vermeurd door haar woedende kamergenotenquote:
Jij wil nu alles dat reageert met blacklight dat je kan vinden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd:
http://www.ebay.com/itm/N(...)&hash=item335bfe9f9e
Ik ben zo blij dat ik nooit in een studentenhuis heb gewoondquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja jonge, die tips kwamen te laat he.
Maar mijn punt was wel duidelijk volgens mij. En ik mag nu een tegendaad van hun verzinnen, waar zij sportief aan deel zullen nemen zolang ze niet naakt rondjes over het terrein hoeven te rennen oid.
Mijn studentenhuis was heul zo matig niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit in een studentenhuis heb gewoond
Ik zou hier zo kriebel van worden
52 weken lang je eten koken (fatsoenlijk), de wc's schoonmaken en de pluizen uit de gootsteentjes/putjes trekken?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maar mijn punt was wel duidelijk volgens mij. En ik mag nu een tegendaad van hun verzinnen, waar zij sportief aan deel zullen nemen zolang ze niet naakt rondjes over het terrein hoeven te rennen oid.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
ligt er volledig aan hoe je grenzen steltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik nooit in een studentenhuis heb gewoond
Ik zou hier zo kriebel van worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |