Trusten.quote:
Denk het niet, hij vond het vooral erg dat iemand zijn moeder een keer Zwarte Piet had genoemd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:10 schreef Ulx het volgende:
Heeft de beste man eigenlijk de reclamecodecommissie ingeschakeld wegens het gebruik van Zwarte Piet in commercials en zo?
Dus als zijn moeder was uitgemaakt voor "bomenklimmende bananenvretende roetmop" had hij niet zo'n kabaal lopen maken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk het niet, hij vond het vooral erg dat iemand zijn moeder een keer Zwarte Piet had genoemd.
Als er daar een feest voor was had ie zeker geprobeerd het te verbieden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dus als zijn moeder was uitgemaakt voor "bomenklimmende bananenvretende roetmop" had hij niet zo'n kabaal lopen maken?
Het feest gaat nog altijd om Sinterklaas hè, die zwartjoekels die bij hem rondlopen zijn uiteraard maar bijzaak.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als er daar een feest voor was had ie zeker geprobeerd het te verbieden.
Ik wil de Krampus terug. Sinterklaas samen met een demoon. Dat lijkt me tofquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het feest gaat nog altijd om Sinterklaas hè, die zwartjoekels die bij hem rondlopen zijn uiteraard maar bijzaak.
Vind jij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef pokkerdepok het volgende:
volgens mij begint het gewoon langzaam bij nederland door te dringen wat we eigenlijk voor iets belachelijks doen. wordt tijd.
steeds minder zijn het met je eens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind jij.
Ik vind het schromelijk overdreven en tenenkrommend.
Ja, maar dat zijn zelf negers, dan is het stoer en mag het wel enzoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:18 schreef Ulx het volgende:
Probeert hij eigenlijk ook hiphopconcerten te verbieden? Daar staan altijd van die gasten over "Niggers" en zo te schreeuwen?
Het staat anders nog steeds bomvol elk jaar bij de intocht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
steeds minder zijn het met je eens.
gelukkig wel. neimand wil sinterklaas afschaffen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het staat anders nog steeds bomvol elk jaar bij de intocht.
ik zie juist steeds meer zwartwitverschillen hierdoor. Mensen die zich bewust worden daarvan. En mensen die zat zijn van de discussie, van de beschuldiging van racisme, en hun eigen cultuur en tradities willen bewaren. Het loopt nu meer uit de hand. Zwarte piet vergelijken met een racistische moord staat veel te ver van het Sinterklaasfeest af.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:38 schreef pokkerdepok het volgende:
volgens mij begint het gewoon langzaam bij nederland door te dringen wat we eigenlijk voor iets belachelijks doen. wordt tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |