SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Jij maakt van niets iets. gr grquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit gaat er dus fout, je moet gewoon niet reageren...
als jij nou niet reageert hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit gaat er dus fout, je moet gewoon niet reageren...
Ze noemen me ook wel de duivel...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
als jij nou niet reageert he
bron van het kwaad
Ik ben god.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij maakt van niets iets. gr gr
http://www.futhead.com/14/players/142/djibril-cisse/ is beter maar zal wel niet in je team passen. Post nog eens een picje met spelers die je erin hebt?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/142/djibril-cisse/ is beter maar zal wel niet in je team passen. Post nog eens een picje met spelers die je erin hebt?
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou Lukaku een SIF krijgen voor zijn 2 goals vrijdag?
Ik ook, dus ik koop de IF maarquote:
Ja hij keepte best aardig, maar hij kwam nogal seniel over.quote:
Lukakuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Lukaku doet af en toe zulke bizarre dingen als aanspeelpunt..echt niemand kan bij de bal als hij gaat afschermen
Gouden duoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Lekker Dré, 5-2 winst.Op naar divisie 1
Ik ga hem kopen en voor 15k weer verkopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Nog een Willems voor 2.4k BIN op kunnen pikken
Nu voor het exorbitante bedrag van 8.4k erop gezet. Ik ga lachen als ie daarvoor verkoopt.
doe dan, is 6k winstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen en voor 15k weer verkopen.
Volgens mij tellen deze wedstrijden ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:53 schreef Fuszy het volgende:
Schurrle heeft een hattrick gemaakt vanavond
Zal wel geen IF krijgen omdat het een wedstrijd op dinsdag was?
Ongelukkige invalbeurt. Scheurde gelijk zijn hamstring. Extra pijnlijk voor een Moslim natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ongelukkige invalbeurt. Scheurde gelijk zijn hamstring. Extra pijnlijk voor een Moslim natuurlijk.
Iemand tips of suggesties voor dit team?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.com/en/squad/1890
Dit gaat zo baas worden
Het was ook nog Neymar, maar het maakt niet uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Dré had de kans om al zijn fouten in zijn leven in een keer goed te maken door met Hulk in de laatste minuut binnen te koppen. Mist die vuile cunt hem.
mwuahahaha ik wintersport en carnavalsvakantiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
Geen wintersport dit jaar, ben ik bang. Tyfus UvA
aightquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
Tim, na deze helft wil ik wel 1 potje coop. evt..
Joveticquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sturridge, Benteke of Jovetic in 4-3-3 (4) ?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken om Neymar IF te kopen maar durf het niet, vind het wel een heel groot bedrag
Who cares zolang je maar plezier hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken om Neymar IF te kopen maar durf het niet, vind het wel een heel groot bedrag
walker > richardsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:21 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt bazen teams
Ja, dan wordt het TOTW bekend gemaakt. Vanaf 7 uur zitten ze dan in pakjes.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:28 schreef d1ce het volgende:
Zijn die TOTW's pas rond 4 uur 's middags morgen?
Dan moet hij wel erg hard kunnen koppen aangezien je RB altijd buiten de box staat bij een cornerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee, Richards is echt veel beter en zijn heading is dodelijk bij corners
Ooit gehoord van custom corners?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dan moet hij wel erg hard kunnen koppen aangezien je RB altijd buiten de box staat bij een corner
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien nog een leukere variant. lastig lastig
Hee nieuwe aids gemaakt ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:33 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit speelt ook lekker.
Ja is dat niet hetzelfde als dat sommige mensen het zo instellen dat iedereen op de doellijn gaat staan.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ooit gehoord van custom corners?
Doe dan Kaboul en Lloris, Pique in het midden en ramos buitenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:30 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
misschien nog een leukere variant. lastig lastig
Del Piero loopt 4 uit 3, dus ik ben tot nog toe tevreden.quote:
Ja maar je kan dus ook gewoon een normale corner maken ipv die onzinquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja is dat niet hetzelfde als dat sommige mensen het zo instellen dat iedereen op de doellijn gaat staan.
Ik haat zulke mensen![]()
Oke, nooit geprobeerdquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar je kan dus ook gewoon een normale corner maken ipv die onzin
ok Kever.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja in wefut want hij kan het niet betalen
Ik heb gewoon Richards in de 16 geplaatst voor de rest niets aangepastquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Oke, nooit geprobeerd![]()
Al is dat in deze Fifa ook niet nodig denk ik. 9 van de 10 corners levert een doelpunt op, zeker met Vidic
goedenacht tbakkerovquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ok Kever.
Tevens ga ik nu slapen. Welterusten allemaal.
En iemand anders op de RB positie gezet neem ik aan? Anders heb je maar 1 man achterin (je LB) toch?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon Richards in de 16 geplaatst voor de rest niets aangepast
Thanksquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:28 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het TOTW bekend gemaakt. Vanaf 7 uur zitten ze dan in pakjes.
Ramires staat daar ook met de LBquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En iemand anders op de RB positie gezet neem ik aan? Anders heb je maar 1 man achterin (je LB) toch?
Marchisio en Gundogan werkt dus prima daar?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:21 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt bazen teams
Ik las barfen is echt chillquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
Barfa is echt chill. Assaidi valt ook niet tegen
#worstenbroodjesetenzonderaantekomenquote:
quote:"I really have no comment for you. As the way I would think about playing real footy. I take what my opposition gives me. Is he keeping a tight defense and forcing me out wide? Guess what, I'm gonna have to cross. Is he bitinghis CB's as soon as my ST's receive a pass? I'm gonna make him pay by playing it over the top. I can show more chances in the future, but my dribbling sequences more often than not do not end a goal. However, I prefer to win my games and think of it as a big chess match."
En wat is er mis met zijn manier van spelen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:55 schreef DannyDeko het volgende:
Die vids van airjapes tegenwoordig
Hij speelt nu als de gemiddelde fifa spelende pukkelpuber met zn LB+Y abuse.
edit; ik poste dat dus op zn vid en nu antwoord ie
[..]
Ik win liever en als er dan regelmatig een LB-Y voorbij komt so be itquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:04 schreef DannyDeko het volgende:
lb+y totdat je er bij neervalt is leuk om mee/tegen te spelen vind jij?
Ik vind een ginger ook irritant, ga ik ook niet om lopen huilenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind iemand die de hele tijd dezelfde trucs spammed ook irritant maar daar ga ik toch ook niet om huilen op Youtube
Jij weet. Als je klaagt over iets in een spel moet je er maar mee leren omgaan of een ander spel gaan spelen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind een ginger ook irritant, ga ik ook niet om lopen huilen.
Zit veel waarheid in mijn post anders.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:12 schreef DannyDeko het volgende:
Ik lees jouw posts met eengezicht.
Of het weghalen. Ofwel we gaan Djeetje kaalscheren.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet. Als je klaagt over iets in een spel moet je er maar mee leren omgaan of een ander spel gaan spelen.
Oja? Dus omdat jij vindt dat het erbij hoort mag ik niet vinden dat het saai en sneu is om lb+y continue te spammen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zit veel waarheid in mijn post anders.
Gaat goed tot nu toe maar merk wel dat er inderdaad veel ruimte is voor de tegenstander bij een counter.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Marchisio en Gundogan werkt dus prima daar?
Wat is er sneu en saai aan precies?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oja? Dus omdat jij vindt dat het erbij hoort mag ik niet vinden dat het saai en sneu is om lb+y continue te spammen?
Als je dat al niet begrijptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is er sneu en saai aan precies?
Prima spelers, maar de formatie lijkt me niet fijn eigenlijk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:17 schreef Nickskuh het volgende:
Zou dit een beetje te doen zijn?
[ afbeelding ]
Sja als ik dit topic mag geloven mag je helemaal niets meer doen tijdens een potje FIFAquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het gezeik hier ook wel eentonig worden hoor
Ja het is denk ik meer uit frustratie... ik heb dat zelf soms ook hoorquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als ik dit topic mag geloven mag je helemaal niets meer doen tijdens een potje FIFAwant alles is o zo overpowered, saai en eentonig
Nog nooit geprobeerd, maar wil Pirlo en Totti maar niet overlopen worden dus weet niet echt een betere opstelling.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima spelers, maar de formatie lijkt me niet fijn eigenlijk.
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik nooit gefrustreerd raak maar dan zoek ik eerst de schuld bij mezelfquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja het is denk ik meer uit frustratie... ik heb dat zelf soms ook hoor
Het gaat er toch over dat je de hele wedstrijd alleen maar LB+Y doet? Dan kan je toch net zo goed pong spelen? Of lekker tegen de CPU ofzo. Ik snap niet echt waarom je een voetbalsim zou spelen als je alleen maar non-stop hetzelfde doet..of dat nou een exploit/abuse is of iets anders. Maar het is je goed recht. Ik speel liever gewoon normale wedstrijden die wat meer op echt voetbal lijken. Natuurlijk win ik liever dan dat ik verlies, maar ik speel nog liever gewoon een leuk spel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja als ik dit topic mag geloven mag je helemaal niets meer doen tijdens een potje FIFAwant alles is o zo overpowered, saai en eentonig
Het het zelf niet beter kunnen zeggenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat er toch over dat je de hele wedstrijd alleen maar LB+Y doet? Dan kan je toch net zo goed pong spelen? Of lekker tegen de CPU ofzo. Ik snap niet echt waarom je een voetbalsim zou spelen als je alleen maar non-stop hetzelfde doet..of dat nou een exploit/abuse is of iets anders. Maar het is je goed recht. Ik speel liever gewoon normale wedstrijden die wat meer op echt voetbal lijken. Natuurlijk win ik liever dan dat ik verlies, maar ik speel nog liever gewoon een leuk spel.
quote:Nederland staat gedeeld achtste met Italië, geen idee hoe dat opgelost gaat worden mochten zowel Colombia als Uruguay vannacht winnen. Wint één van hen niet dan zou Nederland groepshoofd moeten zijn. Als ze beide wel winnen kan het alsnog, als Uruguay via de play-offs het WK misloopt.
1513 Spanje
1387 Argentinië bij winst
1311 Duitsland
1307 Argentinië bij gelijk
1266 Argentinië bij verlies
1178 Colombia bij winst
1175 België
1164 Uruguay bij winst
1138 Zwitserland
1136 Italië
1136 Nederland
-----------------------------
1106 Colombia bij gelijk
1102 Uruguay bij gelijk
1080 Engeland
1078 Brazilië
1072 Uruguay bij verlies
1070 Colombia bij verlies
1051 Chili bij winst
1040 USA bij winst
1036 Portugal
1007 USA bij gelijk
990 USA bij verlies
987 Ecuador bij winst
983 Griekenland
982 Chili bij gelijk
947 Chili bij verlies
925 Bosnië
917 Ivoorkust
906 Mexico bij winst
903 Ecuador bij gelijk
901 Kroatië
874 Rusland
871 Mexico bij gelijk
871 Oekraïne
870 Frankrijk
862 Ecuador bij verlies
860 Ghana
854 Mexico bij verlies
850 Zweden
Als iemand graag willen winnen en dan gebruik/misbruik maakt van iets in een spel dan moet hij dat helemaal zelf weten en als je een beetje een redelijke speler bent dan wen je hier aan en klaag je er niet over imo.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat er toch over dat je de hele wedstrijd alleen maar LB+Y doet? Dan kan je toch net zo goed pong spelen? Of lekker tegen de CPU ofzo. Ik snap niet echt waarom je een voetbalsim zou spelen als je alleen maar non-stop hetzelfde doet..of dat nou een exploit/abuse is of iets anders. Maar het is je goed recht. Ik speel liever gewoon normale wedstrijden die wat meer op echt voetbal lijken. Natuurlijk win ik liever dan dat ik verlies, maar ik speel nog liever gewoon een leuk spel.
Maar ik mag van jou niet zelf weten dat ik het lame vind...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand graag willen winnen en dan gebruik/misbruik maakt van iets in een spel dan moet hij dat helemaal zelf weten en als je een beetje een redelijke speler bent dan wen je hier aan en klaag je er niet over imo.
Beter lezen kerel. Ik zeg toch dat het gaat om plezier in het spel, niet winnen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als iemand graag willen winnen en dan gebruik/misbruik maakt van iets in een spel dan moet hij dat helemaal zelf weten en als je een beetje een redelijke speler bent dan wen je hier aan en klaag je er niet over imo.
Sja ik heb 20 keer meer plezier als er een W aan het einde van het potje staat dan wanneer ik goed heb gespeeld maar er een L staat.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter lezen kerel. Ik zeg toch dat het gaat om plezier in het spel, niet winnen.
Die L kan mij serieus aan mijn reet roesten. Maar ik ben dan ook geen fanatieke online gamer. Ik ga liever voor de spannende leuke pot. Als ik dan met 3-2 verlies bijvoorbeeld interesseert mij vrij weinig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sja ik heb 20 keer meer plezier als er een W aan het einde van het potje staat dan wanneer ik goed heb gespeeld maar er een L staat.
En iedereen gebruikt die cheese ook in zijn eigen voordeel alleen dan is het allemaal mooi
Dagen achter elkaar deze kaarten voor 4.5K er op zetten voor niks, tot dat ene glorieuze momentquote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Het was al weer een tijdje geleden dat er eentje weg ging. Mensen die gewoon de eerste de beste kaart die ze tegen komen kopen ipv de goedkoopste te zoeken
Als je TP anders toch leeg staat lijkt me het niet echt een probleem... (geen idee of dat bij DSL zo is).quote:Op woensdag 16 oktober 2013 05:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dagen achter elkaar deze kaarten voor 4.5K er op zetten voor niks, tot dat ene glorieuze moment
Nope, geen Balotelli.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 01:17 schreef Nickskuh het volgende:
Zou dit een beetje te doen zijn?
[ afbeelding ]
Pricefix hem gewoon even danquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:43 schreef DuTank het volgende:
Miguel Lopes die in een nachtje even is gehalveerd in prijs. En dat terwijl ik er nog eentje had gekocht gisteravond
Haha grappig. Die Willems pricefix op de Xbox is ook compleet gefaald. Jammer dat mijn laatste Willems niet meer verkocht, maar daar maak ik zelfs met de normale prijs nog winst opquote:
Op Xbox gaat-ie voor wel voor 3k. Overigens zijn die prijzen op UTT voor consumables precies hetzelfde voor beide consolesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef Djeetje het volgende:
Volgens utt is shadow nu 3k op de PS3 zal vast wel weer niet zo zijn.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:57 schreef Djeetje het volgende:
Volgens utt is shadow nu 3k op de PS3 zal vast wel weer niet zo zijn.
De site via de mobiel is beetje raar jaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Op Xbox gaat-ie voor wel voor 3k. Overigens zijn die prijzen op UTT voor consumables precies hetzelfde voor beide consoles
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Tsjah, dit was natuurlijk van mijlen ver aan te zien komen...
Het voordeel aan consumables is dat ze gebruikt worden en dat het er dus minder worden. Alleen gaat dat nog een hele tijd duren en het zou me niks verbazen als de maximale prijs iets van 3k ofzo zal worden.quote:
Op Xbox zijn Catalyst en Shadow de laatste paar dagen flink gestegen hoor, hopelijk komt dat op PS3 ook op gang straksquote:
Enigste spits in de final predictions met 3 goals dus een zekerheidje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:04 schreef byah het volgende:
Grote kans dat van Persie IF krijgt gok ik?
yesyesyesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Over een week of twee weer een nieuwe George he
Inderdaad, ik heb een trade pile van 80 kaarten en ik gebruiker er amper de helft van, dan kan ik die lege ruimte net zo goed gebruiken om wat van deze kaartjes er op te zetten. Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze niet verkopen, maar dat is precies hetzelfde als wanneer ik ze gewoon in mijn club liggen verstoffen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 08:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je TP anders toch leeg staat lijkt me het niet echt een probleem... (geen idee of dat bij DSL zo is).
Mogguh trouwens boysLekker vroeg op op mn 'vrije' dag
100 miljoen andere mogelijkheden ofzoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:30 schreef byah het volgende:
is er nog een andere mogelijkheid?
Wil Ramos en Thiago Silva er sowieso in + 41212
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Zwolle en die vertrekt over 7 minuten. Ik kom ook langs MeppelVindt je dat niet spannend? Dadelijk loop je hem tegen het lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er iemand is waar ik mee op kan schieten is hij het. Maar ik kom toch niet langs Meppel want ik zit in de intercity.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Vindt je dat niet spannend? Dadelijk loop je hem tegen het lijf.
Je komt wel langs Meppel hoor, anders kom je niet in Zwollequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als er iemand is waar ik mee op kan schieten is hij het. Maar ik kom toch niet langs Meppel want ik zit in de intercity.
Voor hoeveel staan die van jou erop? Ik heb vannacht en vanmorgen ook weer wat spelers verkocht.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:47 schreef DuTank het volgende:
Een van de Willems-pricefixers is wakker. Maar nog niet wakker genoeg om mijn Willemsen te kopen
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je komt wel langs Meppel hoor, anders kom je niet in ZwolleIk woon net na station Heerenveen dus ik kan de trein langs zien komen waar je in zit. Heb al een beetje een stijfje.
Ja, maar de trein stopt niet in Meppel. Ik zit achterin de trein rechts. Je kan me herkennen aan mijn bril. Ik heb geen laptop bij me.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je komt wel langs Meppel hoor, anders kom je niet in ZwolleIk woon net na station Heerenveen dus ik kan de trein langs zien komen waar je in zit. Heb al een beetje een stijfje.
Vast ook aan het giechelen naar zijn mobiel. Zachtjes zegt hij dan: hihi smleno hihiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar de trein stopt niet in Meppel. Ik zit achterin de trein rechts. Je kan me herkennen aan mijn bril. Ik heb geen laptop bij me.
Rond de 5kquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor hoeveel staan die van jou erop? Ik heb vannacht en vanmorgen ook weer wat spelers verkocht.
DS2 is hardcore jonguhhhquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Vast ook aan het giechelen naar zijn mobiel. Zachtjes zegt hij dan: hihi smleno hihi
smaakt echt heel andersquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb ook Mountain Dew bij me dus dat pak ik er ook bij. Tevens: mensen die vinden dat dat net 7up is.:')
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kwam net langs Heerenveen.. inb4 Zhano
Hee Gerbquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu heb ik helemaal een boner. Hall0n Timmy
Naar een maat van mij.quote:
Woo DS2 met zelfspotquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Naar een maat van mij.
Het is wel saai in de trein zonder laptop en chicks. Ook heb ik geen oordoppen meegenomen
De Turkse Mathijs en DS2quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:15 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Op Goal.com zijn faceboek feed
Ronaldoquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er op El Shaarawy na een fatsoenlijke LM dit spel? Onder een 100k wel te verstaan? Ik zie ze niet, al speelt Jarvis wel aardig
En Santi is slecht mattie
Depay, Drenthequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is er op El Shaarawy na een fatsoenlijke LM dit spel? Onder een 100k wel te verstaan? Ik zie ze niet, al speelt Jarvis wel aardig
Hee anders post jij voortaan ook op die feed en ga je terug je blik in. Bedankt hequote:
Golds SVPquote:
Niet zo haten.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee anders post jij voortaan ook op die feed en ga je terug je blik in. Bedankt he
Schurrle doet het prima bij mequote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Schurrle wellicht?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
de Chelsea boys ? IF koke (alleen wat mindere workrates)quote:
Chicks was geen zelfspot?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het was geen zelfspot want er is niks aan in de trein.. het is dat ik hier kan posten als internet het doet.
quote:
Die heb ik heel kort de kans gegeven, misschien nog maar eens doenquote:
If Koke was werkelijk waar verschrikkelijk, die komt geen man voorbij en die andere stats zijn ook leugensquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
de Chelsea boys ? IF koke (alleen wat mindere workrates)
steven pienaar ziet er ook nog best redelijk uit
Is samen met El Sha de enige LM/LW met goede stats die nog betaalbaar isquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Chicks was geen zelfspot?
[..]
[..]
Die heb ik heel kort de kans gegeven, misschien nog maar eens doen
http://wefut.com/en/player/539quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
If Koke was werkelijk waar verschrikkelijk, die komt geen man voorbij en die andere stats zijn ook leugens
Mmmm ja maar tot nu toe zijn wingers onder de 75 pace me erg slecht bevallenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
http://wefut.com/en/player/539
voor die kosten kan je het altijd een keer proberen
kaboul is bij mij zo slecht in een 4 mans verdedigingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan miss ook wel
Nee.. verder is er hier wel wat veranderd ja. Het niveau is omlaag gegaan.quote:
Tot nu toe geen klagenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kaboul is bij mij zo slecht in een 4 mans verdediging![]()
bevalt hij wel in 3 mans?
Jij wordt normaal omringd door chicks?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee.. verder is er hier wel wat veranderd ja. Het niveau is omlaag gegaan.
Het internet in de trein is wel eens beter geweest.. ik heb geluk als ik ik nu kan posten.
Nee, maar er wordt niet meer zoveel over FUT gepost.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij wordt normaal omringd door chicks?![]()
![]()
Maar wil je daarmee zeggen dat je me mist?
wel veel minder PSV discussies dat welquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, maar er wordt niet meer zoveel over FUT gepost.
Nu ben ik bijna in Zwolle :w
Er is hier ook niemand meer over die expliciet voor PSV is en zijn mening op een fatsoenlijke manierkan uitenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wel veel minder PSV discussies dat wel
zijn toch nog wel meer psv'ers hier. al die blikmongolen weet ik niet waar ze voor zijn.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er is hier ook niemand meer over die expliciet voor PSV is en zijn mening op een fatsoenlijke manierkan uiten
Psv.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn toch nog wel meer psv'ers hier. al die blikmongolen weet ik niet waar ze voor zijn.
maar sowieso DutchSL toch ?
Zerokill ook alleen die wordt belachelijk gemaakt omdat hij weleens om coins gevraagd hadquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zijn toch nog wel meer psv'ers hier. al die blikmongolen weet ik niet waar ze voor zijn.
Mirallas is echt konko slechtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan miss ook wel
Daar moet Barfa ook staanquote:
En omdat ie altijd achter de feiten aanlooptquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zerokill ook alleen die wordt belachelijk gemaakt omdat hij weleens om coins gevraagd had
RTquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:51 schreef Fuszy het volgende:
Ff een goede cover er doorheen om de ochtend te breken
Ohja dat is het, was meer bedoeld als een Belgie Duitsland Frankrijk combiquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]Ik heb een 4-2-3-1 met Bundesliga + BPL
Haha nou hij is wel reeel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:03 schreef Zhano het volgende:
Killde zo'n gast in GTA Online, roept ie in zn mic "Yeah, fuck you!". Gaat ie mn auto staan slopen dus ik snipe hem neer. Zegt ie "Oh yeah, my bad for fucking up your car".
Alessandriniquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan mijn mening niet fatsoenlijk uiten, want ik schrijf te lange posts.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Welk lvl ben je ondertussenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:18 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Sta je dan met je auto op het dak van een shop
Zijn hoofd in-gamequote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:13 schreef wieisboos het volgende:
Mijn beste LM tot nu toe is deze meneer
[ afbeelding ]
+ 9 assists
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit nu in de trein naar Zwolle en die vertrekt over 7 minuten. Ik kom ook langs MeppelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ga nu ook weer naar Meppel
Maar de normale Diego Costaquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:36 schreef Kiid het volgende:
Ik vind spitsen met high/high echt verschrikkelijk. IF Costa leek me verschrikkelijk goed, maar hij liep overal behalve in de spits.
Heb hem in m'n fitness squad zitten en valt me zeker niet tegen! Enige nadeel is dat het een linkspoot is.quote:
Daar heb ik nog nooit mee gespeeld. Het is wel jammer dat je geen workrate kaartjes hebt ofzo waar je het definitief mee kan aanpassen.quote:
Loopt bij mij 2:1quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit mee gespeeld. Het is wel jammer dat je geen workrate kaartjes hebt ofzo waar je het definitief mee kan aanpassen.
Lewa IF vond ik matig.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef Kiid het volgende:
IF Lewandowski heeft: 27 wedstrijden, 32 doelpunten
Jovetic: 29 wedstrijden, 38 doelpunten
Als er ooit een IF Jovetic gaat komen dan moet ik die echt hebben
Echt een logische beredeneringquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:41 schreef Kiid het volgende:
IF Lewandowski heeft: 27 wedstrijden, 32 doelpunten
Jovetic: 29 wedstrijden, 38 doelpunten
Als er ooit een IF Jovetic gaat komen dan moet ik die echt hebben
hehe iddquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:44 schreef Zhano het volgende:
Thanks WieisboosHeerlijk de weg voor me vrijgemaakt bij de start
Mwah, ik vind hem niet heel bijzonder, maar ook niet echt slecht. Kan wel goed koppenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Lewa IF vond ik matig.
Vandaag Jovetic proberen
Dat je IF Jovetic moet hebben omdat normale Jovetic meer scoort dan IF Lewandowski. Dat is je onderbouwingquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, ik vind hem niet heel bijzonder, maar ook niet echt slecht. Kan wel goed koppen
@BDIL
Er staat geen eens een beredenering bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |