abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132212642
Beste Fok!ers,

Ik moet dit even kwijt. Ik hou van mijn familie, maar ze zijn een beetje de connectie met de werkelijkheid kwijt.

Hier wat achtergrond informatie met de verschillen tussen ik en mijn broer, in een spoiler omdat inb4: tl; dr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn ook zwaar christelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga echter regelmatig naar ze toe; het is mijn familie en ik hou van ze. Vandaag was ik naar mijn opa en oma geweest, en ben ik daar mijn rugtas vergeten. Ik ging hem net om 21:00 even ophalen.

Toen ik daar aankwam waren mijn opa en oma volledig in paniek – ik heb toegegeven hun oproepen beantwoord per sms omdat ik geen zin had om te bellen – maar ze maakten zich zorgen dat ik “zo laat” nog buiten was.

Ik stond perplex; ik wist niet wat ik moest zeggen. Het begon met het is zo laat nog niet, ik ben vaker laat buiten. “Oh ja, en waarom wel niet? Wat heb jij buiten te zoeken op dit tijdstip?” Tja, wat moet je daarop zeggen. Mijn excuus was dat ik soms nog s ’nachts boodschappen moet doen na een avonddienst voor mijn werk.

Toen moest de vriendin van mijn broer zeggen dat ik wel vaker s ‘nachts buiten ben *oh shit*, “soms maak je ook s ‘nachts foto’s” *fhew*. Dus ik uitleggen dat dat klopt, zeggen dat ik er geen risico in zie, vragen wat het ergste is wat er kan gebeuren. Ze worden gestressder.

Toen kwam aan bod dat ik het ook in het buitenland doe. Ik ga 1x per maand in mijn eentje naar een random stad in het buitenland. Dan ga ik gewoon een weekendje keihard feesten, en overdag toeristje spelen. Dat betekend dat ik van 07:00 – 05:00 wakker ben die drie dagen. Dit had ik echter stom genoeg tegen mijn broer verteld, die ermee naar zijn vriendin is gegaan. Opnieuw probeerde ik uit te leggen dat het 1ste wereldlanden zijn, en het grootste risico van s ‘nachts uitgaan / foto’s maken / rondlopen materieel is, en ik echt niet ineens ontvoerd / vermoord / verkracht wordt.

Vervolgens hebben ze gehoord dat ik ooit dronken ben geworden – van wie ze dit hebben, geen idee, ik ben altijd redelijk gesloten over mijn leven exact om deze reden. Ook wisten ze dat ik altijd aan de tequila zit. Na een ontzettend lange preek over dat dit dodelijk is was ik het zat.

Ik probeerde op hun maatschappelijk perspectief in te spelen. Of mijn opa en oma zelf niet na 21:00 op straat waren en of mijn ouders niet uitgingen, en of de vrienden van mijn broer en zijn vriendin niet soms uitgingen – dit laatste was een stomme vraag gezien de buitengewoon saaie vriendenkring die ze hebben; niemand die ze kenden ging uit.

Nu werd het helemaal erg, met preken over de jeugd van tegenwoordig, hoe vroeger alles beter was, wat er tegenwoordig allemaal gebeurt, jullie leren niks meer, we zijn ongerust. De inhoud van deze preek is aan te voelen, was gebaseerd op onderbuik gevoelens over hun eigen saai uitgekeerde leven, en sloeg totaal – en bewijsbaar op basis van feiten – nergens op.

Nu moest ik mijn opa en oma opbellen zodra ik “veilig thuis was gekomen.”

Het ergste is nog, dat als ze weten dat ik bizar veel drink – natuurlijk in combinatie met een goede joint aan het eind van de nacht – waardoor ik 3 dagen per week me niks meer van de vorige nacht herinner, regelmatig pas om 9 uur thuis ben, naar illegale rave feestjes ga, ik ooit bijna down ben gegaan omdat er shit in mijn drankje is gegooid, en ik alle soorten pillen heb uitgeprobeerd ze hem helemaal zouden flippen, huilen, en voor de rest van hun leven PTSD zouden hebben…

SPOILER
SPOILER

[ Bericht 50% gewijzigd door Roadtrip op 16-10-2013 00:13:03 ]
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132212722
OP niet gelezen.
pi_132212756
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:48 schreef Tgi het volgende:
OP niet gelezen.
Nuttige toevoeging!
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_132212766
#ikgeefgeenneukomjetopics
Hallon!
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:50:01 #5
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_132212785
Dus omdat je familie je negeert deel je het hier maar? Ik vind het wel grappig hoe erg je verafschuwd wordt.

Mijn familie kan mij wel handelen.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:50:05 #6
395200 deadprez
One more rail
pi_132212791
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef BlueMage het volgende:
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:51:06 #7
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_132212829
Didn't read, maar al die YOLO's laten laten al zien dat de OP matig is
pi_132212853
#nieuwefamiliezoeken
pi_132212871
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Nuttige toevoeging!
Jammergenoeg ben jij geen nuttige toevoeging. Zelfs niet aan je familie, zo blijkt maar weer.
pi_132212915
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:49 schreef BlueMage het volgende:
Oeh de volgende dominosteen is gevallen! Er zijn nu al meerdere Fok!ers die #hashtags gebruiken.

Daarbij is dit een pareltje van een topic! Nog beter dan de rest van mijn topics.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:50 schreef Scuidward het volgende:
Dus omdat je familie je negeert deel je het hier maar? Ik vind het wel grappig hoe erg je verafschuwd wordt.

Mijn familie kan mij wel handelen.
Dat komt ook omdat je een saai kussen op je bank bent #couchpatato

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:51 schreef Regilio_ het volgende:
#nieuwefamiliezoeken
Amen

#truestory #bro
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:53:20 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132212928
wat ben je toch een toevoeging voor Fok, TS :')
Ok stelletje hokboeren
pi_132212935
Jeetje weer een blok tekst waarin TS beweert met zijn bakken met geld de jetsetter uit te hangen.
pi_132212983
TS, blijf op Twitter, je mag hier na hartelust 'hashtags' gebruiken. Bovendien doe je de wereld een plezier door 140 tekens of minder te gebruiken.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:54:37 #14
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_132212992
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef Roadtrip het volgende:
Dat komt ook omdat je een saai kussen op je bank bent #couchpatato
Ongetwijfeld, ik zou het ook graag in 6 alinea's bevestigen met leuke anekdotes en hashtags.

Maar daar zit niemand op te wachten.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:55:17 #15
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132213025
Tevens: verzonnen topics :')
Ok stelletje hokboeren
pi_132213037
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef padlarf het volgende:
wat ben je toch een toevoeging voor Fok, TS :')
Zowiezo, deze man begrijpt!

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:53 schreef hoink581 het volgende:
Jeetje weer een blok tekst waarin TS beweert met zijn bakken met geld de jetsetter uit te hangen.
Welk aspect van dat topic gaat over een luxe leven?

En jetset? Ben je in de jaren 50 blijven hangen? Nu is dat echt niet meer bijzonder...
pi_132213088
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:54 schreef Sauslepel het volgende:
TS, blijf op Twitter, je mag hier na hartelust 'hashtags' gebruiken. Bovendien doe je de wereld een plezier door 140 tekens of minder te gebruiken.
#shitjustgotreal
#abouttogetworse
#hashtaginvasion
#full-on-attack
pi_132213107
TS, zet fok af en neem een paar lekkere whisky's. Alsjeblieft.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 23:57:26 #19
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_132213126
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:56 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

#shitjustgotreal
#abouttogetworse
#hashtaginvasion
#full-on-attack
#gofuckyourself
pi_132213139
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Regilio_ het volgende:
paar
Misschien tijd voor een #fokactie?
pi_132213148
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:55 schreef Roadtrip het volgende:
Welk aspect van dat topic gaat over een luxe leven?

En jetset? Ben je in de jaren 50 blijven hangen? Nu is dat echt niet meer bijzonder...
1 weekend per maand naar een random stad on het buitenland. En vervolgens jezelf vol tanken met drank. Komt er in die steden bier uit de leiding?
pi_132213167
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef hoink581 het volgende:

[..]

1 weekend per maand naar een random stad on het buitenland. En vervolgens jezelf vol tanken met drank. Komt er in die steden bier uit de leiding?
Nee, wel uit de #tap
pi_132213172
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:57 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Misschien tijd voor een #fokactie?
Of een hashtag ter grootte van een riek in je pisbuis.
pi_132213204
Gezien de hoeveelheid # (of überhaupt het gebruik van #) is het een kuttopic, derhalve niet gelezen, alleen gescand
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_132213241
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 23:59 schreef Bombvis het volgende:
Gezien de hoeveelheid # (of überhaupt het gebruik van #) is het een kuttopic, derhalve niet gelezen, alleen gescand
Het is echt een #pareltje! Volledig een #terechteklacht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')