http://nl.wikipedia.org/wiki/SFTPquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:37 schreef b4kl4p het volgende:
die sFTP kabel, laat die alleen poort 22 door?
Dacht ik ook aan, maar dan zit ik met meters overbodige kabels..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:30 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Losse ethernet kabels? Gewoon een rol kopen en zelf aanleggen en krimpen.
Dus als jij een kant-en-klare kabel van 10m koopt, en je kamer is 6m, dan heb je geen overbodige meters? Die ook helemaal niet in de weg liggen? Gewoon kabel op rol kopen en zelf connectors erop zetten, dan heb je altijd precies de juiste lengte. Ja, dan heb je op het eind wat kabel op rol over, kun je nog een paar reservekabels van maken. Of als je later toch nog eens wat anders wil, een aanpassing doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:11 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar dan zit ik met meters overbodige kabels..
Dan verkoop je die weer op Marktplaats...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 01:11 schreef J03llV het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan, maar dan zit ik met meters overbodige kabels..
Als je een kabel thuis gebruikt en een keer neerlegt en laat liggen dan kan het prima. Ik geef nooit meer dan 50 euro voor een rol van 305m uit en thuis doet cat5e netjes 1gbps en cat6 10gbps.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:36 schreef Wokkel het volgende:
Let wel even op dat de goedkoopste niet 100% koper zijn en dus van slechtere kwaliteit.
Nee. Ga uitsluitend voor kwaliteitskabel, die nepkabels trekken soms over 10 meter al geen 100 megabit meer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:20 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Als je een kabel thuis gebruikt en een keer neerlegt en laat liggen dan kan het prima. Ik geef nooit meer dan 50 euro voor een rol van 305m uit en thuis doet cat5e netjes 1gbps en cat6 10gbps.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |