das geen antwoord op mijn vraagquote:
bladerdeeg. Geen idee of het recept goed is. Het is iig makkelijker dan poepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
das geen antwoord op mijn vraag
(bladerdeeg of zelf gemaakt deeg? Ik zoek nog goed recept)
ah ok, ja ik wil dus zo'n deeg recept want met bladerdeeg is lekker, maar ander (korst)deeg is nog lekkerderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bladerdeeg. Geen idee of het recept goed is. Het is iig makkelijker dan poepen.
Helaas niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
Ben wel benieuwd naar wie er nu lurkt
Kun jij zeker niet zien he, Taart?
Dan is het een goed receptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bladerdeeg. Geen idee of het recept goed is. Het is iig makkelijker dan poepen.
Hrrrrquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Ik had gisteravond "overnight oates" gemaakt om te proberen vanochtend. Blijk ik de verkeerde havervlokken gebruikt te hebben..... het was net een soort slappe gladde betonmortel geworden![]()
![]()
dat was dus eenquote:
Als je dat opeet weet je zeker dat je de komende uren geen honger meer hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Ik had gisteravond "overnight oates" gemaakt om te proberen vanochtend. Blijk ik de verkeerde havervlokken gebruikt te hebben..... het was net een soort slappe gladde betonmortel geworden![]()
![]()
Ik vond dat ook een best veelbelovend concept..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
![]()
ja ik roerde erdoor en dacht NO WAYquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je dat opeet weet je zeker dat je de komende uren geen honger meer hebt
ik wil minder koolhydraten gaan eten en meer vezels, havervlokken werken erg goed voor hart- en bloedvaten, cholesterolverlagend en hebben veel vezels, dus super gezond. Maar nu moet het nog lukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een best veelbelovend concept..
nopequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een appelboom in de tuin? Vind ik wel wat voor jullie
Ik vrees dat ik er te lam voor ben om dat 's avonds te doen, terwijl ik 's ochtends toch tijd genoeg hebquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wil minder koolhydraten gaan eten en meer vezels, havervlokken werken erg goed voor hart- en bloedvaten, cholesterolverlagend en hebben veel vezels, dus super gezond. Maar nu moet het nog lukken
serieus? Begin je dan zo laat of sta je vroeg op?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik er te lam voor ben om dat 's avonds te doen, terwijl ik 's ochtends toch tijd genoeg heb
Ik sta altijd vroeg opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:55 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? Begin je dan zo laat of sta je vroeg op?
Ik sta altijd zo laat mogelijk op
En ik ontbijt eigenlijk altijd even snel in de auto onderweg tegenwoordig
godsammequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik sta altijd vroeg op.
Ik heb twee uur nodig om op gang te komen 's ochtends![]()
Dat is inclusief ontbijten en hont uitlaten
ik wel hoor, of was het Church en heb je die weer opgegraven?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb een appelboom op mn dode kat geplant. Boom groeit als een malle maar niemand wil de appels eten. Echt raar
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wel hoor, of was het Church en heb je die weer opgegraven?
onchristelijke tijden man!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Dwyn het volgende:
Mijn collega's vroegen vanochtend af waarom ik om half 5 op sta als ik zo dichtbij woon. Omdat ik een uur nodig heb om een beetje menselijk te worden.
Als ik om half 8 de deur uit moet, sta ik om half 6 opquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme
En als je nou om 8 uur op werk moet zijn of weet ik het wat?
maar ja, ik ben dan ook een extreem avond/nachtmens
echt?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we hadden al een prima boom. Het is geen hectare he
Huuuuuhquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik om half 8 de deur uit moet, sta ik om half 6 op.
Soms maak ik er 6 uur van en red ik dat ook wel, dan moet ik alleen wat minder lang douchen en m'n ipad niet meenemen naar de wc
Brrrrr.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik om half 8 de deur uit moet, sta ik om half 6 op.
Soms maak ik er 6 uur van en red ik dat ook wel, dan moet ik alleen wat minder lang douchen en m'n ipad niet meenemen naar de wc
Whehequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
ik wel hoor, of was het Church en heb je die weer opgegraven?
Ja, ik weet het. En dan ook gelijk menselijk contact om 6 uur. Ik kan het niet altijd aan.quote:
Oh hoi.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Whehe
Ik sta altijd een half voor ik weg moet op. Ik haat lange ochtendroutines
ik zou die mensen willen slaanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. En dan ook gelijk menselijk contact om 6 uur. Ik kan het niet altijd aan.![]()
'Heb je al kressants!!'
Daar heb ik ook wel eens last vanquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou die mensen willen slaan
En ik vraag me af en toe serieus af waarom ik met mensen werk, want velen wil ik ook slaan
's Avonds douchen ftwquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh hoi.
Tenzij douchen. Dan is het een kwartiertje eerder.
Ja, soms vraag ik mij af of mensen denken dat wij op een stretcher achter slapen en gewoon naar voren worden gerold als het zes uur is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou die mensen willen slaan
En ik vraag me af en toe serieus af waarom ik met mensen werk, want velen wil ik ook slaan
hehehehhee, I feel ya bro!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel eens last van
Wij begonnen bij de appie een uur voor openingstijd met bakken, dus ik vind het niet zo gek dat mensen dat verwachten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, soms vraag ik mij af of mensen denken dat wij op een stretcher achter slapen en gewoon naar voren worden gerold als het zes uur is.![]()
Ik ben er om 5 voor 6. Om 10 over 6 zitten de kressants in de oven en 24 minuten later zijn ze klaar. Er zullen nooit eerder dan dat kressants zijn.
Tja, alles voor zes uur is nachttoeslag en daar beginnen ze echt niet aan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wij begonnen bij de appie een uur voor openingstijd met bakken, dus ik vind het niet zo gek dat mensen dat verwachten.
en toch proberen hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, soms vraag ik mij af of mensen denken dat wij op een stretcher achter slapen en gewoon naar voren worden gerold als het zes uur is.![]()
Ik ben er om 5 voor 6. Om 10 over 6 zitten de kressants in de oven en 24 minuten later zijn ze klaar. Er zullen nooit eerder dan dat kressants zijn.
Ik kan tegen die van mij nog zeggen "als je nou niet heul gauw normaal doet dan ga je maar even op je kamer afkoelen"quote:
Ja, aan de ene kant snap ik het ook wel. Maar als je een oven vol bleke kressants achter me ziet, denk logisch na ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
en toch proberen he
Ik zou het ook vragen hoor, als ik om 1 over 6 de winkel binnen zou stappen. Winkel open = jullie moeten verse kressants hebben
ik trap ze dan gewoon mijn kamer uitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan tegen die van mij nog zeggen "als je nou niet heul gauw normaal doet dan ga je maar even op je kamer afkoelen"
6 uur 's morgens hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant snap ik het ook wel. Maar als je een oven vol bleke kressants achter me ziet, denk logisch na ofzo.
Mensen in supermarkten zijn niet eens in staat om bordjes op a2-formaat 10 centimeter van hun hoofd te lezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:06 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ja, aan de ene kant snap ik het ook wel. Maar als je een oven vol bleke kressants achter me ziet, denk logisch na ofzo.
Ik douche het liefst 's ochtends, dus zolang het niet té goddeloos vroeg is, doe ik dat ook gewoon.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
's Avonds douchen ftw
behalve in het weekend, dan douche ik wel in de ochtend
Dat is zeker waar.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mensen in supermarkten zijn niet eens in staat om bordjes op a2-formaat 10 centimeter van hun hoofd te lezen
Dat vond ik altijd zo grappig als ik 's nachts gewerkt had, die lui die net wakker waren en weg moesten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:07 schreef Molo het volgende:
Ik heb dat soms als ik mensen uit de nachtdienst tegen kom, die hyperend door de gang ofzo lopen op weg naar buiten, daar kan ik echt zo niet tegen. Zo van ""ga lekker dood ofzo, opbokken... weet je wel hoe laat het is man?"
I know.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn, alles wat ik op de uni leer komt erop neer dat mensen vooral dom en lui zijn. Dus ik snap best dat ze je dan vragen, dat kost minder moeite dan zelf nadenken
Ze gaan echt niet veranderen
mensen zijn 's ochtends vaak bang van mequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat vond ik altijd zo grappig als ik 's nachts gewerkt had, die lui die net wakker waren en weg moesten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dwyn, alles wat ik op de uni leer komt erop neer dat mensen vooral dom en lui zijn. Dus ik snap best dat ze je dan vragen, dat kost minder moeite dan zelf nadenken
Net als kuddegedragquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kom dan net bij de doorgesnoven, doorgezopen lui vandaan. Not impressed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
mensen zijn 's ochtends vaak bang van me
Onze vergaderingen beginnen vrijwel altijd in de ochtend, vroeg. Dan wil je geen discussies met mij
nee weet ik, en je hebt volledig gelijkquote:
Of met zijn allen in één lange rij voor drie kassa's en dan boos naar de bakker kijken dat de rij zo lang is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Net als kuddegedrag
"voor die kassa staan 3 mensen, voor die andere kassa staat niemand. Laat ik naar die kassa met 3 mensen gaan en dan klagen over de rij"
ja das waar, dan val ik nog wel meequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kom dan net bij de doorgesnoven, doorgezopen lui vandaan. Not impressed.
Gaaf.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:13 schreef Molo het volgende:
Koos is aan het karaoken achter zijn laptop![]()
![]()
Het tofste is dat het binnen een minuut gelakt is en heul lang blijft zittenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis het toffe aan texture nog steeds geloof ik. :v
Das gewoon goeien handel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik mis het toffe aan texture nog steeds geloof ik. :v
Nope, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het tofste is dat het binnen een minuut gelakt is en heul lang blijft zitten
ik heb net gezegd dat mijn gaydar enrstig af ging en nu draait hij gelukkig weer braaf Rammsteinquote:
ja vaak wel idd, maar die groene van hierboven si wel heul tof vind ikquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar met glitter vind ik wel toffer dan zonder.
Och, ik mag daar niets over zeggen naar het schijnt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
Koos is nogal bijzonder opgevoed, dus dat heeft wel wat sporen in muzieksmaak achter gelaten
bij Joop of HOE?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, ik mag daar niets over zeggen naar het schijnt.
Ja kloptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
ja vaak wel idd, maar die groene van hierboven si wel heul tof vind ik
die kleur staat mij niet, maar de kleur op zich is wel tof jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
En die lila vind ik ook wel mooi
Ik kreeg nog net geen patsen van 'm toen ik deze ging meezingen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg nog net geen patsen van 'm toen ik deze ging meezingen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef Molo het volgende:
Uiteraard zingt Koos het nu meteen mee en fluit hij stukken
En je Koos Alberts special edition Greatest Hits dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik hoef bepaalde cd's niet mee te nemen geloof ik.
Erger.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
En je Koos Alberts special edition Greatest Hits dan?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Erger.
M'n Bon Jovi-collectie jonge.
Kan ik ook meezingen.quote:
+1quote:
Ook weer waarheid.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1
Hoewel ik er niet direct plezier in heb
ja ik ook, ondanks het Spaansquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoor ook echt alleen de happy hardcore variant erdoor.
+1, kom er nu pas achter dat er een niet-happy-hardcore-variant bestaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoor ook echt alleen de happy hardcore variant erdoor.
Nee, dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
+1, kom er nu pas achter dat er een niet-happy-hardcore-variant bestaat![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kreeg nog net geen patsen van 'm toen ik deze ging meezingen.
Jat ook gelijk z'n bazentuinbroek!quote:
Goeien!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jat ook gelijk z'n bazentuinbroek!
het is wel HD qualität he, heb je er wel HD van genoten?quote:
ik heb dat filmpje niet aangeklikt, ik kan dat ook zelf zingenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
het is wel HD qualität he, heb je er wel HD van genoten?
ah komop die wist je toch wel?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dit vond ik ook zo'n ontdekking:
Zo velen nummers waarvan je je niet realiseert dat het covers zijn
DAS TOCH ANDERS JA!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje niet aangeklikt, ik kan dat ook zelf zingen
Soberzo de spleet tussen de tanden.quote:
en de HD ERVARING!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soberzo de spleet tussen de tanden.
Ik ken alleen de ouwe geloof ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
en de WIZO cover
Zo slecht dit en hij zit nu mee te drummen en mee te zingen
In het fucking Frans
Ik weet hetquote:
En van deze ken ik ook alleen de oudequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:29 schreef Molo het volgende:
en de WIZO cover
Zo slecht dit en hij zit nu mee te drummen en mee te zingen
In het fucking Frans
Echt waar?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ach, ik kom tenminste niet uit de generatie die dacht dat "let the sun shine in" van de Zonnatura-reclame was
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij moesten bij de Appie de kassamiepjes en vakkenvullertjes uitleggen dat het nummer al bestond
Bij het afrekenen:quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij moesten bij de Appie de kassamiepjes en vakkenvullertjes uitleggen dat het nummer al bestond
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ach, ik kom tenminste niet uit de generatie die dacht dat "let the sun shine in" van de Zonnatura-reclame was
heerlijkquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij het afrekenen:
"mevrouw, wat is dit?"
"dat is nou een courgette"
![]()
![]()
en in de Bijlmer C1000 vragen naar piccalilly was ook mooi. Geloof dat dat ventje eerst dacht dat ik een vet racistische opmerking maakte ofzo, aan zijn blik te zienquote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
en in de Bijlmer C1000 vragen naar piccalilly was ook mooi. Geloof dat dat ventje eerst dacht dat ik een vet racistische opmerking maakte ofzo, aan zijn blik te zien
Da's best matig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bon Jovi.
En meh, huisgenoten hebben mij pas spacecake voorgezet zonder te melden dat het spacecake was. Dit hoorde ik van een ander huisgenootje. Zitten ze nu grappen te maken over die cake, keihard lachen, en mij nog steeds niks vertellen.
Dat hele concept van mij niet vertellen wat er inzat vind ik nog geeneens zo'n probleem, al is dat ook niet zo netjes, maar het nu nog steeds stilzwijgen terwijl ze grappen erover maken die ik dan dus niet zou snappen vind ik wel een beetje triest.
hahahahahhaa, briljantquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
1 van die vakkenvullertjes kwam ons ook eens vragen wat kwakkemolie was, daar vroeg een klant naar
ERMAGERD TRAPTE JE ER IN?quote:
NET WAS ZE ER NOGquote:
om deze post moest ik lollerenquote:
dat is inderdaad redelijk kansloos zegquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bon Jovi.
En meh, huisgenoten hebben mij pas spacecake voorgezet zonder te melden dat het spacecake was. Dit hoorde ik van een ander huisgenootje. Zitten ze nu grappen te maken over die cake, keihard lachen, en mij nog steeds niks vertellen.
Dat hele concept van mij niet vertellen wat er inzat vind ik nog geeneens zo'n probleem, al is dat ook niet zo netjes, maar het nu nog steeds stilzwijgen terwijl ze grappen erover maken die ik dan dus niet zou snappen vind ik wel een beetje triest.
Drugs voeren aan iemand die dat niet weet is echt not done..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bon Jovi.
quote:
Ermagerd mijn garp werktequote:
Ja, dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Drugs voeren aan iemand die dat niet weet is echt not done..
Dafuq, wat een teringlijers, ik zou echt boos zijn. Ik snap ook niet dat je het niet erg vind dat ze je iets geven waarvan je niet weet wat erin zitquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bon Jovi.
Gij garpert.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Ermagerd mijn garp werkte
Action/Blokker/Bart Smit, 1 euro voor een pakje van 10?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef Mss het volgende:
Maarre ik wil een beroep doen op je ebayskills. Ik ben op zoek naar een stuk of 150 glowsticks en het lukt me niet echt om daar nou een goeien deal voor te vinden. Dat lijkt me namelijk uitermate geschikt spul om velen goedkoop uit china te importeren
De chick bij de Jumbo hier vroeg laatst wat zilvervliesrijst was toen ik het kochtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef Molo het volgende:
Meisje hier bij de AH vroeg wel wat houmous was en of dat lekker was, dus wij een beetje kletsen. Zei ze een volgende keer dat ze het gekocht had en geprobeerd had, dat vond ik wel heel cute
Tbh zou ik er ook al niet om kunnen lachen als ze het niet eens gemeld hebben...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bon Jovi.
Xenos.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Action/Blokker/Bart Smit, 1 euro voor een pakje van 10?
quote:
quote:
Het ligt niet aan mij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is inderdaad redelijk kansloos zeg
bb ook!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tbh zou ik er ook al niet om kunnen lachen als ze het niet eens gemeld hebben...
En ohaionesie
![]()
het is Bami, die is veel te lief voor deze wereldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dafuq, wat een teringlijers, ik zou echt boos zijn. Ik snap ook niet dat je het niet erg vind dat ze je iets geven waarvan je niet weet wat erin zit
DAN WAS HET NIET DWYN HIHAHO!!!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
De chick bij de Jumbo hier vroeg laatst wat zilvervliesrijst was toen ik het kocht
Ik wil wel even zoeken hoor (ebayquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
Bij Xenos zijn ze ¤1,50 dus wellicht dat je nog wel voor onder de ¤20 zo'n HOEveelheid kan kopen. Maar het hoeft niet natuurlijk.
Voor hetzelfde geld was je daarna nietsvermoedend in de auto gestapt, ik noem maar watquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja weet je, ik heb er niks van gemerkt. Ben volgens mij niet bijster gevoelig voor die dingen.
Maar het is eigenlijk wel echt asociaal idd.
Ik heb er ook geen moment om gelachen hoor. Verklaarde wel waarom ze zo geïnteresseerd waren in hoe mijn avond koor was. En wat die dingetjes in de cake waren (zag wel wat zitten, maar had nog nooit spacecake op, dus herkende dat niet als zodanig).quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Tbh zou ik er ook al niet om kunnen lachen als ze het niet eens gemeld hebben...
En ohaionesie
![]()
ermahgerd, foto van naakte bb in onesie?quote:
Als ik die dingen ook maar enigszins vertrouwde qua sterkte, had ik het gedaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat moet je bij je volgende hardloopwedstrijd doen
het kan gewoon nooit. Al helemaal niet als ze ouder zijn dan 16.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja weet je, ik heb er niks van gemerkt. Ben volgens mij niet bijster gevoelig voor die dingen.
Zoiets kan heel lang duren voordat het iets gaat doen he, daarom gaan mensen juist de fout in omdat ze nog meer gaan eten omdat ze denken dat het niets doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
heb je er wat van gezegd of ga je er wat van zeggen? Hier gaan mensen een behoorlijke grens over hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moment om gelachen hoor. Verklaarde wel waarom ze zo geïnteresseerd waren in hoe mijn avond koor was. En wat die dingetjes in de cake waren (zag wel wat zitten, maar had nog nooit spacecake op, dus herkende dat niet als zodanig).
Ben wel rustig een stuk van 20 minuten gaan fietsen, en ze wisten ook dat ik de deur uitging. Autorijden kan ik gelukkig uberhaupt niet, maar het is wel een rare actie van ze ja.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld was je daarna nietsvermoedend in de auto gestapt, ik noem maar wat
je blogpost is hypercool man!!!quote:
Dan heeft er (gelukkig voor jou) vrij weinig ingezeten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moment om gelachen hoor. Verklaarde wel waarom ze zo geïnteresseerd waren in hoe mijn avond koor was. En wat die dingetjes in de cake waren (zag wel wat zitten, maar had nog nooit spacecake op, dus herkende dat niet als zodanig).
tenzij mentaal geretardeerd of sadistisch ingesteld..... of gewoon mongolenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het kan gewoon nooit. Al helemaal niet als ze ouder zijn dan 16.
Ditquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Drugs voeren aan iemand die dat niet weet is echt not done..
True. Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat moet brengen, maar wil wel duidelijk maken dat ze dit niet nog een keer hoeven te flikken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
heb je er wat van gezegd of ga je er wat van zeggen? Hier gaan mensen een behoorlijke grens over hoor
Mja, ik heb niet zo'n groot stuk op na wel een grote maaltijd, en merk van een gewone joint ook niet heel veel. Maar het gaat niet zozeer om de gevolgen als wel om het principe.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zoiets kan heel lang duren voordat het iets gaat doen he, daarom gaan mensen juist de fout in omdat ze nog meer gaan eten omdat ze denken dat het niets doet
Het gaat er niet echt om dat het nu goed gegaan is, het had ook makkelijk mis kunnen gaan, ze moeten gewoon weten dat ze te ver gegaan zijn en dat ze dit soort grapjes niet bij jou of bij iemand anders moeten flikken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ben wel rustig een stuk van 20 minuten gaan fietsen, en ze wisten ook dat ik de deur uitging. Autorijden kan ik gelukkig uberhaupt niet, maar het is wel een rare actie van ze ja.
JAquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef Molo het volgende:
Ik had wel mooi Sjaans aandacht in 1 keer te pakken
Yep, dat laatste. Ik zou het (hoe moeilijk ook) wel bespreken, de eikelsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True. Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat moet brengen, maar wil wel duidelijk maken dat ze dit niet nog een keer hoeven te flikken.
[..]
Mja, ik heb niet zo'n groot stuk op na wel een grote maaltijd, en merk van een gewone joint ook niet heel veel. Maar het gaat niet zozeer om de gevolgen als wel om het principe.
Roken en eten is qua dosering totaal niet te vergelijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
True. Ik weet nog niet zo goed hoe ik dat moet brengen, maar wil wel duidelijk maken dat ze dit niet nog een keer hoeven te flikken.
[..]
Mja, ik heb niet zo'n groot stuk op na wel een grote maaltijd, en merk van een gewone joint ook niet heel veel. Maar het gaat niet zozeer om de gevolgen als wel om het principe.
200 stuks voor ¤17quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Mss: http://www.ebay.com/itm/1(...)&hash=item51b348c4b3
?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef Stormqueen het volgende:
OF het is helemaal geen Spacecake en zitten ze haar uit te lachen omdat ze denkt dat het spacecake is. Dat zou helemaal matig zijn
Er zat wel heul veul slagroom bij. Dat was bijna het enige wat ik proefde.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef megamandy het volgende:
Ooh en als je het niet geproefd hebt heeft er wel weinig in gezetenDus heb je geluk gehad
Soms ben ik zo blij dat jullie me logische inzichten aanpraten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het gaat er niet echt om dat het nu goed gegaan is, het had ook makkelijk mis kunnen gaan, ze moeten gewoon weten dat ze te ver gegaan zijn en dat ze dit soort grapjes niet bij jou of bij iemand anders moeten flikken.
Een geintje uithalen moet kunnen, maar niet met drugs of dit soort dingen
Dit, met eten kan het heel hard gaan ineens.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Roken en eten is qua dosering totaal niet te vergelijken
is dat wel kindvriendelijk en duurzaam geproduceerd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
I wouldn't know. Mijn eerste spacecake ervaring was een onwetende.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit, met eten kan het heel hard gaan ineens.
Grmfpl wa doet et niet bij mijquote:
Ermagerd IJS ebayde beter dan ikquote:
Belgische whatsapp?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grmfpl wa doet et niet bij mijals in... Hij kan geen verbinding maken
Naja, als ze goeie hadden gemaakt had je het ondanks slagroom wel gemerkt. Zeer apart smaakje.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I wouldn't know. Mijn eerste spacecake ervaring was een onwetende.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Grmfpl wa doet et niet bij mijals in... Hij kan geen verbinding maken
Ja, zal wel vrij weinig ingezeten hebben idd. Was ook gewone gele cake, dus zou anders wel heel erg opgevallen hebben ws. Nu zag je wel wat dingetjes erin zitten, maar ik dacht gewoon dat het een ander soort mix was ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, als ze goeie hadden gemaakt had je het ondanks slagroom wel gemerkt. Zeer apart smaakje.
hier hebben ze nooit zoveel voorraad bij Xenos, ik zou het daarom alleen al online bestellen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die dingen kosten bij de xenos toch een euro per 15?
vindt de douane ook leukquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
hier hebben ze nooit zoveel voorraad bij Xenos, ik zou het daarom alleen al online bestellen.
En de stad niet in hoeven, win-win!
Knalgroene cake.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja, zal wel vrij weinig ingezeten hebben idd. Was ook gewone gele cake, dus zou anders wel heel erg opgevallen hebben ws. Nu zag je wel wat dingetjes erin zitten, maar ik dacht gewoon dat het een ander soort mix was ofzo.
Ja dan heb je dus geluk gehad of er zat helemaal niets in.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
I wouldn't know. Mijn eerste spacecake ervaring was een onwetende.
17 euro?quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat wel kindvriendelijk en duurzaam geproduceerd?Soberso, want het komt uit China, dus het is okay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Mja. Faalhuisgenoten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Knalgroene cake.
Maar niet bij onwetenden, djeez.
Zoals ik zei, weinig, want zag alleen dingetjes in gele cake. Maar zag er echt niet heel groen uit ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:51 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dan heb je dus geluk gehad of er zat helemaal niets in.
Bij roken vergaat een groot gedeelte van de dosis, met eten komt alles in je bloed. Maar doordat het door je maag moet gaan duurt het wel even voordat het in het bloed komt ipv via de longen.
Hierdoor is het effect intenser.
En daar wonen heul veul kinderen, dus dat moet betekenen dat het daar 1 groot kinder paradijs is en dat al die kinderen gelukkig en blij zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Soberso, want het komt uit China, dus het is okay!
serieuze vraag, waarom niet?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
denk het niet, maar jenever can tell.
Varieert ook in hoe je het maakt geloof ik.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zoals ik zei, weinig, want zag alleen dingetjes in gele cake. Maar zag er echt niet heel groen uit ofzo.
volgens mij draai je nu wat dingen om Bami, en dat weet je dondersgoed.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
Het komt overeen met het wikipedia plaatje! Alleen zaten er dan dus minder van die groene stukjes in.
Stomme onwetende en naïeve ik.Maarja, daar ga je ook gewoon niet van uit, al helemaal niet bij huisgenoten.
Dit!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij draai je nu wat dingen om Bami, en dat weet je dondersgoed.
Ga het egsprek eens aan en geef je homebuddies eens op hun kloten
Nou, ik vind dat ik best had mogen vragen wat die dingetjes waren. Maar natuurlijk ligt daar niet de oorzaak, lijkt me vrij duidelijk wie hier fout zaten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef Molo het volgende:
[..]
volgens mij draai je nu wat dingen om Bami, en dat weet je dondersgoed.
Ga het egsprek eens aan en geef je homebuddies eens op hun kloten
Klinkt niet alsof ze het dan verteld haddenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ik best had mogen vragen wat die dingetjes waren. Maar natuurlijk ligt daar niet de oorzaak, lijkt me vrij duidelijk wie hier fout zaten.
oh had ik gemist, sorry.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zei ik toch al? Chemische troep, bulk.
Als ik eten voor mijn neus krijg vreet ik het ook gewoon op zonder te kijken of er dingetjes in zitten hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat ik best had mogen vragen wat die dingetjes waren. Maar natuurlijk ligt daar niet de oorzaak, lijkt me vrij duidelijk wie hier fout zaten.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar heb je ook een punt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ze het dan verteld hadden
nopequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:57 schreef Molo het volgende:
[..]
oh had ik gemist, sorry.
Vraag me weleens af of er nou echt gecontroleerd wordt wat er voor meuk bij de Action en Xenos enzo terecht komt, de lucht alleen al die er soms vanaf komt, kan niet gezond zijn. En das dan soms kinderspeelgoed
Ik ben vrij vergevingsgezind ingesteld, ik denk dat daar het probleem zit. Zal ook altijd eerst de schuld bij mezelf zoeken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
DUDE!!!!! HOU JEZELF FUCKING EENS EEN SPIEGEL VOOR EN HOOR WAT JE ZEGT, MY GOD BAMI, JE BENT SLIMMER DAN DIT
NOES THIS IS HOW THE WORLD WILL ENDquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
Hier ligt watsaap er ook uit, landelijke storing geleuf ik
http://allestoringen.nl/storing/whatsapp
dan hoop ik dat je vrij snel wat minder naïef en vergevingsgezind en zulks wordt, anders zit je voor je 35e met een burn out thuis vrees isquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ben vrij vergevingsgezind ingesteld, ik denk dat daar het probleem zit. Zal ook altijd eerst de schuld bij mezelf zoeken.
Maar zoals ik al zeihei, ik weet prima wie hier fout zitten, en ik hoor daar totaal niet bij.
I know I know.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zou wat worden als je bij elke snack die voor je neus komt eerst moet uitpluizen of er geen verdachte dingetjes te zien zijn en of je een ingrediënten-lijst mag zien
Ik ben vooral blij dat ik er niks van gemerkt heb idd. Was ook eerste keer koor, was toch mooi kut geweest als ik daar stoned had gestaan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Een omnomnomcakemoment gevolgd door stoned van je fiets vallen was ook echt heul grappig geweest.
Stomme huisgenoten.
I'm working on it.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:00 schreef Molo het volgende:
[..]
dan hoop ik dat je vrij snel wat minder naïef en vergevingsgezind en zulks wordt, anders zit je voor je 35e met een burn out thuis vrees is
Een bak hondenstront met ui en brokken kattenvoer en velen pakjes jus om de lucht te camoufleren neerzetten wat hachee moet voorstellen is ook wel erg garpigquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Een omnomnomcakemoment gevolgd door stoned van je fiets vallen was ook echt heul grappig geweest.
Stomme huisgenoten.
?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Een bak hondenstront met ui en brokken kattenvoer en velen pakjes jus om de lucht te camoufleren neerzetten wat hachee moet voorstellen is ook wel erg garpig
voor die huisgenoten van Bami, sorry, verkeerde quotequote:
Had ik ook gezien.... Nadát ik al tig keer foon heb afgezet en heb lopen vloeken.....quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:58 schreef Molo het volgende:
Hier ligt watsaap er ook uit, landelijke storing geleuf ik
http://allestoringen.nl/storing/whatsapp
Ik durf niet.quote:
he bah.... that sucks...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had ik ook gezien.... Nadát ik al tig keer foon heb afgezet en heb lopen vloeken.....
Maarrrr ik ga naar bed. Fweaking allergie is nog niet beter en wordt er zo niet vrolijker op![]()
![]()
je weet wanneer aanspreken het beste werkt he? Vanuit gedragsleer?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durf niet.Ik ben echt een ramp met zelf de confrontatie opzoeken. Dus ik ga nog even nadenken over hoe of wat. Maar ik ga er wel iets van zeggen!
Pardon? Ga gewoon nu daar heen. Zeker als ze erover grappen zogenaamd. Dit moet je echt niet uitstellenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:03 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik durf niet.Ik ben echt een ramp met zelf de confrontatie opzoeken. Dus ik ga nog even nadenken over hoe of wat. Maar ik ga er wel iets van zeggen!
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lachte te hard![]()
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lachte te hard![]()
mijn oma vond Bert en Ernie altijd heel vervelend, wilde het nooit kijken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lachte te hard![]()
Je hoeft toch ook niet boos te doen? Alleen even doordringen dat je nooit iemand zomaar alcohol of drugs moet geven zonder dat ze het wetenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga al, ik ga al. Maar boos doen gaat me heel niet lukken.Och, dan blijf ik dus wel mooi rustig.
dit.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet boos te doen? Alleen even doordringen dat je nooit iemand zomaar alcohol of drugs moet geven zonder dat ze het weten
Vraag of zij het leuk zouden vinden als er bijvoorbeeld ghb in hun drankje gedaan zou worden.
Boos doe je niet, dat ben jequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ga al, ik ga al. Maar boos doen gaat me heel niet lukken.Och, dan blijf ik dus wel mooi rustig.
NEE MANquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:10 schreef Molo het volgende:
[..]
mijn oma vond Bert en Ernie altijd heel vervelend, wilde het nooit kijken.
En stiekem snap ik haar steeds beter, wat een teringpoppen zijn het toch ook
of de pil van drionquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:11 schreef megamandy het volgende:
En ja ghb en wiet kun je in deze context echt wel met elkaar vergelijken.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
of de pil van drion
Verwachten ze nooit van Bami, mooie verrassing wel
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
of de pil van drion
Verwachten ze nooit van Bami, mooie verrassing wel
quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:16 schreef Molo het volgende:
Even voor het contrast met Kate Bush eerder op de avond. Nu luistert Koos dit
Forum Opties | |