Inzet van ICBM's bedoel je? Neuh, zover zullen ze niet gaan. Hooguit afsluiting van gas en boycot van NL-producten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:33 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ja fijn ben jij.
Dan kan het voltallige Duitse leger de volgende dag uitrukken om ons (of wat daar van over is) netjes te ruimen.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ohja joh? Het klinkt mij nogal als een vuil door de media geproduceerd tyfussmoesje om internationale diplomatieke rechten te schenden.
En dan na de tijd lachen gieren brullen met z'n allen bij Poetin in de drankkeet?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Juist omdat Nederland zo,n softie land is moeten ze Nederland hebben.
Net zoals het stumpertje ook altijd het pest-slachtoffer was in de klas.
De Russen hebben het onder elkaar anders relatief goed hoor.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:34 schreef OEM het volgende:
De russen![]()
You can't live with them, you can't kill them all.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
De Nederlandse leeuw verpulvert de Russische beer als het moet...De vorige keer dat het Westen Rusland fysiek provoceerde (Georgië, 2008), stond Rusland binnen 24h met 30 000 tanks aan de grens....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Georgie zou ik nou niet bepaald Westers willen noemen. Geen lid van de NAVO of de EU.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
..De vorige keer dat het Westen Rusland fysiek provoceerde (Georgië, 2008), stond Rusland binnen 24h met 30 000 tanks aan de grens....
Enquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Mishu het volgende:
[..]
Geen wodka meer drinken jongens!!!!!!!
Ik denk dat die mensen die die diplomaat in elkaar hebben geslagen dat wel doen, ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En dan na de tijd lachen gieren brullen met z'n allen bij Poetin in de drankkeet?
Verwacht die lui daar toch wel iets serieuzer eerlijk gezegd.
Of Hitler had in 1940-1942 een wat slimmere strateeg moeten zijnquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef Nielsch het volgende:
We hadden ze gewoon moeten laten creperen van de honger in 1990. Namens mijn ouders wil ik mijn geld terug.
Niet zo janken.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:38 schreef vigen98 het volgende:
Waarom geven we Rusland de schuld voor deze actieHet waren gewoon 2 Russische nationalisten en geen overheidsagenten dus kap maar met deze mongolen comments
..Het waren ook meer de verraderlijke krachten uit Israël en de USA die aan het kloten waren daar in Georgië.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:38 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Georgie zou ik nou niet bepaald Westers willen noemen. Geen lid van de NAVO of de EU.
Maar ome Poetin vindt ons dan niet meer leukquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet zo janken.
Rusland bashen is leuk. Ik weet ook wel dat Rusland als land hier niets mee te maken heeft.
Importbruidjes tochquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:32 schreef Mishu het volgende:
Heeft Rusland niet een exportproduct wat we kunnen boycotten?
Dat deed Poetin toch al niet.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:39 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Maar ome Poetin vindt ons dan niet meer leuk
Dat verandert niks aan het feit dat het een comateuze inteelt bende is dat zich totaal niet ontwikkelt. Niet voor niks wordt die zooi the wastelands van de wereld genoemd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:36 schreef theunderdog het volgende:
De Russen hebben het onder elkaar anders relatief goed hoor.
Jaja, dat geldt echt voor alle Russen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:41 schreef OEM het volgende:
[..]
Dat verandert niks aan het feit dat het een comateuze inteelt bende is dat zich totaal niet ontwikkelt. Niet voor niks wordt die zooi the wastelands van de wereld genoemd.
Die paar gaan echt het verschil niet maken. Er zit daar een enorme massa alcoholisten de boel te verstieren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jaja, dat geldt echt voor alle Russen.
Wodka in de ochtend is nu eenmaal onderdeel van het cultuur daar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Die paar gaan echt het verschil niet maken. Er zit daar een enorme massa alcoholisten de boel te verstieren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |