Live zijn ze echt beroerd en gewoon vals. Dat hun singletjes op plaat best leuk aankleden en mixen kan, maar live mis je gewoon elk gevoel voor muziek..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Rot op man.
Jij vind ze slecht*. Niet objectief doen. Al zijn ze slecht, ze weten er een hard feestje van te maken.
Waarom vind jij ze zo slecht dan?
Dat hoor ik vaker, maar op Lowlands bleken ze gewoon goed. Niet uit eigen ervaring, maar van vrienden die er wel heen waren en joetoeb. Misschien zijn ze beter gewordenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Live zijn ze echt beroerd en gewoon vals. Dat hun singletjes op plaat best leuk aankleden en mixen kan, maar live mis je gewoon elk gevoel voor muziek..
Ik vond persoonlijk van niet. La Pegatina was een stuk leuker feestje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar op Lowlands bleken ze gewoon goed. Niet uit eigen ervaring, maar van vrienden die er wel heen waren en joetoeb. Misschien zijn ze beter geworden
Ja je moet er wel bij horen natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit in de bus met allemaal bontkraagjes
Ik zal wat schuurmuziek opzetten wat die chimeids en homeboys in deze bus kunnen diggen, tevens zal ik willekeurige dingen roepen naar de buschaufeur in straattaal.
Jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja je moet er wel bij horen natuurlijk
Stel je voor, straks merken ze dat je anders bent.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik zit in de bus met allemaal bontkraagjes
Ik zal wat schuurmuziek opzetten wat die chimeids en homeboys in deze bus kunnen diggen, tevens zal ik willekeurige dingen roepen naar de buschaufeur in straattaal.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:39 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stel je voor, straks merken ze dat je anders bent.
Ik heb een heerlijk warme hipsterjasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:48 schreef xcachet het volgende:
Er niet uit zien als eskimo in de winter
Mijn telefoonnummer?quote:
wheheheequote:
Ik heb een blauwe. Gewoon smufquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb een heerlijk warme hipsterjas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |