quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
stond je 3x voor de spiegel ja?
Oh. Was dat het. Ik vond ze al zo bekend voorkomen johquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
stond je 3x voor de spiegel ja?
Hup, aan de strijk dan!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:09 schreef As1981 het volgende:
Jongens dit volg ik toch allemaal niet. Ik heb overdag kinderen te entertainen en in de avond mijn huishouden.
En dan is het pas deel 12.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:09 schreef As1981 het volgende:
Jongens dit volg ik toch allemaal niet. Ik heb overdag kinderen te entertainen en in de avond mijn huishouden.
Ik doe niet aan huishouden, zwaar overrated is dat!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:09 schreef As1981 het volgende:
+1. Op alles.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:12 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik doe niet aan huishouden, zwaar overrated is dat!![]()
Ik hoop niet dat mijn santa dus mijn pakje langs wilde komen brengen...
Geloof je het zelf, cocotrinomium!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:14 schreef bellelena het volgende:
* bellelena ook nietik lees wel mee stilletjes vanuit een hoekje
Knap hè!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Gulara! Je bent weer niet van de wereld afgevallen toen je onderop lag
Swiffer!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:28 schreef Sonnetje85 het volgende:
Oh en stofzuigen vind ik zulk ondankbaar werk...heb ik net een stofzuiger door mn huis gejast en binnen 12 uur kan ik weer beginnen![]()
Kinderen....
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:30 schreef Saffier het volgende:
* Saffier gaat naar bed
Maar niet voordat ik heb verteld dat ik mijn lijstje heb aangevuld voor mijn Santa
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:33 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Maar dan hou ik,de kruimels![]()
Of die zo hop de confectorput inswifferen
Ah top!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]Zie je niks meer van! Opgelost, slotje!
Lieve Loj,quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef Loj het volgende:
[..]
Lieve SantaLo,
Ik ben hartstikke schuldig,
Ik was gewoon wat ongeduldig.
Ik wou zo graag weten wie je bent,
En verloor mezelf in het moment.
Kun je mij vergeven,
Vraag ik nu met angst en beven.
Dan ga ik morgen zelf speuren
En zal dit nooit meer gebeuren.
Dat is goed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ook. Ik heb net mijn lijstje verder aangevuld, omdat ik me schuldig voelde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet altijd een beetje aan de term "Duitse helm" denken bij het zien van jouw naam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Superhelm_K het volgende:
Zijn er ook nog superhelmen in de zaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |