Ja klopt, de NoodZaak.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Is dat Noodzaak? Heb namelijk alleen de NL titels liggen en wil er graag weer eentje lezen nadat ik 22-11-1963, Donkere Toren en Het heb gelezen
Ik heb alle kings in het Nederlands. Als ik de engelse wil lezen pak ik wel een epubquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:55 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ja klopt, de NoodZaak.
Ik heb helaas ook de Nederlandse versie. Zou graag mijn boekenkast willen updaten naar alleen maar de Engelstalige versies maar dat wordt een beetje duur geintje. Heb nu zo'n beetje 20 King boeken denk ik.
Maar de NoodZaak is een aanrader. Typisch King verhaal over een kleine gemeenschap (terugkerende Castle Rock, Maine) die door iets of iemand totaal ontwricht wordt.
Ben niet zo bekend met de eReader dingen (twijfel nog steeds heel erg of ik er eentje moet aanschaffen), maar wat is een ePub?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb alle kings in het Nederlands. Als ik de engelse wil lezen pak ik wel een epub
Ik heb er veel in het Nederlands, voor Engels download ik wel een epubje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 14:55 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ja klopt, de NoodZaak.
Ik heb helaas ook de Nederlandse versie. Zou graag mijn boekenkast willen updaten naar alleen maar de Engelstalige versies maar dat wordt een beetje duur geintje. Heb nu zo'n beetje 20 King boeken denk ik.
Maar de NoodZaak is een aanrader. Typisch King verhaal over een kleine gemeenschap (terugkerende Castle Rock, Maine) die door iets of iemand totaal ontwricht wordt.
digitaal boek. Ik lees ze op mijn telefoon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:26 schreef Spaulding het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met de eReader dingen (twijfel nog steeds heel erg of ik er eentje moet aanschaffen), maar wat is een ePub?
The stand, Storm of the century en The shiningquote:
PM.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 16:55 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
The stand, Storm of the century en The shining
gekocht? Ik wil m ookquote:Op woensdag 4 november 2015 13:41 schreef Roland_Deschain het volgende:
Ik heb het audiobook van Dronken Vuurwerk. Nog niet geluisterd maar een verhaal over een vuurwerkwedstrijd lijkt me erg cool.
Niet gekocht. "Gevonden" op het internet.quote:
ah die heb ik ook gevondenquote:Op woensdag 4 november 2015 13:56 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
Niet gekocht. "Gevonden" op het internet.![]()
Wel de engelse versie btw.
Jij leest hem in het Engels? De Nederlandse is nog niet uit volgens mij?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben halverwege in Bazaar van boze dromen. Met name omdat er 5 verhalen in staan die ik al gelezen heb (Mile 81, a Death, Morality, UR en Blockade Billy). Van de verhalen die ik nog niet gelezen heb vind ik 'the Dune' tot nu toe de beste.
Maar ik hoop eerlijk gezegd op nog wat betere verhalen.
Ja hoor, sinds gisterenquote:Op woensdag 4 november 2015 14:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jij leest hem in het Engels? De Nederlandse is nog niet uit volgens mij?
Gelezen en aan te raden. Was wel even inkomen in het verhaal en er lopen meer verhaallijnen die uiteindelijk wel bij elkaar uitkomen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 10:33 schreef Hexx. het volgende:
Iemand De Eerlijke Vinder al gelezen? Is het aan te raden?
Ja, dat laatste had ik al begrepen. Ik zal het dan maar kopen zometeenquote:Op zaterdag 14 november 2015 07:52 schreef JaapB het volgende:
[..]
Gelezen en aan te raden. Was wel even inkomen in het verhaal en er lopen meer verhaallijnen die uiteindelijk wel bij elkaar uitkomen.
Was even weer de herkenning van de hoofdrolspelers uit Mr. Mercedes weer oppiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |