SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Jij maakt van niets iets. gr grquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit gaat er dus fout, je moet gewoon niet reageren...
als jij nou niet reageert hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit gaat er dus fout, je moet gewoon niet reageren...
Ze noemen me ook wel de duivel...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
als jij nou niet reageert he
bron van het kwaad
Ik ben god.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij maakt van niets iets. gr gr
http://www.futhead.com/14/players/142/djibril-cisse/ is beter maar zal wel niet in je team passen. Post nog eens een picje met spelers die je erin hebt?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/142/djibril-cisse/ is beter maar zal wel niet in je team passen. Post nog eens een picje met spelers die je erin hebt?
Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zou Lukaku een SIF krijgen voor zijn 2 goals vrijdag?
Ik ook, dus ik koop de IF maarquote:
Ja hij keepte best aardig, maar hij kwam nogal seniel over.quote:
Lukakuquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Lukaku doet af en toe zulke bizarre dingen als aanspeelpunt..echt niemand kan bij de bal als hij gaat afschermen
Gouden duoquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:27 schreef Ajacied7 het volgende:
Lekker Dré, 5-2 winst.Op naar divisie 1
Ik ga hem kopen en voor 15k weer verkopen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef DuTank het volgende:
Nog een Willems voor 2.4k BIN op kunnen pikken
Nu voor het exorbitante bedrag van 8.4k erop gezet. Ik ga lachen als ie daarvoor verkoopt.
doe dan, is 6k winstquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga hem kopen en voor 15k weer verkopen.
Volgens mij tellen deze wedstrijden ook gewoon mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:53 schreef Fuszy het volgende:
Schurrle heeft een hattrick gemaakt vanavond
Zal wel geen IF krijgen omdat het een wedstrijd op dinsdag was?
Ongelukkige invalbeurt. Scheurde gelijk zijn hamstring. Extra pijnlijk voor een Moslim natuurlijk.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ongelukkige invalbeurt. Scheurde gelijk zijn hamstring. Extra pijnlijk voor een Moslim natuurlijk.
Iemand tips of suggesties voor dit team?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:16 schreef Revontulet het volgende:
http://wefut.com/en/squad/1890
Dit gaat zo baas worden
Het was ook nog Neymar, maar het maakt niet uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:26 schreef Ajacied7 het volgende:
Dré had de kans om al zijn fouten in zijn leven in een keer goed te maken door met Hulk in de laatste minuut binnen te koppen. Mist die vuile cunt hem.
mwuahahaha ik wintersport en carnavalsvakantiequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
Geen wintersport dit jaar, ben ik bang. Tyfus UvA
aightquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:01 schreef ThadCastle het volgende:
Tim, na deze helft wil ik wel 1 potje coop. evt..
Joveticquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sturridge, Benteke of Jovetic in 4-3-3 (4) ?
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken om Neymar IF te kopen maar durf het niet, vind het wel een heel groot bedrag
Who cares zolang je maar plezier hebtquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
ik zit te denken om Neymar IF te kopen maar durf het niet, vind het wel een heel groot bedrag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |