Wellicht heeft Karina er meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad
Over een half uurtje plat dus, en hopen dat ik niet op 1 sta in de dagcijfers
Studie in Dublinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je gaat in Ierland wonen? Hoe dat zo?
En hoi
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Mag ik zeggen dat ik Cassis echt zo smerig vind.
Ik vind dat wel grappig, hoe smaken zo kunnen verschillenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat klinkt wel baas manquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Studie in Dublin![]()
wordt echt te bruut gewoon
Nee mag niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
In Corrie moet ik bijna altijd mijn meerdere erkennen. Maar ik sta al wekenlang standaard 3-4x per week top 10quote:
ja wordt het ookquote:
Ik ook hoor al paar maandenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Corrie moet ik bijna altijd mijn meerdere erkennen. Maar ik sta al wekenlang standaard 3-4x per week top 10
Ja, jij en Corrie zijn redelijk aan elkaar gewaagd de laatste tijd maar zij lijkt haast onverslaanbaarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Corrie moet ik bijna altijd mijn meerdere erkennen. Maar ik sta al wekenlang standaard 3-4x per week top 10
Welke studie ga je daar doen en voor hoelang is het?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja wordt het ook![]()
elke dag in een pub zittenen studeren uiteraard
![]()
Iemand die blij is om me te zienquote:
Nee, vanmorgen vroeg al.quote:
Ik stond toch al fucking diep in de min dacht ikquote:
niets dan liefdequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Iemand die blij is om me te zien
emotioneel moment.
hai aldo
ik ben altijd blij om je te zienquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
emotioneel moment.
hai aldo
Nou, succes dan maar daar in Polen mate!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen vroeg al.
Maar morgen ben ik druk en overmorgen ook.
Ik ben ook altijd blij om je te zien hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
[..]
emotioneel moment.
hai aldo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |