Vond het wel een goed boek, maar wat mij betreft inderdaad niet 1 van z'n beste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:59 schreef Jester65 het volgende:
Mr. Mercedes net uit. Aardig boek, maar niet bijzonder. Komt ook een beetje door de overdreven aandacht voor gadgets. Net alsof King wil bewijzen dat ie echt wel met z'n tijd meegaat. Doet wat geforceerd aan.
Je moet het 2 keer lezen. De 2e keer pakt het je meer. Het is niet z'n toegankelijkste boek denk ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:16 schreef Jester65 het volgende:
Ik moet nog een kleine 100 bladzijden, maar hij zou niet in m'n top 15 komen, denk ik. Bij jou wel?
Een van z'n beste boekenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:15 schreef Manke het volgende:
Ben begonnen aan 22-11-1963, hoop dat het nog spannend wordt.
Een van de beste. Vooral als hij 's morgens wakker wordt, denkt "Het was maar een droom" en de lakens wegslaatquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:35 schreef thedeedster het volgende:
Laatst Pet Sematary (dodenwake) herlezen. Wat een heftig boek is dat toch...
Het is eigenlijk ook nog eens achterstevoren geschreven. Hij begint bij het eind van het boek.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:55 schreef Jester65 het volgende:
Ik ga maar weer eens een poging doen om deel 1 van De Donkere toren te lezen. Ik lees hier overal dat het slechts een lange inleiding is, en dat de rest toegankelijker is. 158 bladzijden valt te overzien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |