Ik kende het al voordat gta bestond, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kende Radio Mirror Park al voordat jij GTA V speelde joh, poser.
ach man,quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:21 schreef kensei het volgende:
[..]
Ik kende het al voordat gta bestond, dat was echt fantastisch
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kende Radio Mirror Park al voordat jij GTA V speelde joh, poser.
Ik wil wel, maar op dit moment kan ik niet. Later wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil mij even helpen om te racen met mijn elegy zodat ik alle updates voor deze wagen vrijspeel?
Gewoon om en om winnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel helpen vanavond maar ik moet even kijken of dat gaat. Gisteren in de bad sport pool gekomen omdat een onozelaar een armored truck ramde waar mijn stickies op zaten om de deur op te blazen...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie wil mij even helpen om te racen met mijn elegy zodat ik alle updates voor deze wagen vrijspeel?
Gewoon om en om winnen.
Van 1 keer een auto opblazen om je toch niet in de bad sport pool??quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:47 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ik wil wel helpen vanavond maar ik moet even kijken of dat gaat. Gisteren in de bad sport pool gekomen omdat een onozelaar een armored truck ramde waar mijn stickies op zaten om de deur op te blazen...
Dat krijg je als je nooit glitches gebruikt, en gewoon netjes missies doet om geld te verdienen. Maar een auto opblazen...ho maar.
Nee. Anders had iedereen daar wel eens ingezeten. Lisker is gewoon een structurele verhicle destroyerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:57 schreef kensei het volgende:
[..]
Van 1 keer een auto opblazen om je toch niet in de bad sport pool??
Veel pelzier man!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nja, vanavond ben ik er niet.
Ik ga om 16u weg en dan ben ik er pas volgende week weer.
Deze boy gaat even shinen op Mallorca
#afkickenvangta #hardknocklife #jwtz
Neuh ik heb niet echt gigantisch veel auto's opgeblazen, daarom was ik zo verbaasd. Ik was gewoon missies aan het doen toen er een armored car zowat bij mijn voordeur spawnde. Toen ik die auto opblies (Kon ik ook nog niet eens iets aan doen) kreeg ik meteen een hoedje.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:59 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee. Anders had iedereen daar wel eens ingezeten. Lisker is gewoon een structurele verhicle destroyer![]()
10k voor degene die hem opblaast met een sticky bombquote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:50 schreef Painore het volgende:
[ afbeelding ]
CHROME TAGTEAM BITCHESZZ
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
10k voor degene die hem opblaast met een sticky bomb
[..]
[..]
Haha, jaloers lieverd? <3quote:Op woensdag 16 oktober 2013 13:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |