SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brunettes
leuken gif
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:De fysiotherapeut ontkent te hebben geswaffeld. Hij stelt onder zijn werkkleding geen onderbroek te hebben gedragen omdat hij na het sporten eerder op de dag, geen schoon exemplaar bij zich had. Om bungelen van zijn lid te voorkomenen had hij het naar zijn zeggen met het touwtje van zijn broek vastgemaakt tussen de broeksband. De patiënte in kwestie zegt dat het geslachtsdeel van de therapeut boven de broek uitstak toen ze geschrokken was opgeveerd.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje, nu is de tijd aangebroken om Jesé te verkopen!
Vanmiddag verkochtquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Djeetje, nu is de tijd aangebroken om Jesé te verkopen!
Je wilt vechten hequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 17:38 schreef Dudeweiser het volgende:
een tegengoal krijgen van een 40 chem tegenstander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |