quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:11 schreef xcachet het volgende:
Maar nu ben ik het wel eens over dat mbo zwaar laag niveau heeft
Vanmorgen was ik volgens een meisje asosciaal omdat ik niet vroeg of de plek naast haar in de bus misschien bezet was. My godmoest lachen
Ik had echt de neiging om er wat van te zeggen. Maar me tot dat niveau verlagen is misschien nog veel ergerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:13 schreef supersof het volgende:
[..]
omgVorige week ging een wijf naast me zitten waar ik vroeger altijd ruzie mee had. En ze maakt haar bewegingen expres heel groot zodat ze telkens tegen me een 'sloeg'
dom dik wijf is dat.
van het weekend met cutie koffie gaan drinken..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Hahaha ja idd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had echt de neiging om er wat van te zeggen. Maar me tot dat niveau verlagen is misschien nog veel erger
Zulke mensen in deze maatschappij mogen wel een krukje en touw pakken hoor srs
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
van het weekend met cutie koffie gaan drinken..Stuur de foto eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet nog etenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Hahaha ja idd.
Een keer zat een vriendin naast een dikke vrouw in de trein. En toen ze uitstapte zag ze dat ze een zweetplek had op haar dijbeen waar die vrouw tegen aan zatZo goor.
moet je er niet op bloedenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:24 schreef richolio het volgende:
Ja mijn verdomde broek van 50 eu heeft ineens allemaal rode vlekken. Tyfus.
nee,quote:
Nah.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:31 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb chocomel.
Wees jaloers, hieronder.
appelquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:31 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb chocomel.
Wees jaloers, hieronder.
daar ben ik dan wel jaloers opquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
appel
ik krijg vandaag een nieuwe mobiele telefoon en een galay tab.
jaloezie onder de streep
--------------------------------------------------------------------------------
Welke huawei is het?quote:
Ik vind chocomel niet eens heel lekkerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:31 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb chocomel.
Wees jaloers, hieronder.
y300quote:
Wat doe jij er mee dan?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
y300
dus best een goedkope, maar volgens mij goed genoeg voor wat ik ermee doe. zo'n hele grote als zo'n p6 wil ik ook niet
beetje whatsapp, beetje facebook en een beetje wordfeud. verder bijna niksquote:
Hmm oke, want je hebt ook nog een iets duurdere, die G510. Zit te twijfelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje whatsapp, beetje facebook en een beetje wordfeud. verder bijna niks
ja, die heb ik niet overwogen omdat ik 4 inch groot zat vind voor in mijn broekzak:Pquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:41 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm oke, want je hebt ook nog een iets duurdere, die G510. Zit te twijfelen.
Hoe groot is dat danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, die heb ik niet overwogen omdat ik 4 inch groot zat vind voor in mijn broekzak:P
g510 is 4,5quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe groot is dat danik weet niet wat een inch is ofzo
Ja, maar hoe groot is datquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
g510 is 4,5
en: serieus?
wat heb je nu voor telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |