das geen antwoord op mijn vraagquote:
bladerdeeg. Geen idee of het recept goed is. Het is iig makkelijker dan poepen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:44 schreef Molo het volgende:
[..]
das geen antwoord op mijn vraag
(bladerdeeg of zelf gemaakt deeg? Ik zoek nog goed recept)
ah ok, ja ik wil dus zo'n deeg recept want met bladerdeeg is lekker, maar ander (korst)deeg is nog lekkerderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bladerdeeg. Geen idee of het recept goed is. Het is iig makkelijker dan poepen.
Helaas niet!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:45 schreef Molo het volgende:
Ben wel benieuwd naar wie er nu lurkt
Kun jij zeker niet zien he, Taart?
Dan is het een goed receptquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bladerdeeg. Geen idee of het recept goed is. Het is iig makkelijker dan poepen.
Hrrrrquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Ik had gisteravond "overnight oates" gemaakt om te proberen vanochtend. Blijk ik de verkeerde havervlokken gebruikt te hebben..... het was net een soort slappe gladde betonmortel geworden![]()
![]()
dat was dus eenquote:
Als je dat opeet weet je zeker dat je de komende uren geen honger meer hebtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
Ik had gisteravond "overnight oates" gemaakt om te proberen vanochtend. Blijk ik de verkeerde havervlokken gebruikt te hebben..... het was net een soort slappe gladde betonmortel geworden![]()
![]()
Ik vond dat ook een best veelbelovend concept..quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:49 schreef Molo het volgende:
![]()
ja ik roerde erdoor en dacht NO WAYquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Als je dat opeet weet je zeker dat je de komende uren geen honger meer hebt
ik wil minder koolhydraten gaan eten en meer vezels, havervlokken werken erg goed voor hart- en bloedvaten, cholesterolverlagend en hebben veel vezels, dus super gezond. Maar nu moet het nog lukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vond dat ook een best veelbelovend concept..
nopequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:47 schreef Molo het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een appelboom in de tuin? Vind ik wel wat voor jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |