Verslijt u mij soms voor achterlijk?¿quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:10 schreef kensei het volgende:
[..]
Kijk dan ook eens op internet waardoor de problemen zijn opgelost
Zoek dan eens op uPnP en DNS en GTA onlinequote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:57 schreef DownBusiness het volgende:
[..]
Verslijt u mij soms voor achterlijk?¿
Wanneer ik op internet kijk komt er elke keer als oplossing: 'patch' of 'wachten tot het is gemaakt' wat dus eigenlijk hetzelfde betekend.
Misschien dat jij wel een oplossing hebt gelezen ergons?
Deel het aub
Vanuit de schuur is net zo makkelijk, alleen je moet langer wachten tot ze ernaartoe lopenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:59 schreef -Techno- het volgende:
Ja WTF! Rockstar heeft survival mode aangepast![]()
Nu kan je niet meer op het dak zitten in Boneyard..... Zodra je het dak opklimt begint er een timer te lopen en daarna wordt je gekickt.
Het is zelfs veel makkelijker. Met 2 man kun je hem al halen, als er een 3e en 4e bijzit wordt het te makkelijk. Je moet er alleen wel geduld voor hebben inderdaad. Scheelt wel als echt iedereen in de schuur zit. Dan komen ze er wel sneller op af.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Vanuit de schuur is net zo makkelijk, alleen je moet langer wachten tot ze ernaartoe lopen
DIe survival waarbij en treinstellen staan is veel makkelijker nog. Daar heb je een lege treinding waar je in kan zitten. Dan kan je niet geraakt worden en heb je geen last van heli squote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:59 schreef -Techno- het volgende:
Ja WTF! Rockstar heeft survival mode aangepast![]()
Nu kan je niet meer op het dak zitten in Boneyard..... Zodra je het dak opklimt begint er een timer te lopen en daarna wordt je gekickt.
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef Furdinand het volgende:
Mirror park is het beste radiostation, maar dat kennen jullie waarschijnlijk niet. Is heel underground.
Ja klopt is ook zo, maar vond het juist tof om verschillende "tactieken" te gebruiken. Ik begon altijd op het dak en later ging ik dan de schuur in. Variatie in tactieken is juist mooi en Rockstar moet dat weer verpesten....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:00 schreef kensei het volgende:
[..]
Vanuit de schuur is net zo makkelijk, alleen je moet langer wachten tot ze ernaartoe lopen
omdat je xboxer bent of inactiefquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:12 schreef Catch_me het volgende:
wtf hoezo lig ik ineens uit de crew???
Nee, Radio Los Santos en West Coast Classics zijn de beste radiostations.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef Furdinand het volgende:
Mirror park is het beste radiostation, maar dat kennen jullie waarschijnlijk niet. Is heel underground.
In welk nummer zeggen ze steeds "burn rubber" op radio los santos?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:23 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Nee, Radio Los Santos en West Coast Classics zijn de beste radiostations.
Clyde Carson - Slow Downquote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:27 schreef kensei het volgende:
[..]
In welk nummer zeggen ze steeds "burn rubber" op radio los santos?
Je moet een brood kopen bij de supermarkt, als je hem afrekent gooi je het brood op de grond en begin je erop te stampen en dan kijkt die kassameisje je zo aan van wat doe je met dat brood?! En jij zegt dan ik heb hem toch gekocht!!11!1einz!!!1!11!!!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:31 schreef SevD het volgende:
[..]
Zodra die nieuwe binnen is symbolisch er op gaan stampen, springen, in de fik steken etc etc etc
Ik luister wel gewoon naar mijn eigen muziek. Geen gta radio voor nodig.quote:
Hey bedankt!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 10:57 schreef Vexillum1988 het volgende:
[..]
Zoek dan eens op uPnP en DNS en GTA online
Probeer eerst eens bij de internetinstellingen van de console een handmatige DNS in te stellen. 8.8.8.8 en 8.8.4.4 (google)
Ik kende Radio Mirror Park al voordat jij GTA V speelde joh, poser.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:01 schreef Furdinand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |