja als ze er zelf achter staan is het goed toch? het is minder bindend als trouwen, dus als het niet blijkt te werken kan 1 van de 2 altijd nog weg. Is wel behoorlijk wat meer rompslomp natuurlijk, maaroged dat moeten ze dan toch zelf ondervinden
persoonlijk vind ik zoiets pas te snel op het moment dat 1 van de 2 er niet achter staat..
[..]
haha dat is wel bijzonderik heb een halfjaar ruzie gehad met me pa, omdat hij het er absoluut niet mee eens was. hij vond met te jong enzo..(ik was 18 toen ik mijn eerste kreeg, was een cadeau) en nu, 4 jaar later heb ik er weer 1 laten zetten en die vind hij prachtig haha
hoorde hem laatst zelfs voorzichtig zeggen dat hij er zelf ook wel 1 wil
Zal wel aan pc liggen danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie 'm zelf namelijk wel. Dus ik weet niet of het aan mij of aan jou ligt.
Vandaag ook gedaan. Ding is een stuk sneller.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal wel aan pc liggen dan
Binnenkort maar weer eens leeghalen...
Mja, ik ben een gesloten iemand, ik vertel heel veel over mezelf dat wel. Maar de echte emoties en gevoelens hou ik voor me. Ik wil niet dat iemand weet hoe ie me het hardste kan raken. Maar ik zal nooit liegen als iemand me vraagt naar mijn gevoelens.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja moeilijk...
Zal ook schelen hoe je band met je ouders is enzo maar dat is een hele andere discussie natuurlijk
-----
Pika pika doet niet veel Fera
Weltrusten!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik ga naar bed. Nog even Rambo afkijken. Slaap lekker alvast
Herkenbaarquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik ben een gesloten iemand, ik vertel heel veel over mezelf dat wel. Maar de echte emoties en gevoelens hou ik voor me. Ik wil niet dat iemand weet hoe ie me het hardste kan raken. Maar ik zal nooit liegen als iemand me vraagt naar mijn gevoelens.
Trustequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
trusteeequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Herkenbaar, niet zozeer door thuis maar door shit buiten de deur vroegerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, ik ben een gesloten iemand, ik vertel heel veel over mezelf dat wel. Maar de echte emoties en gevoelens hou ik voor me. Ik wil niet dat iemand weet hoe ie me het hardste kan raken. Maar ik zal nooit liegen als iemand me vraagt naar mijn gevoelens.
Hij staat er echt hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:15 schreef Raene het volgende:
Sedan ik kan die zogenaamde post van je niet vinden. Fuck it.
Waarom kun je niet gewoon quoten wat je bedoelt ik wil het nu weten ik doe moeitequote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Herkenbaar, niet zozeer door thuis maar door shit buiten de deur vroeger![]()
Trusten
[..]
Hij staat er echt hoor![]()
Maar laat zitten
Dat deed ik al in die vorige post, onder dat lui krengquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom kun je niet gewoon quoten wat je bedoelt ik wil het nu weten ik doe moeite.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Uiltje90 het volgende:
lieve mensen,
ik ga ook slapende oogjes vallen al langzaam dicht,
Nighty night!!![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Uiltje90 het volgende:
lieve mensen,
ik ga ook slapende oogjes vallen al langzaam dicht,
Nighty night!!![]()
Die post sloeg nergens op.. ik heb nergens gezegd dat sinterklaas er niet bij hoort.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat deed ik al in die vorige post, onder dat lui kreng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |