SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:De fysiotherapeut ontkent te hebben geswaffeld. Hij stelt onder zijn werkkleding geen onderbroek te hebben gedragen omdat hij na het sporten eerder op de dag, geen schoon exemplaar bij zich had. Om bungelen van zijn lid te voorkomenen had hij het naar zijn zeggen met het touwtje van zijn broek vastgemaakt tussen de broeksband. De patiënte in kwestie zegt dat het geslachtsdeel van de therapeut boven de broek uitstak toen ze geschrokken was opgeveerd.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje, nu is de tijd aangebroken om Jesé te verkopen!
Vanmiddag verkochtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje, nu is de tijd aangebroken om Jesé te verkopen!
Je wilt vechten hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
een tegengoal krijgen van een 40 chem tegenstander
Sorryquote:
Verder goede vid hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry![]()
Waarschijnlijk elke dag of 2 dagen een nieuwe video dus dan leer ik het snel
Thanks dankzij Ajacied hij heeft al de fouten er voor me uitgehaaldquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verder goede vid hoorEngels gaat al veel beter
Niet allesquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Thanks dankzij Ajacied hij heeft al de fouten er voor me uitgehaald
Fouten in grammatica boeien niet heel veel, maar vooral je uitspraak moet nog wel een stuk beter want dingen als De Pets kan ik echt niet thuisbrengenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Thanks dankzij Ajacied hij heeft al de fouten er voor me uitgehaald
buuuuuutquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Fouten in grammatica boeien niet heel veel, maar vooral je uitspraak moet nog wel een stuk beter want dingen als De Pets kan ik echt niet thuisbrengen
Nee nooit gehad ook en hoef er ook geen eenquote:
Ben je geen supliser dan?quote:
quote:
Net of er Engelstaligen naar deze rommel gaan kijkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel kut voor de Engelstaligen..die vallen nu middenin de Road to Glory serie omdat de vorige in het Nederlands was
Miljoenen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net of er Engelstaligen naar deze rommel gaan kijken![]()
haha sukkel ik hoop dat je in de trijn in slaap faltquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef wonton het volgende:
help me wakker blijven iemand. anders val ik in slaap !!!
Niet alleen voor de Engelstaligen, maar ook voor de Spaanstaligen bijv. Wanneer kunnen we een Camino a la gloria verwachten?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel kut voor de Engelstaligen..die vallen nu middenin de Road to Glory serie omdat de vorige in het Nederlands was
Ze kijken ook naar een neger die alleen maar schreeuwt, een kerel die 5 atb speelt en mijn reviews zijn intotaal meer dan 3000 keer bekekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Net of er Engelstaligen naar deze rommel gaan kijken![]()
Moet je een keer WELCOME TO BEAST roepen als je haar tegenkomt en daarna Get Hyper opzetten.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:02 schreef wonton het volgende:
Ksi is trouwens echt bekend geworden. Een meisje op school weet ook wie hij is.
En dat terwijl zowel zijn broertje als zijn vader een stuk grappiger is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:02 schreef wonton het volgende:
Ksi is trouwens echt bekend geworden. Een meisje op school weet ook wie hij is.
Heeft zijn vader ook een eigen kanaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dat terwijl zowel zijn broertje als zijn vader een stuk grappiger is.
Met nederlands heb ik dat misschien probeer ik te veel om het goed te doen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef Lastpost het volgende:
Je uitspraak is nogal apart en het 'geslis' helpt er niet bij. Verder prima filmpje.
Heb dat niet snel, maar het stoort zelfs tijdens het kijken van dat filmpje, grammaticale fouten heb ik weinig moeite mee als ik YT filmpjes kijk, evenmin een foute zins opbouw.
Nou ben ik Rotterdammert, dus ik moet me hier sowieso niet in mengen, maar toch.
Sowieso.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dat terwijl zowel zijn broertje als zijn vader een stuk grappiger zijn.
Nee, maar hij deed laatst weer mee in een filmpje van Deji en in de Q&A van KSI, waarin hij zogenaamd sex heeft met Dejiquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heeft zijn vader ook een eigen kanaal?
Jahova serieus?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:05 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Sowieso.
Maarja, ik vind Jahova ook veel grappiger dan Speedy, maar die heeft nog geen mil terwijl speedy al op 3,5 zit. Als die steen eenmaal aan het rollen is dan kan het hard gaan.
Ja Nobody ook zeker maar ik vind zijn gezicht eng.quote:
Heb je die kop van Jahova wel eens gezien danquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja Nobody ook zeker maar ik vind zijn gezicht eng.
Wel chill dat ie weer met SFLW is begonnen.
Famous youtubers, mijn dagelijkse portie vermaak voor ik ga tukkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waar hebben jullie het eigenlijk over? KSI,Speedy Jahova?
Ja echt zo'n dikke redneckquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb je die kop van Jahova wel eens gezien dan
Ken ze stuk voor stuk nietquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:07 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Famous youtubers, mijn dagelijkse portie vermaak voor ik ga tukken
Op KSI na dan want die kijk ik nooit meer eigenlijk.
Hij is ongeveer de enige waarbij je de stem en het gezicht ook echt direct aan elkaar koppeltquote:
Filmpjes van KYR Speedy en Nobodyepic zijn echt aan te radenquote:
Ja klopt, plus zn temperament en zn karakter.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is ongeveer de enige waarbij je de stem en het gezicht ook echt direct aan elkaar koppelt
Kom xbox cuntquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:59 schreef wonton het volgende:
help me wakker blijven iemand. anders val ik in slaap !!!
Waar de fuck heb ik zojuist 10 minuten naar gekekenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Speciaal voor Litmanen een voorbeeldje:
en dit is Jahova:
Whehe. Gewoon gamers die iedere dag entertainende filmpjes maken daarover.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar de fuck heb ik zojuist 10 minuten naar gekeken
Al die filmpjes zijn vreselijk. Allemaal schreeuwend voorvocht waar vooral onzin uit komt, niks meer, niks minder.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Whehe. Gewoon gamers die iedere dag entertainende filmpjes maken daarover.
Nu was dit een verzameling uiteraard, maar op hun kanalen staan een hoop leuke dingen.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al die filmpjes zijn vreselijk. Allemaal schreeuwend voorvocht waar vooral onzin uit komt, niks meer, niks minder.
Onzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Al die filmpjes zijn vreselijk. Allemaal schreeuwend voorvocht waar vooral onzin uit komt, niks meer, niks minder.
8 uurquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:28 schreef wonton het volgende:
how late trapt netherland af? half 8 of 8 uur?
YOU MADquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:06 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee, maar hij deed laatst weer mee in een filmpje van Deji en in de Q&A van KSI, waarin hij zogenaamd sex heeft met Deji![]()
Niemand geeft een neuk om Watch Dogsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:37 schreef poker4lifee het volgende:
Our ambition from the start with Watch Dogs has been to deliver something that embodies what we wanted to see in the next-generation of gaming. It is with this in mind that we’ve made the tough decision to delay the release until spring 2014.
blehh
Iedereen geeft een neuk om Watch Dogsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om Watch Dogs
Die game zijn ze nu al 4 jaar aan het uitgeven en de hype wordt steeds minderquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Iedereen geeft een neuk om Watch Dogs
GOFFERDOMMEquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:37 schreef poker4lifee het volgende:
Our ambition from the start with Watch Dogs has been to deliver something that embodies what we wanted to see in the next-generation of gaming. It is with this in mind that we’ve made the tough decision to delay the release until spring 2014.
blehh
Vanmorgen lag er ook weer iemand te slapen in de trein.. het zag er echt niet uit maar ik heb geen foto gemaakt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:01 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
haha sukkel ik hoop dat je in de trijn in slaap falt
Waar is die griekse spits dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
ik krijg er geen fatsoenlijke hybrid uit
Ja, kut fifaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:53 schreef poker4lifee het volgende:
wel netflix fan geworden he toefjes?
zal na tentamens eens uitzoeken hoe we die amerikaanse netflix op ps3 simpel kunnen krijgen. veel meer aanbod danquote:
Heb je nog steeds dat abbo via US ?quote:
Je hoeft alleen je DNS te veranderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:59 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zal na tentamens eens uitzoeken hoe we die amerikaanse netflix op ps3 simpel kunnen krijgen. veel meer aanbod dan
Als je met je DNS kloot moet je router instellingen toch ook aanpassenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef wonton het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je DNS te veranderen.
en dan kan je gelijk op die amerikaanse app?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:00 schreef wonton het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je DNS te veranderen.
Ja je primary en secondary veranderen naar 208.122.23.22. Daarna de App verwijderen en opnieuw downloaden en klaar is pokerr.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:01 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dan kan je gelijk op die amerikaanse app?would be nice
Nee hoorquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je met je DNS kloot moet je router instellingen toch ook aanpassen
Amerikaanse heeft toch ook 3D films ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja je primary en secondary veranderen naar 208.122.23.22. Daarna de App verwijderen en opnieuw downloaden en klaar is pokerr.
Fixed IP instellen op mijn modem is mij nooit geluktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor
Fixed IP instellen op je PS3 is genoeg.
Daar gaat mijn X2quote:
vetquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef wonton het volgende:
[..]
Ja je primary en secondary veranderen naar 208.122.23.22. Daarna de App verwijderen en opnieuw downloaden en klaar is pokerr.
Nee. Staat gewoon al automatisch in het menu bij videos. Je moet hem alleen maar installeren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vetthx. en die app kan je via de netflix site op ps3 downloaden ofzo als je 'm verwijderd hebt?
Hoe is het aanbod nu in Nederland dan ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vetthx. en die app kan je via de netflix site op ps3 downloaden ofzo als je 'm verwijderd hebt?
als je al films en series kijkt niet al te veel. Maar wel al genoeg om een paar maanden te kunnen kijken denk ik. Maar op pc kan je met dat hola unblocker heel simpel op die amerikaanse met je nl accountquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe is het aanbod nu in Nederland dan ?
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:05 schreef wonton het volgende:
[..]
Nee. Staat gewoon al automatisch in het menu bij videos. Je moet hem alleen maar installeren.
domboquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
ik wilde typen ajax speelt toch niet
toen viel het kwartje
Nais!quote:
Werkt dit nog steeds bij jou want ik krijg telkens " No connection to Netflix "quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:02 schreef wonton het volgende:
[..]
ja. Raarquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Werkt dit nog steeds bij jou want ik krijg telkens " No connection to Netflix "
Liever Blind dan Willems met z'n 5* skills en Low/Highquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:20 schreef DutchSL het volgende:
Cillessen in oranje na anderhalve wedstrijd in de basis te staan bij Ajaxen Blind moet ook weer spelen dankzij zijn pappie
Liever 3 @ the backquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever Blind dan Willems met z'n 5* skills en Low/High
Idd Willemsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:20 schreef DutchSL het volgende:
Cillessen in oranje na anderhalve wedstrijd in de basis te staan bij Ajaxen Blind moet ook weer spelen dankzij zijn pappie
Je bedoelt high/low? Blind heeft in H2H ook al 3*quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Liever Blind dan Willems met z'n 5* skills en Low/High
Willemsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Idd Willems![]()
![]()
is 10 keer beter dan die dikke blind
Voor Blind geldt precies hetzelfde. Je haalt zo een linksback uit de 1e/ hoofdklasse die beter speelt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Willems!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dankzij hem heb ik ook nog hoop dat ik international kan worden.
Je kan zeggen wat je wilt maar blind heeft een loopvermogen van een paard.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor Blind geldt precies hetzelfde. Je haalt zo een linksback uit de 1e/ hoofdklasse die beter speelt.
Willems is nog een maatje erger. Die kan 1 leuke sleepbeweging en voor de rest zou hij bij Roda'23 niet eens bij de beste behoren.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor Blind geldt precies hetzelfde. Je haalt zo een linksback uit de 1e/ hoofdklasse die beter speelt.
Dus ?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:27 schreef wonton het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar blind heeft een loopvermogen van een paard.
Dat zijn 1 van de kwaliteiten die een back moet beschikken. Hij kan echt wel meevoetballen alleen zijn voorzetten komen nooit aan.quote:
Er zin toch wel gasten die ook een aardig loop vermogen hebben in de amateurs ?quote:
Meevoetballen ja. Iedereen kan bij Barca meespelen maar iets toevoegen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:29 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat zijn 1 van de kwaliteiten die een back moet beschikken. Hij kan echt wel meevoetballen alleen zijn voorzetten komen nooit aan.
wat lul je nou sukkelquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meevoetballen ja. Iedereen kan bij Barca meespelen maar iets toevoegen.
Ik vind Strootman nog steeds overschat (Jongere versie van Theo Janssen). Stond er bij PSV nooit in de topwedstrijden. Nu bij AS Roma doet hij het heel erg goed, dat moet ik toegeven. Maar dat is ook gewoon zijn slimmigheid want met de Serie A heeft hij voor zichzelf de perfecte competitie uitgekozen. In Engeland (Wat hij het liefste wilde) zou hij overlopen worden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef DutchSL het volgende:
Haten op Willemsten eerste kon Blind op die leeftijd nog amper fietsen zonder zijwieltjes en ten tweede speelt die helemaal niet slecht de laatste tijd.
Maarja, Strootman kon er ook niks van toen hij bij PSV speelde en nu hebben alle kenners het er plots over hoe goed hij geworden is.
Maar beiden zouden niet mijn eerste (of tweede) keuze zijn.
Wat maakt dat nou uit? Degene die nu de beste is moet spelenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef DutchSL het volgende:
ten eerste kon Blind op die leeftijd nog amper fietsen zonder zijwieltjes
niet slecht = Nederlands elftal?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef DutchSL het volgende:
ten tweede speelt die helemaal niet slecht de laatste tijd.
iddquote:
Deze DNS: 109.123.111.24 / 192.95.16.109 doet het bij mij wel :squote:
via wie doe je het dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
DNS: 109.123.111.24 / 192.95.16.109
____________quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik vind Strootman nog steeds overschat (Jongere versie van Theo Janssen). Stond er bij PSV nooit in de topwedstrijden. Nu bij AS Roma doet hij het heel erg goed, dat moet ik toegeven. Maar dat is ook gewoon zijn slimmigheid want met de Serie A heeft hij voor zichzelf de perfecte competitie uitgekozen. In Engeland (Wat hij het liefste wilde) zou hij overlopen worden.
Toch verwacht ik nog wel een terugslag voor hem en voor AS Roma, al hebben ze wel het voordeel dat ze geen Europees voetbal spelen.
Dat is een DNS dat ze uitdelen aan US Army voor netflix in het buitenlandquote:
Tot je wordt opgepaktquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is een DNS dat ze uitdelen aan US Army voor netflix in het buitenland
Ah, het mongooltje is ook weer van stal gehaald. Ga maar weer janken in VBL FB.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sla deze wedstrijd maar over hoog kakkerlakken gehalte
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Sla deze wedstrijd maar over want Leo Oldenburger
Vast wel echter hoef ik nu niet te poepen.quote:
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat is een DNS dat ze uitdelen aan US Army voor netflix in het buitenland
ff nl kijken denk ikquote:
havent tried, maar zal wel danquote:
Lijkt me niet. Best wel wat Moslims daar.quote:
Gezondheidquote:
Bedankt had mijn laptop op schoot en ligt nu op de grond.quote:
Had die van mij binnen een maand laten vallen. Maar mijn inboedelverzekering vergoedde alles. Een extra verzekering voor je telefoon is onzin.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
Wil al een jaar een nieuwe telefoon maar geen zin om er eentje te zoeken en wil niet zo'n achterlijk groot scherm. Heb er nu nooit een hoesje omheen en in een paar jaar nog geen krasje, zal bij een nieuwe wel meteen fout gaan
Ik heb de Galaxy 4 en dus wel een achterlijk groot scherm, maar je hebt tegenwoordig wel toffe covers waarbij je de achterkant vervangt en hij dus niet (veel) dikker wordt dan zonder. Dus zo blijft hij ook wel krasvrij.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
Wil al een jaar een nieuwe telefoon maar geen zin om er eentje te zoeken en wil niet zo'n achterlijk groot scherm. Heb er nu nooit een hoesje omheen en in een paar jaar nog geen krasje, zal bij een nieuwe wel meteen fout gaan
Grootste scam ooit is dat jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had die van mij binnen een maand laten vallen. Maar mijn inboedelverzekering vergoedde alles. Een extra verzekering voor je telefoon is onzin.
Als je inboedel verzekering op jouw naam staat jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Had die van mij binnen een maand laten vallen. Maar mijn inboedelverzekering vergoedde alles. Een extra verzekering voor je telefoon is onzin.
Toch zijn er echt veel mensen die dat hebben.quote:
Ik heb het welquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Toch zijn er echt veel mensen die dat hebben.
Maar eigenlijk is de hele telecom business 1 grote scam.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leuk die politiescanner tussen het commentaar door.
D.w.z. dat Willems enorme vrachtladingen kritiek over zich heen krijgt, terwijl het een jonkie is die zo ongeveer nu pas voor het eerst aan het eerst aan het eerste zou moeten gaan ruiken.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Degene die nu de beste is moet spelen
[..]
niet slecht = Nederlands elftal?Blind doet het wel goed dus is het logisch dat hij er staat
Suske & Wiske en de Toeterende Turkenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ozz haalt mij vanavond op bij een overwinning en gaan we de rotondes onveilig maken.
Past ie nog wel in de broekzakquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb de Galaxy 4 en dus wel een achterlijk groot scherm, maar je hebt tegenwoordig wel toffe covers waarbij je de achterkant vervangt en hij dus niet (veel) dikker wordt dan zonder. Dus zo blijft hij ook wel krasvrij.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Past dus net binnen je budget
Koffie op mijn toetsenbordquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Leuk die politiescanner tussen het commentaar door.
Tot daar nam ik je serieus daarna stopte ik met lezenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
D.w.z. dat Willems enorme vrachtladingen kritiek over zich heen krijgt, terwijl het een jonkie is die zo ongeveer nu pas voor het eerst aan het eerst aan het eerste zou moeten gaan ruiken.
Een speler die zich bovendien moest ontwikkelen terwijl hij hopeloze spelers als Marcelo en Derijck naast zich had staan.
Blind is een overschatte speler die 50% van zijn reputatie te danken heeft dat hij bij Ajax speelt en de andere 50% aan dat zijn vader een redelijke speler was. Willems is beter, veel beter.
Maar ook Willems zou bij mij niet de linksback van Oranje zijn. Ik zou nog liever non-linksbacks als Martins Indi of Emanuelson daar neer zetten.
hendig sjiek ja. Volgens mij overschat je de grootte. Als je hem in je hand hebt valt het allemaal wel mee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
dutchSL discussiepostsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
D.w.z. dat Willems enorme vrachtladingen kritiek over zich heen krijgt, terwijl het een jonkie is die zo ongeveer nu pas voor het eerst aan het eerst aan het eerste zou moeten gaan ruiken.
Een speler die zich bovendien moest ontwikkelen terwijl hij hopeloze spelers als Marcelo en Derijck naast zich had staan.
Blind is een overschatte speler die 50% van zijn reputatie te danken heeft dat hij bij Ajax speelt en de andere 50% aan dat zijn vader een redelijke speler was. Willems is beter, veel beter.
Maar ook Willems zou bij mij niet de linksback van Oranje zijn. Ik zou nog liever non-linksbacks als Martins Indi of Emanuelson daar neer zetten.
Niet als Roemenië ook verliest, volgens mij. Dan kunnen ze nog de Play-offs in...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:05 schreef jepperdeprep het volgende:
Bij verlies is Turkije uitgeschakeld?
De grootste mongool van dit forum die anderen niet serieus neemt.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tot daar nam ik je serieus daarna stopte ik met lezen
Roemenië winst dan moet Turkije winnen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet als Roemenië ook verliest, volgens mij. Dan kunnen ze nog de Play-offs in...
Nou nou knulquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De grootste mongool van dit forum die anderen niet serieus neemt.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je op Xbox speelde had ik je wel wat gedoneerd maar helaas
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hendig sjiek ja. Volgens mij overschat je de grootte. Als je hem in je hand hebt valt het allemaal wel mee.Ik heb niet zo veel verstand van alle types dus zou de precieze kunnen noemen maar er is zo'n samsung die wel erg groot isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de Lumia 920, ding is ook best groot maar ik ben er wel echt tevreden mee. Het is jammer dat de apps een beetje achterlopen op WP maar ik heb niet echt het idee dat ik iets mis.quote:
Ik skip die lappen tekst ook altijdquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dutchSL discussieposts
En niemand die het leest
Onze postsquote:
Niet dat je zo gul bent op zich, maar dat het richting mij was.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet haten knul ik heb al vaak genoeg shit weg gegeven
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nou ik had hier op gehoopt maar Nederland is gewoon te goed:
[ afbeelding ]
haha ja I knowquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Onze postsNee maar Turkije
En tevens ben ik ook Nederlander
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga straks in de Turkenwijken hier rondrijden in een oude Lada en ook lekker toeteren denk ik.
Mijn toetsencombinatie.quote:
het was leuk je gekend te hebbenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:10 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga straks in de Turkenwijken hier rondrijden in een oude Lada en ook lekker toeteren denk ik.
Ik moet je hierin toch gelijk geven.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
het was leuk je gekend te hebben
dit plan rond offerfeest lijkt me namelijk onverstandig
voldoende voor watquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
En jawel, ook Rusland gaat zich definitief plaatsen gofferdomme.
Shirokov al een goal, hopen op nog een goal en/of een assist. Dat moet voor een CM wel voldoende zijn.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik wou overigens vandaag naar mijn kapper gaan was hij gesloten ivm offerfeest
Heb jij een kapsel waarbij ze alleen de tondeuse nodig hebben dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
De scheermesjes voor de opskeer worden nu gebruikt om de lammetjes te martelen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Voor een IF, hoop ik...quote:
Ik heb daar nog 7 goals nodig voor mijn faalcomboquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef BDIL het volgende:
Dat Griekenland moet ook verbod krijgen om mee te doen aan toernooienWeer maar 1-0 voor tegen Lichtenstein
Ja en bovendien knipt/scheert hij mijn haren beter dan elke andere kapper die ik heb geprobeerd.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij een kapsel waarbij ze alleen de tondeuse nodig hebben dan?
Ik heb over 2,5 maar dat gaat hem ook denk ik niet wordenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik heb daar nog 7 goals nodig voor mijn faalcombo
Dan ben jij nog niet bij Hanni Hanna geweestquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en bovendien knipt/scheert hij mijn haren beter dan elke andere kapper die ik heb geprobeerd.
Dat is waar maar hij knipt alleen de rijke niggersquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan ben jij nog niet bij Hanni Hanna geweest
En Goalbeinn scoordequote:
Ik kan nooit mijn Ijslandse collega's uitlachenquote:
je moet wat als je FTD wil zijn broederquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is waar maar hij knipt alleen de rijke niggers
Sowieso moet je altijd fresh zijnquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je moet wat als je FTD wil zijn broeder
Lijkt me ook geen al te humoristisch volk. Al zijn de Finnen nog ergerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik kan nooit mijn Ijslandse collega's uitlachen
ik weet, maar toen ik in Vladikavkaz zat ging dat mooi niet door. Nergens een niggurkapper te vindenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso moet je altijd fresh zijn
Oh zijn wel grappig hoor maar een beetje aparte humor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen al te humoristisch volk. Al zijn de Finnen nog erger
Ik had een keer op een vakantie in Turkije dat er 150 Ijslandse pubers in ons hotel kwamen. Het waren net de Gremlins, zo'n spoor van vernieling lieten ze naquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lijkt me ook geen al te humoristisch volk. Al zijn de Finnen nog erger
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had een keer op een vakantie in Turkije dat er 150 Ijslandse pubers in ons hotel kwamen. Het waren net de Gremlins, zo'n spoor van vernieling lieten ze na
Struggles van een straatsoldaatquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ik weet, maar toen ik in Vladikavkaz zat ging dat mooi niet door. Nergens een niggurkapper te vinden
Het helpt ze ook niet dat veel van de beste spelers kiezen voor het land waar ze zijn geboren ipv Turkijequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef BDIL het volgende:
Wel grappig dat Turkije uit 80 miljoen Turken in Turkije en 20 miljoen daarbuiten niet een fatsoenlijk elftal kan samenstellen![]()
Dat was gisteren toch? Over het obesitas elftalquote:
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het helpt ze ook niet dat veel van de beste spelers kiezen voor het land waar ze zijn geboren ipv Turkije
Özil etc
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had een keer op een vakantie in Turkije dat er 150 Ijslandse pubers in ons hotel kwamen. Het waren net de Gremlins, zo'n spoor van vernieling lieten ze na
Nu zit hij er als gastquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 20:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was gisteren toch? Over het obesitas elftal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |