Zeg wat is dat nou meid?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 17:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Valt me net op. Bij mijn naam in de op staat de verkeerde SS! Ik ben hohothreesnowymen niet, maar sodaclub. Kan dat worden aangepast? Kkthxbye
Nee! Sodaclub, wat doe je nou?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:19 schreef sodaclub het volgende:
[..]
Zeg wat is dat nou meid?
Jat even iemand anders haar identiteit.
Ik weet niet wat jij met je post bedoelt
maar mijn woede is nog niet bekoeld
Neem je woorden dus maar snel terug
En ga niet over sodaclub haar rug
kusjekroel
Daar zou ik ook héél boos om worden!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:19 schreef sodaclub het volgende:
[..]
Zeg wat is dat nou meid?
Jat even iemand anders haar identiteit.
Ik weet niet wat jij met je post bedoelt
maar mijn woede is nog niet bekoeld
Neem je woorden dus maar snel terug
En ga niet over sodaclub haar rug
kusjekroel
Voor het breken van jouw hart voel ik mij niet verantwoordelijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee! Sodaclub, wat doe je nou?
Ik dacht dat ik wel kon vertrouwen op jou.
Messing with the minds yo,
dat is Secret Santa op topniveau.
Zie je niet het voordeel voor ons beiden?
Het wordt nóg lastiger om onze ware identiteit te herleiden.
Maar helaas, jij blijkt nu slechts een spelbreker,
Door niet mee te gaan in deze breinbreker.
En ook nog, -erger-, een hartenbreker.
Mijn hart.
Ik weet niet wat jij metquote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:40 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Daar zou ik ook héél boos om worden!![]()
quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:46 schreef sodaclub het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij metinsinueert, maar ik wens graag buiten al die mindfuckerij gehouden te worden
jou treft geen blaamquote:
Is dit de eerste SS-rel van 2013?*quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:57 schreef Olf het volgende:
Rellen met kloons! Dat is rellen voor gevorderden, en zover ben ik nog niet voor men denkt; dat zal Olf wel zijn
Het is aan jou of deze rel doorzetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is dit de eerste SS-rel van 2013?*
Alhoewel het erop lijkt dat 'ie alweer voorbij is voor 'ie goed & wel begonnen is
* & nadat de lootjes getrokken zijn
Mijn chocoladepepernoot kwam terug naar boven.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:21 schreef Olf het volgende:
Ik heb trouwens HET BESTE SS-CADEAU OOIT GEVONDEN. Het is alleen beschikbaar op kindle dus helaas kan ik het niet vragen. Iets voor een van jullie? Lees de prachtige beschrijving.
Taken by the T-Rex, Dinosaur Erotica
Geheim.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:26 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Mijn chocoladepepernoot kwam terug naar boven.![]()
![]()
Maar toch, een vreemd soort fascinerend. En vertel eens, hoe kwam jij hier precies bij?
Ik moet dan aan Vlindur denkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:27 schreef Olf het volgende:
[..]
Geheim. Moet mijn lootje maar geen erotisch leesmateriaal vragen.
quote:
Ook jullie lootjes hebben een ontvangerquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef Olf het volgende:
Maarrrrrr waar waren we? Even en collectief gedicht voor de kloonlozen?
Beste gotc, Sam en Sull,
Nog maar 3 dat ie niet veul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |