Geen idee...ik heb een vrij goede ''relatie'' met mijn vriendin...en verder heb ik niks met en niks tegen haar vriend,naja nu wel dan.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En wie veroorzaakt die taferelen?
Dit. Je vriendin zou het je juist kwalijk nemen als ze erachter komt dat jij het ook wist maar haar niets verteld had!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:16 schreef Luxuria het volgende:
Je hebt toch het beste voor met je vriendin?
Dan moet je dus echt niet je hand boven het hoofd van die klootzak houden.
Vertel het haar.
Dan nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Val op mannen schatje.
[..]
Ow dat ben ik dus vergeten te vertellen, dat heb ik al gedaan.
Dan is 't misschien een (goede) kennis, maar een echte vriend?...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef Atemno het volgende:
[..]
Die vriend wss. En TS draagt daar de gevolgen van. Geen pretje.
Niet per sé. Als die vriend echt zo is en de bewuste vriendin niet op haar achterhoofd is gevallen, zal ze allicht een vermoeden hebben. Hoe goed verbergt hij dit alles, als het voor vriendinnen van haar al zo opvallend zichtbaar is?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef Atemno het volgende:
[..]
Die vriend wss. En TS draagt daar de gevolgen van. Geen pretje.
Naja, het goede gedeelte van dat nieuws zou dan zijn dat iemand zoiets belangrijks blijkbaar wel aan hem/haar zou meldenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:20 schreef PollosHermanos het volgende:
Lastige situatie, zou het laten afhangen van hoe je vriendin in elkaar zit, als je haar goed kent kun je wellicht verwachten hoe ze op het nieuws zou reageren. Succes!
dat zou in mijn vriendschappen echt nooit het geval zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:13 schreef Atemno het volgende:
[..]
Dan krijg je 'ze wilt stoken/is jaloers' taferelen. Ik snap het dilemma van TS.
quote:
Of hem, en chanteert em voor seksquote:
En als je bff een ander scoort, wat doe je dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:36 schreef Skaai het volgende:
Ohja als ik de partners van mijn beste vriendinnen met een ander zie rotzooien zal ik het ze zeker vertellen.
Ik heb niet eens de nummers van hun partnersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
En als je bff een ander scoort, wat doe je dan?
Zwijgrecht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:38 schreef fathank het volgende:
[..]
En als je bff een ander scoort, wat doe je dan?
Valse nicht.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:49 schreef Fanta-stick het volgende:
Goed heb hem nu een dreig fb-bericht gestuurd, dat hij het zelf maar moet vertellen. Want heb niet het idee dat zij er al vanaf weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |