Gratis geld snappen dit soort mensen vaak wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Daar zat ik ook even zo bij te kijken:
Kan ook een cadeau zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Vriendje heeft niet alleen dure shirtjes maar ook een Buddha to Buddha armband en die zijn peperduur.
mag toch? Hij bemoeit zich niet met haar financien, verstandigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Vriendje heeft niet alleen dure shirtjes maar ook een Buddha to Buddha armband en die zijn peperduur.
ze heeft vast nog nooit van Google gehoord.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef Ivo1985 het volgende:
MBO afgerond hebben en op je 46e niet zelf kunnen uitzoeken wat de overeenkomsten en verschillen zijn tussen huurtoeslag en huursubsidie![]()
Dan wil je je er gewoon niet in verdiepen.
Dit. Vroeger heette het huursubsidie (uitgevoerd door het ministerie van VROM) en nu heet het huurtoeslag (uitgevoerd door de Belastingdienst)quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Huursubsidie en huurtoeslag is gewoon hetzelfde toch
Hij stopt het geld maar zo veel mogelijk in goederen. Voordat het weg is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mag toch? Hij bemoeit zich niet met haar financien, verstandig
Tuurlijk mag dat. Maar ik begreep dat hij ook krap zat vanwege alimentatie en zo. Dus dat valt dan wel mee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
mag toch? Hij bemoeit zich niet met haar financien, verstandig
Wat maakt het uit wat haar vriend allemaal heeft en bezit? Hij voert zijn huishouden en zij voert dat van haar. Dat zijn gewoon twee aparte zaken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Kempi wil ze wel op sleeptouw nemen....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:06 schreef Thornado het volgende:
Kunnen die dochters er niet wat bijklussen ofzo?
Dan komt ze vast uit op huurtoeslag.nl of zorgtoeslag.nl en dan achteraf klagen dat je moest betalenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ze heeft vast nog nooit van Google gehoord.
Ok gelukkig was al bang dat ik het met m'n hbo ook niet wist.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dit. Vroeger heette het huursubsidie (uitgevoerd door het ministerie van VROM) en nu heet het huurtoeslag (uitgevoerd door de Belastingdienst)
Eh ja bedankt, ik zag niet dat ik de laatste was en de foon ging.quote:
vriendje heeft ook geen financieel probleemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
Geen probleem.... was het lekkere foonsex?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:10 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Eh ja bedankt, ik zag niet dat ik de laatste was en de foon ging.
helaasquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Geen probleem.... was het lekkere foonsex?
Zonde van tijd is het pas als je wat beters te doen hebt. En dat heeft ze niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:15 schreef MilaNL het volgende:
Ze heeft best wel gelijk. Als je zo'n toets hebt geprobeerd en je bakt er niks van is het zonde van de tijd.
Nu met John krijgt ze de baan wel, maar dat is omdat tv.
en geslaagd?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Haha zo'n uitzendbureau test voor een klantenservice, dan hoef je in feite alleen je naam correct te kunnen schrijven. Heb ik zelf ook ooit eens gedaan zo'n test
Poeh hee. en heeft het geholpen?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:18 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zeker, tijdens mijn studie bij de KPN helpdesk gewerkt
truequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:18 schreef SunChaser het volgende:
Zonder Televisie was ze nooit teruggebeld
Idd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:18 schreef SunChaser het volgende:
Zonder Televisie was ze nooit teruggebeld
Ronaldsen bellen....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef Thornado het volgende:
Crap...loopt mijn KPN app vast op moment-supreme
2 euro per jaar. Aanstellert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef maily het volgende:
Bezuinigen? En de tv op standby laten staan?
Ja duur hoor een led lichtje...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef maily het volgende:
Bezuinigen? En de tv op standby laten staan?
Volgens mij moet het kunnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:20 schreef SunChaser het volgende:
Hoe oud zijn die dochters, ivm grapjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |